• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شنبه, 04 شهریور 1402

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شباهتی که جلد سررسید چرم طبیعی در بازار با سررسید چرم مصنوعی دارد بسیار است. ولی این دو از لحاظ قیمت سالنامه باهم متفاوت هستند. قیمت سررسید چرم طبیعی بالاتر از مصنوعی است. برای تولیدکننده سررسید و سالنامه استفاده از چرم مصنوعی به دلیل کیفیت بالای چاپ و تنوع رنگ، بسیار محبوب بوده و امکان تولید بالایی دارد.

سررسید چرم مصنوعی یا طبیعی؟

برای تولید سالنامه چرم مصنوعی امکان اسفتاده از چرم خام به رنگ های مختلف بالاست و تقریبا از هر رنگی که به نظر شما برسد میتوان سالنامه 1403 تولید کرد. حتی میتوانید به رنگ سازمانی شرکت یا کارخانه تان سررسید چرمی را سفارش بدهید. در کل انتخاب و سفارش رنگ سررسید 1403 به سلیقه مشتری بستگی دارد. حتی اگر شما سفارش بالایی دارید و آن رنگ در کاتالوگ سررسید 1403 پیک فدک نبود، میتوانید با واحد تولید کننده سررسید صحبت کنید که رنگ دلخواه شما را تولید کنند.

کیفیت جلد سررسید چرم بستگی به نوع چسب، مقوا و مواد اولیه ای که تولید کننده سررسید استفاده می کند، دارد. انتشارات پیک فدک از لحاظ کیفیت تمامی محصولات خود مانند سررسید، تقویم رومیزی و هدایای تبلیغاتی را در تمامی موارد تضمین میکند. بدین جهت شما می توانید با خیال آسوده هر محصول را با کیفیت تضمینی سفارش دهید. سررسید چرم اگر از لحاظ جنس چرم کیفیت پایین داشته باشد به ندرت از جلد جدا شده و سررسید چرم پوسته پوسته می شود.

اگر مقوا و چسب سررسید از مواد اولیه نامرغوب استفاده شود در طی زمان از جلد جدا شده و تاب برمیدارد، و از لحاظ ظاهری بسیار زشت می شود. جهت چاپ سررسید چرم و تبلیغ بر روی آن پرطرفدارترین چاپ، چاپ روی پلاک سررسید چرم به صورت لیزری است. مزایای چاپ روی پلاک اولا شیک بود آن است، دوما کیفیت چاپ بالایی دارد و به ندرت پاک میشود.

معایب استفاده از چاپ لیزر روی پلاک فضای تبلیغات محدود تر است، نهایتا سه خط متن میتوان لیزر کرد. الباقی چاپ های لیزر روی جلد سالنامه (در بعضی از جنس ها و رنگ ها لیزر سررسید نمی‌گیرد؛ حتما قبل از سفارش این نکته رو از تولید کننده سررسید سوال کنید) و در بعضی از جنس ها طلاکوب و نقره کوب و سیلک چاپ میشود.

جلد سررسید ترمو چیست؟

از لحاظ شباهت جلد ترمو مثل چرم است ولی از نظر کیفیت متفاوت است. چرم ترمو برای تولید سررسید 1403 کیفیت بالایی دارد و از لحاظ بافت و نازک بودن متفاوت است. البته ناگفته نماند که قیمت بالاتری هم نسبت به سررسید چرم مصنوعی دارد. از لحاظ چاپ روی جلد سالنامه هم باهم متفاوت هستند ترمو با حرارت گرفتن به وسیله کلیشه تعییر رنگ می دهد ولی چرم در برابر حرارت مقاوم نیست و می سوزد.

اصطلاح چاپ روی جلد سررسید ترمو داغی است که هم میتواند لوگو و نوشته خود را به صورت برجسته یا فرورفتگی چاپ کرد که این بسته به سلیقه خودتان دارد. از لحاظ رنگ جلد سررسید هم ترمو تنوع کمتری در بازار دارد و بیشتر رنگ های پرفروش را تولید می کنند. البته اگه سفارش شما تیراژ بالایی دارد میتوانید با صحبت کردن با واحد تولید رنگ دلخواه خود را سفارش بدهید. چاپ تبلیغاتی که روی جلد سررسید ترمو انجام می شود، طلاکوب و نقره کوب است.


بیشتر بدانید: سررسید اختصاصی 1403 و نکاتی در مورد چاپ آن


جلد سررسید گالینگور

این نوع جلد سالنامه برای مشتریان است که دنبال یک محصول شیک و در عین حال ارزان هستند. سررسید جلد گالینگور در بازار طرح ها و رنگ های بسیار متنوع دارد یک لایه آن را با چسب گرم روی مقوا میچسبانند. اگر برای تولید سررسید گالینگور از جنس بی کیفیت استفاده شود به مرور جایی که جلد و باز بسته می شود پاره می شود. پس در انتخاب کیفیت سررسید حتما این مورد را مد نظر داشته باشید و محصولات را از شرکتی تهیه کنید که کیفیت محصولات خودرا تضمین کنند.

چاپ روی این نوع سررسید اکثرا به صورت طلاکوب و نقره کوب است، ولی اگر دنبال چاپ سررسید ارزان تر هستید، چاپ سیلک را پیشنهاد می کنیم.

انواع سررسید چرمی 1403

 جلد سررسید سلفون

بهترین نکته در انتخاب سررسید سفلونی این است که شما میتوانید برند و محصولات خود را روی جلد آن به صورت اختصاصی و چاپ ۴ رنگ چاپ کنید، و بصورت برند سازی و تبلیغ شرکت خود این چاپ سررسید بهترین گزینه است. فضای چاپ سررسید سلفون بسیار گسترده است، میتوانید همه مشخصات و توضیحات محصول و شرکت خود را در قالب متن و تصویر روی جلد سالنامه چاپ کنید.

سررسید سلفونی را میتوان بصورت ۲۳فرمی چاپ کرد که در عموم به اصطلاح جمعه جدا نامگذاری میشود که میتوان روز جمعه را در یک صفحه جدا تبلیغات کرد‌. سررسید جمعه مشترک در یک صفحه پنج شنبه و جمعه را باهم چاپ کرده اند که تعداد کل صفحات نسبت به سررسید جمعه جدا کمتر است و هزینه نسبتا کمتری هم در بازار میتوان تهیه کرد.

سررسید ۱۲ فرمی یا همان سررسید دوروزه در هر صفحه دو روز را جای داده اند و هزینه و حجم کمتری هم نسبت به دو سررسید که در بالا توضیح دادیم دارند. سررسید سلفون را میتوان در تیراژ بالا به صورت عمومی با طرح های انتخاب شده از طرف تولید کننده سفارش دهید، که یک قسمت نسبتا مناسب برای تبلیغات شرکت خود دارید که میتوانید به صورت طلاکوب، نقره کوب و یا سیلک چاپ کنید.

سررسید سلفون را نمیتوان داغی یا لیزر کرد زیرا بعد از چاپ یک لایه سلفون برای دوام بیشتر کار میکشند، این روش کیفیت و دوام کار را بیشتر کرده است. برای جلوه بیشتر کار و زیبایی سررسید میتوانید از یووی موضعی یا برجستگی در جلد استفاده کنید.

 

مقاله های مرتبط

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

در طی مقالات متعددی به معرفی انواع سررسید...

ادامه مطلب
سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شباهتی که جلد سررسید چرم طبیعی در بازار...

ادامه مطلب
سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

در برخی از مشاغل لازم هست که از...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما