• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان سالنامه 1403 و روش های درج تبلیغات روی آن

شنبه, 22 آبان 1400

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان سالنامه 1403 و روش های درج تبلیغات روی آن

تقویم و سررسید از ابزار و وسایلی هستند که در اغلب مکان هایی مانند محل کار، ادارات و حتی منزل قابل استفاده هستند. افراد بسیاری از تقویم و سررسید برای زمان بندی و برنامه ریزی کارهای روزمره و شغلی خود بهره می گیرند. برای یادداشت برداری و چک کردن کارهای برنامه ریزی شده ی خود زمان زیادی را به مشاهده تقویم و سررسید صرف می کنند. همین امر موجب شده که مدیران و صاحبان مشاغل درصدد این برآیند که لوگو و تبلیغ خود را توسط تقویم دیواری، تقویم رومیزی و سررسید در مقابل دید مشتریان و سایر افراد جامعه قرار دهند. در ادامه این مقاله به روش های چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان خواهیم پرداخت.

 

روش های درج تبلیغات روی سررسید

برای چاپ یا حک تبلیغ لوگو روی سررسید روش های متنوعی وجود دارد که بنا به جنس به کار رفته جلد سالنامه متفاوت است. البته برای تبلغ بیشتر در سررسید و شخصی سازی سالنامه می توان لوگوی خود را روی آستر بدرقه صفحات گلاسه ابتدا و انتهای سررسید (لت سررسید) صفحات داخلی ترام سررسید، روبان سالنامه و ... چاپ نمود.

 

چاپ لیزر روی جلد سررسید 1403

لیزر روی سررسید به این صورت انجام می شود که بخش مود نظر یعنی قسمتی که لوگو برای آن مکان در نظر گرفته شده است، سوزانده می شود. این روش روی همه جلد های سررسید کاربرد ندارد و برخی جلدها مانند جلد ترمو یا چرم مصنوعی، جیر و اشبالت قابلیت حک لیزر دارند. این روش نیازی به ساخت کلیشه ندارد و فقط با اسفتاده ازدستگاه لیزر بخشی از سطحی طرح مورد نظر را روی جلد سررسید حک می کنند. در این روش زمان کمتری صرف می شود و در عین حال دارای دقت بیشتری است کیفیت این روش نه تنها به دقت دستگاه بلکه به جنس و کیفیت جلد نیز مربوط می شود.

 

چاپ داغی روی جلد سالنامه 

در ابتدا برای اجرای داغی روی سررسید، یک کلیشه فلزی با طرح مد نظر مشتری ساخته می شود. بعد از ساخت کلیشه با ضرب دستگاه طرح مشتری روی جلد سالنامه داغکوب می شود. چاپ داغی روی جلد هایی مانند ترمو (چرم خارجی) انجام پذیر است. کیفیت داغی روی جلد بستگی به عموامل مختلفی از جمله به کیفیت کلیشه، دقت دستگاه و مهمترین جنس جلد سررسید دارد.

تبلیغات روی سررسیدبیشتر بخوانید: سررسید اختصاصی 1403 و نکاتی در مورد چاپ آن

 

درج طلاکوب و نقره کوب روی جلد سررسید 

 یکی دیگر از روش های حک لوگو تبلیغات روی جلد سررسید نقره کوب و طاکوب است که جلوه و زیبایی خاصی به سررسید 1403 می بخشد. همانند روش داغکوب ابتدا باید یک کلیشه فلزی از طرح مورد نظر آماده شود، سپس برای اجرای طلاکوب یک ورق نواری طلایی یا نقره ای یا هر رنگ دلخواه را روی کلیشه قرار می دهند وتوسط حرارت روی جلد کوبیده می شود.

 

درج پلاک روی جلد سررسید 

در برخی سررسیدها جلد گونه ای است که قابلیت چاپ داغی و طلاکوب ندارد، می توان با درج پلاک روی سررسید، به آن زیبایی بخشید. در این روش لوگو یا نوشته با لیزر روی پلاک فلزی حک می شود و سپس توسط چسب مرغوب روی جلد قرار می گیرد. این پلاک های فلزی به لحاظ کیفیت متفاوت هستند و در صورتی که از جنس خوبی برخوردار نباشد روی جلد جلوه ی خوبی نیز نخواهند داشت. پلاک ها در چند رنگ متنوع مانند مشکی، نقره ای، طلایی و دودی و... تولید می شوند و با توجه به سلیقه ی مشتری و ابعاد سررسید، در اندازه های متفاوتی تولید و عرضه می شود.

 

چاپ سیلک بر روی سررسید 

در این روش که از روش های قدیمی در صنعت چاپ می باشد، لوگو یا طرح مد نظر توسط یک شابلون و مرکب های رنگی روی جلد سررسید اعمال می شود.این روش به نسبت روش های گفته شده، ارزانتر و مقرون به صرفه تر است، البته هر چه شابلون ومرکب با کیفیت تر باشد زیبای چاپ سیلک روی جلد سالنامه دو چندان می شود.

 

درج لوگو در طراحی و چاپ آن روی جلد سررسید 1403 

به جز روش های ذکر شده در بالا، می توان از روش اضافه کردن لوگو یا تبلیغ خود در طراحی جلد و چاپ آن روی جلد سلفونی سررسید اختصاصی 1403 استفاده کرد. در این روش لوگو یا طراحی کاملا مطابق با سلیقه مشتری در بخشی از طرح جلد درج می شود و سپس روی سررسید با روکش سلفونی چاپ می شود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما