• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

جلد سررسید گالینگور 1403

سه شنبه, 27 مهر 1400

جلد سررسید گالینگور 1403

سررسید و سالنامه هدایای تبلیغاتی هستند که دنیای وسیع و متنوعی دارند. دسته بندی های مختلفی برای سررسید می توان در نظر گرفت که در مقالات قبلی به آن ها پرداخته ایم. بطور کلی سررسید ها از نظر اندازه و سایز، جلد و قالب داخلی تقسیم بندی می شوند. پیش تر گفتیم که محبوب ترین و گران ترین نوع جلد، سررسید های چرم خصوصا سالنامه ترمو هستند. و دیگر اینکه سررسید های سلفونی نیز داریم که ارزان ترین مدل هستند و گزینه مناسبی  برای کسب و کارهای نوپا با بودجه کم هستند.

اما یک نوع دیگر از جلد سررسید نیز وجود دارد که کمتر شناخته شده است، به نام گالینگور. استفاده از گالینگور در جلد سررسید اخیرا خیلی ترند شده و بسیار شکیل هستند، بهتر اینکه از سررسید چرمی ارزان تر نیز هستند. در ادامه این مقاله به سررسید 1403 گالینگور می پردازیم.

سررسید جلد گالینگور

سررسید های موجود در بازار مدل ها و جلدهای مختلفی دارند. اما اکثرا ما سررسید چرم را در بازار می بینیم و از بقیه مدل ها و جنس ها اطلاعی نداریم. همانطور که در مقاله های قبلی به معرفی سررسید ارزان سلفونی پرداختیم، گفتیم که ارزان ترین نوع جلد سررسید، سلفونی است. سررسید های چرم با توجه به نوع چرمی که در جلدسازی آن ها به کار رفته قیمت های مختلفی دارند. برای مثال بدیهی است که سالنامه هایی با جلد چرم طبیعی قیمت بالاتری دارند و از جمله هدایای تبلیغاتی نفیس محسوب می شوند.

اما نوع دیگری از جلد سررسید وجود دارد که کمتر در میان عموم مردم شناخته شده و بسیاری آن را با جلد سلفونی اشتباه می گیرند. جلد گالینگور یک نوع ناشناخته و ترکیبی از مقوا، کاغذ، پارچه و... است که بصورت یک لایه پوششی اعمال می شود. جلد گالینگور که به آن جلد سخت هم می گویند، دارای بافت هایی به شکل های مختلف دارد. از جلد گالینگور عموما در کتاب های حافظ، قرآن و پایان نامه ها استفاده می شود.

قطع سررسید های گالینگور می تواند متفاوت باشد و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. قطع جلد سالنامه گالینگور اصولا براق بوده و بافت های روی آن دارای برجستگی هایی است که زیر انگشتان دست احساس می شوند. سررسید های گالینگور نسبت به سررسید های سلفونی باکلاس تر بوده و کمی گران تر هستند.

جلد سررسید گالینگور

بیشتر بخوانید: مواردی که باید در تهیه یک سررسید باکیفیت توجه داشته باشید

سررسید های گالینگور دارای رنگبندی های متعدد و بافت های گوناگونی روی آن هستند. سررسید های گالینگور به مرور زمان مانند سررسید چرمی پوسته پوسته نشده و خراب نمی شوند. و تنها روش خرابی آن ایجاد پارگی در سطح آن است. این سررسید ها نیز می توانند دارای قالب بندی صفحات داخلی متفاوتی مانند جمعه مشترک و جمعه جدا باشند. ما در شرکت چاپ و نشر پیک فدک بهترین و با کیفیت ترین نوع گالینگور را در تولید سررسید گالینگور به کار می بریم تا دوام و زیبایی بیشتری داشته باشند و لایق دستان پر مهر و خاص پسند شما باشند. 

انواع سررسید وزیری 1403

در مقالات قبلی در خصوص قطع وزیری سررسید صحبت کردیم، و گفتیم که ابعاد سررسید وزیری 17 در 24 سانتی متر می باشد. این سررسید از مرسوم ترین قطع های سررسید است که اتفاقا بیشترین میزان فروش را نیز دارد. سررسید وزیری 1403 نیز به منوال سال های پیش در همین قطع و ابعاد تولید می شود، ضمن اینکه تنوع جلدی بالایی نیز خواهد داشت.

با نگاهی به کاتالوگ سررسید پیک فدک انواع سررسید وزیری را با جلد ها و طراحی های مختلف می بینید. ما در مجموعه پیک فدک هر ساله اقدام به تولید سررسید سلفونی وزیری، سررسید گالینگور وزیری و سررسید چرمی وزیری می نماییم. سررسید سلفونی بهترین گزینه برای سفارش سررسید اختصاصی است، چرا که می توان حتی طرح جلد سررسید را نیز اختصاصی سفارش داد. البته این مورد در خصوص قطع ها و جنس جلد های دیگر نیز کارساز است، که در مقاله "چگونه سررسید اختصاصی سفارش دهیم" به بررسی این موضوع پرداختیم.

سررسید و سالنامه با هر نوع جلد و قطعی که تولید شوند کاربردی و تبلیغاتی هستند. می توانید سررسید مورد پسند خود را (چه از لحاظ قطع و چه از لحاظ جنس جلد) در تیراژ عمده و با تخفیف همکاری سفارش دهید. طبیعتا سفارش سررسید عمده نسبت به سررسید با تیراژ کم بسیار بصرفه تر می باشد. بطور کلی اگر قصد خرید سررسید 1403 را در سال پیش رو دارید، پیش از شروع دی ماه اقدام به سفارش و طراحی آن نمایید.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما