• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چگونه سررسید اختصاصی سفارش دهیم؟

یکشنبه, 30 مرداد 1401

چگونه سررسید اختصاصی سفارش دهیم؟

آیا تاکنون از سررسید های موجود در بازار را برای تبلیغات استفاده کرده اید؟ آیا سفارش سررسید اختصاصی برایتان گنگ بوده و موفق به سفارش سررسید اختصاصی نشده اید؟ آیا از کیفیت سررسید اختصاصی خود راضی نبوده اید و به دنبال یک تولید کننده واقعی هستید؟ ما در این مقاله هر آنچه که درباره سفارش سررسید اختصاصی 1403 باید بدانید را توضیح خواهیم داد تا بتوانید با آگاهی کامل یک مجموعه بزرگ و قدرتمند را برای سفارش سررسید اختصاصی خود انتخاب کنید.

 

در سفارش سررسید اختصاصی 1403 تا چه حد می توانید سررسید را اختصاصی کنید؟

قبل از شروع مباحث تخصصی در مورد سررسید اختصاصی، لازم است توضیح اجمالی در مورد سررسید اختصاصی بدهیم. سررسید اختصاصی همان سررسید یا دفتر با تقویم روزشمار است که محدودیتی در تبلیغات شما نخواهد داشت و حتی برخی از تولید کنندگان می توانند مشابه نمونه شما را کاملا به همان صورت اجرا کنند. در واقع در سفارش سررسید اختصاصی 1403 شما می توانید از جلد اختصاصی، بدرقه اختصاصی، صفحات داخلی اختصاصی، ترام اختصاصی، گلاسه های تبلیغاتی سررسید اختصاصی، بند و پلاک اختصاصی بهره ببرید. 

در کنار شخصی سازی سررسید اختصاصی شما باید توجه خاصی به کیفیت سررسید اختصاصی هم داشته باشید چرا که ماندگاری سررسید در طول یک سال گزینه بسیار مهمی است که صاحبان مشاغل را سمت سررسید اختصاصی 1403 می کشاند. همین امر باعث شده سررسید اختصاصی 1403 جایگاه خاصی در بین هدایای تبلیغاتی 1403 قرار گیرد. مجموعه پیک فدک برای مقرون به صرفه کردن قیمت سررسید اختصاصی اجزایی از آن را می تواند اختصاصی کند که شامل بخش های زیر است:

جلد اختصاصی سررسید، بدرقه تک رنگ و یا چند رنگ اختصاصی، چاپ لوگو یا اصطلاحا ترام اختصاصی، گلاسه اختصاصی، روبان اختصاصی، پلاک اختصاصی که برای شفاف سازی همه این موارد سررسید اختصاصی 1403 را به صورت اجمالی توضیح خواهیم داد.

 

جلد سررسید اختصاصی 1403

پایه جلد سررسید اختصاصی یک مقوای مقاوم با کیفیت بالاست که بتواند طی مدت زمان یکساله بدون ایجاد منحنی و اصطلاحاً باد کردن مقوا، کار کند. بنا به سلیقه مشتری و بودجه در نظر گرفته شده می توان روکش مقوای جلد اختصاصی را به صورت سلفون، چرم، ترمو و جیر انتخاب کرد و یا از جلدهای ساخته شده به صورت فانتزی برگزید.

جلد سلفونی سررسید اختصاصی

جلد سررسید اختصاصی اگر سلفون باشد قیمت پایین تری نسبت به باقی جلدهای سررسید اختصاصی 1403 دارد و از نظر تبلیغات هم فضای بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد. فضای گسترده جلد سررسید اختصاصی 1403 ، 41 * 28 است که بعد از ساخت فضای روی جلد 24 * 17 خواهد بود. مزیت جلد سلفونی سررسید اختصاصی این است که شما می توانید طرح مد نظر خود را روی جلد پیاده کنید و اصطلاحاً جلد سررسید اختصاصی را با هویت بصری خود ست کنید و یا هویت بصری خود را با جلد سررسید اختصاصی به مشتریان نشان دهید و آن را در ذهن آنها ماندگار کنید. مزیت دیگر جلد سلفونی سررسید اختصاصی این است که تبلیغات و خدمات خود را می توانید در 3 وجه روی جلد، پشت جلد و عطف سررسید ارائه دهید. بنابراین سررسید اختصاصی شما در هر حالتی تبلیغاتتان را ارائه خواهد کرد.

سررسید اختصاصی

سررسید اختصاصی با روکش چرم یا ترمو

همواره ارائه هدایای تبلیغاتی سررسید 1403 به سمت های شغلی یکسان نیست و عمدتا نسبت به سمت شغلی می توان از هدایای تبلیغاتی لاکچری و معمولی استفاده کرد. اگر مخاطبان و مشتریان شما صاحبان مشاغل و افراد برگزیده هستند انتخاب سررسید اختصاصی با جلد چرم گزینه مناسب تری است. تنوع جلدهای چرم در بازار و در بین تولید کنندگان سررسید بسیار بالاست و می تواند همه سلیقه ها را پوشش دهد. در سررسید اختصاصی با جلد چرم علی رغم زیبایی و خاص بودن سررسید، کمبود فضای تبلیغاتی از معایب این نوع جلد چرمی است. پارچه های چرم سررسید اختصاصی در 2 نوع اصلی دسته بندی می شوند:

جلد چرم با قابلیت تحمل حرارت بالا و جلد چرم با تحمل حرارت پایین. جلدهای چرم که قابلیت حک داغی دارند اصطلاحا به آن ها ترمو یا چرم وارداتی می گویند. این نوع جلدهای چرم سررسید اختصاصی کیفیت بالاتری دارند و در برابر داغی حالت سوخته به خود می گیرند و اندکی تغییر رنگ می دهند. بنابراین تبلیغات شما با رنگ واضع قابل مشاهده است. چاپ داغی و چاپ طلاکوب 2 نوع روش برگزیده برای سررسید های اختصاصی با جلد ترمو هستند. دسته کثیری از جلدهای سررسید چرم اختصاصی قابلیت چاپ داغی، طلاکوب و لیزر ندارند و فقط امکان چسباندن پلاک و حک لیزر بر روی پلاک را دارند، بنابراین فضای تبلیغاتی بسیار محدودی در اختیارتان می گذارد.

اما استفاده از پلاک فلزی طلایی و یا سایر رنگ ها سررسید اختصاصی شما را شیک تر می کند و هدیه تبلیغاتی نفیس تری خواهد بود. نوع دیگری از جلد چرم را می توان حک لیزر روی جلد سررسید در نظر گرفت. نکته قابل توجه در انتخاب جلد سررسید اختصاصی در کنار زیبایی آن، کیفیت بالای تولید است که استفاده از چسب و نوع صحافی انتخابی می تواند گزینه هایی باشد که می توان به آن توجه کرد.

 

بدرقه سررسید اختصاصی 1403

اولین گزینه در انتخاب بدرقۀ سررسید اختصاصی گرماژ و جنس کاغذ است. بدرقۀ سررسید اختصاصی عمدتا از دو نوع کاغذ گلاسه و کاغذ تحریر استفاده می شود. اگر بخواهیم بدرقۀ سررسید اختصاصی 1403 را فانتزی تر کنیم، استفاده از مقوای کارتی هم گزینه مناسبی است. در بین 2 نوع کاغذ تحریر و گلاسه، کاغذ تحریر با حداقل گرماژ 120 برای سررسید اختصاصی 1403 گزینه بسیار مناسبی است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع کاغذ تحریر در طی مدت استفاده طولانی از سررسید اختصاصی به راحتی پاره نخواهد شد. اما کاغذ گلاسه برای بدرقه سررسید اختصاصی مقاومت کمتری دارد و ممکن است بعد از چند ماه پاره شود.

چاپ بدرقۀ سررسید اختصاصی به چند روش تک رنگ، دو رنگ و یا چهار رنگ امکان پذیر است. چاپ بدرقه سررسید اختصاصی اگر تک رنگ باشد، استفاده از طرح های تکرار شونده یا یک طرح مختصر با رنگ دلخواه شما می تواند زیبایی دوچندان به سررسید اختصاصی تان بدهد. بدرقه تک رنگ سررسید اختصاصی بسیار ارزان و مقرون به صرقه است. چاپ بدرقه سالنامه اختصاصی به صورت دو رنگ یا چهار رنگ هم مانند چاپ بدرقۀ تک رنگ است و فقط هزینه زینک و چاپ آن متقاوت است. در صورت تمایل به استفاده از بدرقۀ کارتی سررسید اختصاصی 1403 نیز می تواند سررسید شما را به یک هدیه تبلیغاتی فانتزی و شیک تبدیل کند. چاپ بدرقۀ سررسید اختصاصی به صورت تمپلات با رنگ هویت بصری شما هم زیبایی چشم گیری به سررسید می بخشد.

 

چاپ لوگو یا ترام در تمامی صفحات سررسید اختصاصی 1403

قطعا برای مشتریان و صاحبان مشاغل پیش آمده است که دریک برگ از سررسید اختصاصی خود یک متن یا شماره و آدرس تلفنی یادداشت کنند و آن را به شخص دیگری دهند. یکی از مزیت های سررسید اختصاصی تبلیغات در تمام صفحات است که با جدا کردن یک بر از سررسید 1403 هم، بتوان تبلیغات انجام داد. چاپ ترام در صفحات سررسید اختصاصی راه حل آن است. شما برای پیشرفت در امر برندینگ استفاده از تمام فضاهای تبلیغاتی سررسید می توانید از ترام چاپ سررسید بهره ببرید که با رنگ دلخواه شما انجام می شود. در کنار چاپ لوگو در سررسید 1403 می توانید آدرس و شماره های تماس خود را نیز در صفحات سررسید اختصاصی چاپ کنید که فرآیند تبلیغات شما کامل تر شود و از خدمات چاپ سررسید اختصاصی به نحو احسنت استفاده کنید.

چاپ ترام سررسید اختصاصی می تواند تک رنگ، دو رنگ و یا حتی 4 رنگ نیز باشد که بسته به سلیقۀ مشتری می توان یکی از این روش ها را انتخاب نمود. تفاوت چاپ ترام سررسید اختصاصی با چاپ کامل صفحات سررسید اختصاصی در این است که فرم های سررسید از قبل چاپ شده است و اماده چاپ ترام سررسید است. اما در چاپ اختصاصی صفحات، زینک سررسید 1403 باید از ابتدا گرفته شود و چاپ مجدد انجام شود. در این روش که سررسید از ابتدا چاپ می شود هزینه زینک سررسید و چاپ سررسید از ابتدا محاسبه شده و در قیمت سررسید 1403 نقش بسیاری دارد و قیمت سررسید را بسیار بالاتر از سررسید با چاپ ترام خواهد برد. بنابراین چاپ ترام در سررسید 1403 علاوه بر اینکه پروسۀ تبلیغات شما را کامل می کند هزینه نهایی سررسید را کاهش داده و بسیار مقرون به صرفه است. برای نفیس شدن سررسید و سالنامه می توانید از مرکب های طلایی و نقره ای هم برای چاپ ترام سررسید استفاده کنید.

سررسید اختصاصی

بنر جداکننده سررسید 1403 یا ربان سررسید اختصاصی

بسیاری از تولید کنندگان سررسید برای بالا بردن کارایی و زیبایی سررسید و سالنامه ها از بنر جداکننده استفاده می شود. در سررسید اختصاصی می توان بنر جداکننده سررسید را نیز به صورت اختصاصی چاپ نمود. استفاده از ربان در سررسید اختصاصی می تواند یادآور نام و برند شما برای مشتریان باشد. ربان سررسید اختصاصی می تواند به 2 روش چاپی و یا بافتنی تولید گردد. در ربان چاپی سررسید اختصاصی از ربان های موجود در بازار استفاده می شود که چاپ سیلک روی آن انجام شود. چاپ سیلک در ربان سررسید اختصاصی ممکن است بعد از مدتی استفاده از سررسید کمرنگ شود یا کاملا پاک شود. اما تبلیغات در ربان بافتنی سررسید اختصاصی 1403 به گونه ای است که نام و لوگوی شرکت شما با تارهای نخی بافته شده و امکان پاک شدن تبلیغات در ربان سررسید اختصاصی وجود ندارد. هزینه ربان با چاپ سیلک در سررسید اختصاصی بسیار بصرفه تر از ربان بافتنی است.

 

حک پلاک سررسید اختصاصی 1403

پلاک به قطعه فلزی کوچکی گفته می شود ک در اندازه های متفاوت قابل تولید است و در رنگ های طلایی، نقره ای، مشکی و رنگ های فانتزی موجود است که با چسب روی سررسید اختصاصی چسبانده می شود. نکته مهم در پلاک سررسید اختصاصی انتخاب چسب و قابلیت حک باکیفیت است. انتخاب پلاک مناسب در سررسید اختصاصی به کیفیت این اضافه می کند. اگر در انتخاب پلاک دقت نکنید ممکن است بعد از مدتی پلاک آن از سررسید جدا شود. برای افزایش چسبندگی پلاک سررسید اختصاصی می توان جایگاه چسباندن پلاک را داغی زد که میزان نگهداری سررسید افزایش یابد.

 

گلاسه تبلیغاتی سررسید اختصاصی پالت گذاری

بسیاری از مشاغل که محصولات بیشتری دارند و یا نیاز به توضیح خدمات دارند برای افزایش فضای تبلیغات در سررسید تبلیغاتی می توانند از گلاسه های تبلیغاتی سررسید اختصاصی استفاده کنند. در گلاسه های سررسید اختصاصی 1403 طراحی توسط مشتری انجام می شود که می تواند تمام جزئیات خدمات و محصولات خود را معرفی کرده و تبلیغات گسترده تری در سررسید اختصاصی انجام دهد. نوشتن آدرس و شماره تماس ها در گلاسه های سررسید اختصاصی 1403 دسترسی مشتری هایتان را به شما افزایش داده و کمک بیشتری به برقراری ارتباط به شما می کنند. در گلاسه های تبلیغاتی سررسید اختصاصی از گرماژ متفاوت گلاسه می توان استفاده کرد. گلاسه های مدنظر در این کار می تواند گلاسه 115، گلاسه 130 و گلاسه 150 باشد.

گلاسه 115 گرم در سررسید اختصاصی برای چاپ های تمپلات یا پررنگ مناسب نیست و امکان آب رفتگی در گلاسه سررسید اختصاصی دارد. اما برای چاپ های رنگ روشن مناسب است ولی مقاومت کمتری دارد و ممکن است به راحتی پاره شود. گلاسه 150 گرم هم مناسب چاپ است اما ضخامت بالای آن در زیبایی صحافی سررسید تاثیر منفی دارد. مناسب ترین گرماژ گلاسه در سررسید اختصاصی گلاسه با گرماژ 130 گرم است. که هم از نظر زیبایی و صحافی مناسب است و هم مقاومت بالاتری نسبت به گلاسه 115 دارد و هم چاپ تبلیغات سررسید اختصاصی آب رفت ندارد و می توان طرح های پر و تمپلات را نیز براحتی روی گلاسه 130 چاپ کرد. مجموعه پیک فدک نیز با داشتن اطلاعات کافی در چاپ و صحافی سررسید اختصاصی 1403 مناسب ترین گلاسه را انتخاب نموده است.

کیفیت چاپ گلاسه های سررسید اختصاصی 1403

مجموعه پیک فدک با بهره گیری از دستگاه های چهار رنگ و به روز توانسته سررسید اختصاصی با کیفیت بالایی را چاپ و نظر مشتری را به کیفیت سررسید خود جلب کند. چاپ تبلیغات با جزئیات بالا همانند طرح های فرش چاپی سخت و دشوار است که هر دستگاه و ناظر چاپی از عهده آن بر نمی آید اما این مجموعه با کیفیت بالای دستگاه های چاپی سهم بالایی در چاپ سررسید اختصاصی 1403 شرکت های تولیدی را از آن خود کرده است.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما