• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

دوشنبه, 30 مرداد 1402

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

در برخی از مشاغل لازم هست که از طریق نوبت دادن به مشتریان خدمات خود را ارائه کنند. از جمله درمانگاه ها، مطب ها، آرایشگاه ها، آزمایشگاه ها، سونوگرافی و رادیولوژی ها و... برای نظم بخشیدن به این مسئله و یاد آوری ها نیازمند یک دفتر نوبت دهی هست که نام و نام خانوادگی، مبلغ بیعانه، تاریخ نوبت داده شده، یا نوبت بعدی و شماره تماس شخص مورد نظر در آن قید شود.

سررسید نوبت دهی چیست؟

می دانیم که دفتر یا سررسید نوبت دهی بسیار کاربردی و مفید است. در واقع سررسید نوبت دهی تلفیقی از دفتر نوبت دهی و سررسید 1403 است. بنابراین سررسید نوبت دهی محصولی بسیار کامل و کاربردی است.

سررسید نوبت دهی شامل تاریخ شمسی، قمری، میلادی و مناسبت های مهم است. از سویی دیگر در جداول هر صفحه ستون های نام، مبلغ بیعانه، ساعت نوبت، شماره تلفن و توضیحات آورده شده است. پس در کل سررسید پزشکی برای تمامی مشاغل که بصورت نوبت دهی خدمات خود را ارائه میدهند، ضروری است.

انواع سررسید نوبت دهی

سررسید نوبت دهی را میتوان از لحاظ اندازه، نوع صحافی، نوع جلد و چاپ دسته بندی کرد. سررسید نوبت دهی را میتوان در اندازه های استاندارد تولید کرد، بهترین گزینه برای این محصول اندازه خشتی (23*24) و رحلی (21*29) میباشد. که هم تعداد نوبت های متناسبی در هر صفحه وجود داشته باشد و هم خوش دست تر باشد.

خرید سررسید نوبت دهی 1403

برای سررسید نوبت دهی همانند سررسید های دیگر میتوان هم از صحافی دوخت و هم از صحافی فنر استفاده کرد. که در هر دو صورت کیفیت صحافی از مهمترین موارد این مرحله میباشد که باید رعایت شود چراکه عمر این سررسید باید حداقل تا پایان سال باشد.

برای تولید سررسید نوبت دهی صحافی فنر بدلیل راحتی در ورق زدن بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان محترم سررسید نوبت دهی قرار گرفته است. کیفیت صحافی سررسید نوبت دهی را ضخامت مقوا و سلفون، فنر و بدرقه سررسید 1403 تشکیل میدهد.

نشر پیک فدک علاوه بر طراحی عالی از بهترین مواد اولیه برای تولید سررسید نوبت دهی استفاده میکند. به این دلیل سررسید نوبت دهی نشر پیک فدک بین همکاران و مصرف کنندگان، بسیار شناخته شده است. جلدی که میتوان در سررسید نوبت دهی استفاده کرد هم چرم و ترمو و هم سلفون و گالینگور است.

نوع جلدی که نشر پیک فدک در سررسید نوبت دهی استفاده میکند، سلفون میباشد. که هم از لحاظ قیمت سررسید ارزان مناسبتر باشد برای مصرف کننده محترم و هم وزن مناسبتری داشته باشد. چاپ صفحات سررسید نوبت دهی هم دورنگ میباشد. نشر پیک فدک از بهترین دستگاه های چاپ و صحافی برای تولید این محصول استفاده میکند.

سالنامه نوبت دهی را هم میتوان بصورت عمومی و هم بصورت اختصاصی تولید کرد. برخی از همکاران و مصرف کنندگان تمایل دارند که حتما روی جلد و یا در تمام صفحات و یا گلاسه های ابتدای سررسید نوبت دهی، تصاویر و مشخصات مخصوص به شرکت خودشان درج شود که در این زمینه، نشر پیک فدک انتخاب اول این عزیزان خواهد بود.

مزایای استفاده از دفتر نوبت دهی

در روش های سنتی نوبت دهی امکان خطای زیادی وجود داشت و ممکن بود برگه ها گم شوند. به جهت مرتفع سازی این مشکل اقدام به ترکیب دفتر نوبت دهی و سررسید 1403 کردیم. در واقع سررسید نوبت دهی همان قالب سررسید را دارد که شامل اطلاعات لازم نوبت دهی نیز می باشد. بنابراین شما می توانید اطلاعات بیماران و مراجعین را در صفحه همان روز یادداشت کنید. این مورد بسیار کمک کننده است و دیگر اطلاعات مراجعین مفقود یا اشتباه نخواهند شد.

هر صفحه از سررسید نوبت دهی پزشکان حاوی اطلاعات آن روز و تعداد زیادی سطر برای درج اطلاعات مراجعین. ما در نشر پیک فدک حساسیت زیادی برای صفحات داخلی سررسید بخرج داده ایم. و صفحات داخلی سررسید پزشکی پیک فدک دو رنگ هستند. سطر ها بصورت یکی در میان رنگی هستند تا راحت تر بتوانید یک شخص خاص را در آن میان پیدا کنید.

همانطور که گفتیم چاپ سررسید پزشکان در نشر پیک فدک در دو سایز سررسید نوبت دهی خشتی و سررسید نوبت دهی رحلی انجام می شود. 

مقاله های مرتبط

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

در طی مقالات متعددی به معرفی انواع سررسید...

ادامه مطلب
سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شباهتی که جلد سررسید چرم طبیعی در بازار...

ادامه مطلب
سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

در برخی از مشاغل لازم هست که از...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما