• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش تقویم رومیزی 1403 با کیفیت و بررسی نکات آن

دوشنبه, 24 آبان 1400

سفارش تقویم رومیزی 1403 با کیفیت و بررسی نکات آن

تقویم از سالیان دور یکی از ابزارهای بسیار مهم در زندگی ما دارند. به همین سبب می توان برنامه ریزی کرده و قرار ملاقات ها را زمان بندی و مدیریت کنیم. یکی از انواع تقویم ها، تقویم رومیزی 1403 می باشد که بیشتر مواقع در شرکت ها، سازمان ها و موسسات روی میز کارمندان و مدیران استفاده می شود. البته فقط در محیط کار نیست که تقویم رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه در منزل نیز به کار برده می شود. تقویم رومیزی به همین علت و قیمت مقرون به صرفه ای که نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر دارد، توجه صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها را به خود جلب کرده است.

تقویم رومیزی را می توان به دو صورت عمومی و تقویم رومیزی اختصاصی سفارش داد. مهمترین مسئله در سفارش تقویم رومیزی کیفیت اجزای اصلی تقویم رومیزی می باشد. در ادامه مطالبی را در خصوص سفارش تقویم رومیزی 1403 با کیفیت ذکر می کنیم. 

 

تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی باکیفیت در ابعاد و انواع مختلفی تولید می شوند

  تقویم رومیزی 1403 فانتزی 

پایه تقویم رومیزی فانتزی در ابعاد 20 در 16 سانتی متر و برگه های گلاسه 19 در12 سانتی متر است. تعداد صفحات این تقویم رومیزی 26 صفحه (13 برگ) می باشد که صفحه اول به عنوان جلد تقویم رومیزی و 25 صفحه دیگر به تاریخ روز های سال و مناسبت های مهم اختصاص داده شده است. تقویم رومیزی اندازه متناسب و استانداری دارد و به موجب اندازه ای که دارد مورد پسند عموم مشتریان می باشد.

 

تقویم رومیزی 1403 نفیس

برگه های گلاسه این تقویم رومیزی در اندازه 22.5 در 12 سانتی متر است و پایه آن 23 در 16 سانتی متر می باشد. تعداد صفحات نیز به همان صورتی که در قسمت قابل توضیح داده شده است، تقویم رومیزی نفیس سایز نسبتا بزرگی دارد و به همین علت فضای تبلیغات بیشتری دارد و گزینه مناسبی برای سفارش تقویم رومیزی اختصاصی است.

تقویم رومیزی اختصاصیبیشتر بخوانید: تفاوت تقویم رومیزی اختصاصی و تقویم رومیزی عمومی

تقویم رومیزی 1403 خشتی 

تقویم رومیزی خشتی با برگه های گلاسه مربع شکل 14.5 در 14.5 سانتی متر است و اندازه بسیار زیبا و شکیلی دارد. همانطور که قبلا هم گفته شد، تقویم رومیزی خشتی نیز از 26 صفحه تشکیل شده است که صفحه اول جلد رومیزی است و در باقی صفحات تصاویر و طرح مورد نظر و همچنین جداولی که روزهای سال به صورت ماه به ماه دسته بندی شده و به همراه مناسبت های مهم سال آورده شده اند، چاپ می شود. 

 

تقویم رومیزی 1403 هفتگی یا تقویم رومیزی زیر دستی 

 تقویم رومیزی هفتگی یا تقویم رومیزی زیر دستی یکی از هدایای تبلیغاتی 1403 نفیس به شمار می رود، زیرا به لحاظ اندازه نسبت به سایر تقویم رومیزی های بزرگتر است و فضای تبلیغاتی کافی برای چاپ اختصاصی بر روی تقویم رومیزی داراست. این تقویم رومیزی همانطور که از اسمش پیداست، هر صفحه از تقویم رومیزی به یک هفته اختصاص داده شده و فضایی برای یادداشت روزانه دارد. تقویم رومیزی هفتگی انتخاب مناسبی برای میز مدیران می باشد. برای بالا بردن کیفیت تقویم رومیزی باید به دو مورد جنس پایه مقوایی تقویم رومیزی و جنس برگه های تقویم توجه کرد.

 

تقویم رومیزی 1403 قالبدار 

 این تقویم رومیزی در هر ابعادی امکان چاپ دارد برای مثال در مجموعه پیک فدک در سال های گذشته در اندازه های تقویم رومیزی نفیس و تقویم رومیزی فانتزی چاپ شده است. برخی از شرکت ها یا صاحبین مشاغل برای بیشتر دیده شدن سفارش تقویم رومیزی خود درخواست تقویم رومیزی با قالب های مختلفی هستند به عنوان مثال تقویم رومیزی با برگه های لب گرد و یا برگه های نیم دایره شکل یا برگه هایی به شکل نقشه ایران و مواردی دیگر است.

تقویم رومیزی 1403 اداری 

تقویم رومیزی اداری اندازه استانداردی دارد و به طور معمول در سازمانها، ادارات و روی میز مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد. صفحات این تقویم رومیزی به گونه ای طراحی شده است که در هر صفحه تاریخ روز، مناسبت ها، اوقات شرعی، شعر و یا با جمله بزرگان قرار داده شده است. برگه های این تقویم رومیزی به صورت پانچ شده روی یک پایه کلاسوری مانند قرار می گیرد.

طراحی تقویم رومیزیبیشتر بخوانید: تقویم رومیزی تبلیغاتی و انواع آن

 

 برای تولید یک تقویم رومیزی مرغوب و با کیفیت باید به اجزا و عناصر تقویم رومیزی و مراحل تولید آن توجه کرد:

طراحی تقویم رومیزی 

در ابتدا برگه ها و پایه آن طراحی شود، طراحی تقویم رومیزی هم می تواند به صورت عمومی و هم به صورت اختصاصی انجام شود و در طراحی عمومی لوگو یا تبلیغ مشتری در بخشی از پایه که قابل مشاهده هست چاپ می شود و در طراحی اختصاصی می توان تمام قسمت های تقویم رومیزی هم برگه های تقویم و هم پایه را به طور اختصاصی طراحی کرد و لوگو و تبلیغ مشتری را درج نمود. نکته دیگری که در طراحی تقویم رومیزی البته برای برخی از مشتریان قابل توجه است، جدول هایی به کار برده شده در صفحات تقویم هست، به عبارت دیگر اگر تاریخ ها و مناسبت های درج شده داخل جداول تقویم رومیزی ها درشت و به راحتی قابل مشاهده باشد کاربرد آن به حداکثر می رسد.

 

انتخاب کاغذ 

 برای سفارش تقویم رومیزی با کیفیت باید توجه کرد که برگه های آن تقویم نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد برای مثال می توان از برگه های گلاسه، کاغذ تحریر، کاغذ کرافت و... استفاده کرد که گلاسه با گرم بالاتر مقاوم تر از کاغذ تحریر و کرافت می باشد.

 

انتخاب پایه تقویم 

برای انتخاب پایه تقویم رومیزی باید بنا به درخواست مشتری به کیفیت و جنس پایه توجه نمود، برای پایه می توان از پایه مقوایی با روکش سلفونی، پایه چوبی، پایه شیشه ای و یا ترکیبی از شیشه و چوب استفاده نمود، رایج ترین پایه تقویم رومیزی پایه سخت مقوایی هست.

 

چاپ تقویم رومیزی

طریقه چاپ نیز برای تولید یک تقویم رومیزی با کیفیت اهمیت ویژه ای دارد،اگر برای چاپ صفحات تقویم رومیزی و پایه آن از دستگاه های با کیفیت چاپ بالا استفاده کرد طبیعتا در کیفیت تقویم رومیزی نیز در مقابل مشتریان و سفارش دهندگان تاثییر بسزایی دارد.

 

صحافی تقویم رومیزی

در اغلب تقویم رومیزی ها پایه و برگه های تقویم رومیزی پانچ شده و توسط فنر صحافی می شوند. در تقویم رومیزی اداری نحوه اتصال برگه ها به پایه بدین صورت است که برگه های پانچ شده داخل پایه ی کلاسوری قرار می گیرد. در تقویم رومیزی زیر دستی یا هفتگی برخی برگه ها توسط فنر و برخی به صورت سرچسب روی پایه تقویم رومیزی قرار می گیرند.

 

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما