• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

در مورد سفارش سررسید چه نکاتی را باید بدانیم؟

پنجشنبه, 14 مهر 1401

در مورد سفارش سررسید چه نکاتی را باید بدانیم؟

در ابتدا باید بدانیم برای سفارش سررسید به عنوان هدیه چه نکاتی اولویت خواهد بود. به طور مثال برای سفارش سررسید ممکن است فقط قیمت سررسید مهم باشد و یا فقط کیفیت سررسید و یا طراحی و جلد زیبا مدنظر باشد. اما اکثر همکاران طرفدار سررسیدی هستند که تمام این موارد را با هم داشته باشد. سررسیدی مورد پسند همکاران و مشتریان گرامی است که هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت و هم طراحی مورد تایید باشد. تنها تولید کننده سررسید که تمام موارد فوق را در تولید سررسید ها رعایت می کند، نشر پیک فدک می باشد. برای سفارش سررسید باید هم کیفیت سررسید، هم قیمت سررسید و هم طراحی آن را مدنظر داشته باشیم.

کیفیت سررسید 1403

سررسیدی که از لحاظ کیفیت در سطح متوسط و یا پایینی قرار داشته باشد، به مراتب طول عمر کمتری هم خواهد داشت. حداقل زمان استفاده از سررسید یکسال تمام می باشد، در نتیجه عمر سررسید هم حداقل باید یک سال باشد و این موضوع در صورتی به وجود خواهد آمد که سررسید از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد. علاوه بر کیفیت سررسید 1403، قیمت مناسب هم از گزینه های دیگری هست که باید مورد توجه همکاران باشد.

کیفیت سررسید 1402

بیشتر بخوانید: طراحی سررسید تبلیغاتی 1403 جذاب

برخی از تولید کننده های دیگر هم هستند که سررسید های ارزان و بی کیفیت را تولید می کنند که از ظاهر خوب و زیبایی هم برخوردار نیستند. این سررسید فقط برای افرادی مناسب خواهد بود که صرفا قیمت محصول مدنظرشان می باشد، نه کیفیت و نه ظاهر سررسید 1403. اما این افراد هر چند که برای قیمت بسیار مناسب سررسیدهای بازاری احساس بهتری خواهند داشت، اما بعد از مدتی متوجه خواهند شد که اگر هنگام خرید فقط مقداری هزینه بیشتری پرداخت می کردند می توانستند صاحب سررسیدی باشند که هم از لحاظ ظاهری زیباست و هم از لحاظ کیفیت بسیار بهتر و بالاتر از سررسید های بازاری است.

نشر پیک فدک بهترین گزینه برای همکاری می باشد چرا که محصولات تولید شده در این مجموعه هم از لحاظ کیفیت تضمین شده هستند و هم ظاهری زیبا و جذاب و بروز دارند و هم قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت و محصول ارائه شده دارند.

هر چقدر مجموعه بزرگتر باشد پشتیبانی قوی هم به دنبال دارد، هم در مرحله سفارش دادن سررسید، هم در مرحله بسته بندی سررسید و نیز مرحله ارسال سررسید. اطمینان از این موضوع هم فقط زمانی بوجود خواهد آمد که تجربه ی همکاری با مجموعه مورد نظر را داشته باشیم.

نشر پیک فدک به دلیل داشتن بیش از 100 پرسنل مجرب و کاربلد از پشتیبانی قوی برخوردار است. همکاران در سراسر ایران می توانند سررسید ها و تقویم های سفارشی خود را هم به صورت تقویم و سررسید عمومی و هم به صورت سررسید اختصاصی داشته باشند، همچنین این مجموعه تمامی چاپ های عمومی را هم انجام می دهد که اعم از چاپ آفست برای تقویم های دیواری، چاپ لیزر و تامپو برای خودکار و جاکلیدی و هدایای تبلیغاتی و هم چاپ سیلک و طلاکوب برای تقویم رومیزی و سررسید می باشد. 

چه فرآیندی برای چاپ سالنامه طی می شود؟

مرحله ابتدایی برای چاپ سررسید طراحی و برنامه ریزی برای نتخاب جلد است. سپس مواد اولیه جهت تولید سالنامه را در بهترین کیفیت و قیمت مناسب تر تولید و تهیه کنیم. اولین مواد خریداری شده کاغذ هستند و با توجه به نوع کاغذ گرماژ تفاوت دارد. مقوا دومین متریال است که باید تهیه شود و پیک فدک از مقوایی با کیفیت عالی به ضخامت 2/2 میل استفاده می کند. چسب نیز برای چسباندن جلد بر روی مقوا استفاده می شود که باید مرغوب و اعلا باشد.

برای داشتن یک کیفیت تضمینی مهمترین گزینه انتخاب صحافی سررسید است که با دستگاهای به نام لاین انجام می شود. استفاده از دستگاه پرس نیز در مراحل پایانی فرآیند چاپ سالنامه انجام می شود. پرس کردن در کیفیت و صاف بودن جلد سررسید بسیار تاثیرگذار است. فرآیند تولید چاپ سررسید اختصاصی نیز به همین صورت است با این تفاوت که جلد چاپ شده به طرح و رنگ دلخواه مشتری طراحی می شود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما