• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

قیمت سررسید چرم + سفارش سررسید اختصاصی چرم

یکشنبه, 29 آبان 1401

قیمت سررسید چرم + سفارش سررسید اختصاصی چرم

همانطور که می دانید سررسید های وزیری بیش از 50% بازار سررسید ها را در دست گرفته اند. در مقاله سالنامه وزیری با قیمت مناسب به این قطع از سررسید و سالنامه مفصلا پرداختیم. در این مقاله اما قیمت و سفارش سررسید چرم وزیری را به تفصیل بیان خواهیم کرد.

سررسید چرم اختصاصی

هر ساله پیش از شروع سال جدید، سیل سفارش دهندگان سررسید اختصاصی 1402 فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز می کنند. با گفتن نام سررسید اختصاصی بسیاری از افراد به یاد سررسید سلفونی با طرح های بخصوص و تبلیغاتی می افتند. اما هستند بسیاری از سفارش دهندگان که جلد سلفونی مات یا براق را نمی پسندند. راه حلی که برای آن ها وجود دارد، سفارش سالنامه چرم اختصاصی است. بله، شما محدود به انتخاب سررسید سلفونی برای سالنامه اختصاصی و تبلیغاتی خود نیستید. 

به بیان دیگر محدودیتی در سفارش سررسید اختصاصی شما (با جلد، صحافی، سایز و قالب های گوناگون) وجود ندارد. سررسید های چرم خود تنوع بسیار زیادی در رنگبندی و بافت دارند. و به جهت جلوه زیبا و نفیسی که دارند همیشه پرفروش بوده و خواهان زیادی در بازار دارند. اگر برای مدیران خود نیاز به یک سررسید لوکس دارید انتخاب سررسید چرم بسیار هوشمندانه تر است.

سررسید چرم اختصاصی را با انواع جلد چرم می توان تولید کرد:

  1. سررسید با چرم مصنوعی: همانطور که از نام این چرم مشخص است، غیرطبیعی بوده و توسط صنایع و کارخانجات تولید می شوند. به همین جهت این چرم های مصنوعی تنوع بی نظیری از طرح ها و رنگ ها را دارند. ما در مجموعه نشر پیک فدک، همواره از باکیفیت ترین چرم مصنوعی موجود در بازار استفاده می کنیم. در پایان پروسه تولید سررسید چرم 1402، با نصب یک پلاک فلزی با طرح، رنگ و اشکال مختلف امکان اختصاصی سازی و چاپ لوگوی به برند سفارش دهنده داده می شود. نصب پلاک فلزی متناسب با سررسید چرمی می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.
  2. سررسید چرم طبیعی: این سررسید جزو سالنامه های نفیس و لاکچری مجموعه فدک دسته بندی می شود. بدیهی است که هزینه سررسید چرم طبیعی به تناسب چرم آن بالاتر از سایر مدل ها خواهد بود. 
  3. سررسید ترمو: جنس چرم ترمو وارداتی بوده و بسیار با کیفیت است. سررسید ترمو به دلیل کیفیت مثال زدنی که دارد قابلیت چاپ داغی (داغکوب) نیز دارد. 

سررسید چرم اختصاصی

برخی در زمان استعلام قیمت و ثبت سفارش سررسید اختصاصی چرم، ذکر می کنند که جلد سررسید ایشان چرم نرم (چرم لواشکی) باشد. این دست از نامگذاری ها و تنوع های طرح و رنگ مختص سررسید چرمی مصنوعی بوده و در میان سررسید چرم طبیعی نمی توان مدلی از سررسید لواشکی پیدا کرد.

به دلیل تنوع بسیار زیاد، قیمت ارزان، ظاهر جذاب و تشابه زیادی که چرم مصنوعی با نوع طبیعی و ترموی آن دارد، بسیار از افراد را شیفته خود کرده و اکثرا سررسید چرمی مصنوعی را به ترمو ترجیح می دهند. در مقاله سررسید لوکس و نفیس برای مشتریان ویژه VIP به معرفی سررسید ترمو پرداخته و ویژگی های آن را بطور کامل شرح داده ایم.

سررسید اختصاصی چرمی یا سلفونی؟

پاسخ این سوال فقط و فقط به نیاز و پسند شرکت سفارش دهنده بستگی دارد. همانطور که می دانید بسیاری سررسید سلفونی را ترجیح می دهند زیرا می توانند طرح جلد اختصاصی خود را داشته باشند. یعنی می توانند از تمامی فضای جلد به دلخواه خود بهره گرفته و صنعت خود را روی جلد مختصرا معرفی کنند.

اما عده ای دیگر طرفدار سررسیدهای چرمی هستند و معتقدند سررسید های چرمی بسیار شکیل تر از انواع سلفونی سالنامه ها هستند. برای این دسته از اصناف نیز روی سررسید چرم دلخواهشان یک پلاک فلزی شکیل نصب می شود، تا برند و لوگوی شرکت سفارش دهنده روی آن حک شود. حک پلاک در سررسید چرمی 1402 توسط دستگاه های پیشرفته انجام شده و نتیجه آن بسیار تمیز و چشم نواز خواهد بود. اما به خاطر داشته باشید که هزینه هر عدد حک پلاک در سالنامه چرم بصورت مجزا محاسبه و اخذ می شود. در اینجا لازم به ذکر است که روی سررسید چرم مصنوعی نمیتوان مستقیما چاپی انجام داد و باید روی پلاک مخصوص درج تبلیغات صورت گیرد. 

بنابراین هر دو مدل سررسید چرم و سررسید سلفونی مزایای بخصوص خود را دارند و انتخاب بهترین مورد برای شما به خواسته ها و سلیقه شما و مشتریانتان باز می گردد. اما اگر بین سررسید چرمی و سلفونی مردد بوده و نمی توانید انتخاب کنید، مقاله سررسید سلفونی یا چرم را نیز مطالعه بفرمایید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما