• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت سال ۱۴۰۲

شنبه, 29 آبان 1400

سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت سال ۱۴۰۲

از جمله هدایای تبلیغاتی که تاثیر بسزایی در کسب و کار شرکت ها، موسسات، صاحبین مشاغل و ... دارد، سررسید، تقویم رومیزی و تقویم دیواری می باشد. تقویم رومیزی و دیواری به نسبت به سررسید و سالنامه قیمت به صرفه تری دارد. البته هر کدام مزایای منحصر بفردی دارند. سررسید 1403 به جهت اینکه داخل صفحات قسمتی برای نوشتن در نظر گرفته شده است برای افرادی که یادداشت های طولانی در طول روز دارند. بطور مثال سررسید برای دانشجویان، منشی شرکت ها، مدیران برای ثبت قرار ملاقات ها تنظیم قرارداد بسیار کاربردی است. تقویم رومیزی ها نیز به سبب اینکه در بیشتر مکان ها مثل میز کار، میز مدیریت، میز تحریر، باکس های دیواری منزل و... قرار می گیرند و مدت ها جلوی چشم می باشند بسیار هدیه مفیدی هستند. 

 

هدیه تبلیغاتی ارزان سال ۱۴۰۲

محصولات و هدایای تبلیغاتی مانند سررسید، تقویم رومیزی و تقویم دیواری به صورت اختصاصی یک انتخاب مهم در بازاریابی خلاقانه است. این هدایای تبلیغاتی با چاپ برند و لوگوی شما با قرار گرفتن در مقابل مخاطب و مشتریان، روشی هوشمندانه برای حفظ مشاغل در ذهن آنهاست و به عبارت دیگر این روش بهترین فرصت برای تبلیغ محصول و یا خدمات برای همگان می باشد. در آستانه سال نو و همچنین نزدیک شدن عید نوروز، بهتر است با سفارش یک هدیه تبلیغاتی خاص و منحصربفرد برای مثال سررسید های کاربردی، لوکس و یاد در عین ارزان بودن و با کیفیت و شکیل، شرکت خود را در مقابل دیدگان مشتریان خاص از دیگر رقبا متفاوت جلوه دهید.

 

بررسی ویژگی های هدایای تبلیغاتی 

  • برای بیشتر نشان دادن محصولات و خدمات مهم و کاربردی شرکت باید هدایای تبلیغاتی ای را انتخاب کنید که نماینگر شرکت شماست. توجه داشته باشید که هدف از چاپ و تولید هدایای تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی و سررسید، در خاطر نگه داشتن خدمات شرکت به مدت طولانی تر در ذهن مشتریان است.
  • بهتر است هدایای تبلیغاتی ای که سفارش می دهید، به روز، کاربردی و مقرون به صرفه باشد. همچنین سعی کنید هدیه مد نظر (ازجمله سررسید و سالنامه، تقویم رومیزی) به گونه ای باشد که نیازهای روز مشتریان را برطرف کند. همین مسئله باعث می شود هدیه ارائه شده توسط شرکت ما ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبانتان داشته باشد.
  • ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان شرکت هزینه نیست، بلکه این عمل یک سرمایه گذاری با حداقل هزینه است.

هدیه تبلیغاتی ارزان سال ۱۴۰۲بیشتر بخوانید: مقایسه سررسید و تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی

ارتباط هدایای تبلیغاتی با تجارت شما 

برخی هدایای تبلیغاتی به لحاظ شکل ظاهری، برای مثال تقویم رومیزی هایی که در شکل ها و قالب های مختلف طراحی شده اند، ممکن است با شغل و تجارت شما تطابق داشته باشد و یا اگر هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه، تقویم رومیزی و تقویم دیواری به صورت اختصاصی چاپ شوند در نظر مخاطب تاثیر بسیاری خواهد داشت با استفاده از هدایای تبلیغاتی اختصاصی می توانید به راحتی توضیحات و تبلیغات مربوط به حرفه خود را همراه با لوگو و برندتان به مخاطبین و مشتریان ارائه دهید.

در تقویم رومیزی می توان با چاپ تبلیغ یا توضیحاتی در مورد محصولات و خدمات شرکت روی پایه و برگه های تقویم، به عبارت دیگر با اختصاصی کردن تقویم رومیزی به بازاریابی بیشتر شرکت کمک کرد. همچنین می توان با چاپ سررسید و تقویم رومیزی ست، یک هدیه تبلیغاتی شیک و همه پسند را به مشتریان ارائه داد. 

 

بررسی فواید هدایای تبلیغاتی 

 باید قبل از خرید با سفارش هدایای تبلیغاتی به این مورد توجه داشت که هدیه تبلیغاتی انتخاب شده چه کاربرد یا فوایدی برای مخاطب و همچنین چه مزیتی برای صاحبین مشاغل دارد، چون در صورتی که کاربرد ویژگی خاصی نداشته باشد مخاطب و یا مشتری شما هدیه تبلیغاتی گرفته شده را کمتر مورد استفاده قرار خواهد داد و بنابراین این توجه کمتری به آن خواهد شد و در نتیجه این هدیه هیچ بازدهی ای برای شرکت نخواهد داشت.

 

ارزون و مقرون به صرفه بودن هدیه تبلیغاتی 

هنگام سفارش تقویم رومیزی، سررسید و یا سایر هدایای تبلیغاتی باید هزینه تمام مراحل از زمان سفارش، تهیه مواد اولیه، تولید تا رسیدن به دست مخاطب را در نظر گرفت، و با توجه به همه این موارد هدایای را سفارش داد که در عین مقرون به صرفه بودن، کاربرد و جلوه بسیاری در نگاه مخاطب و مشتریان داشته باشد. 

هدایای تبلیغاتی ارزانبیشتر بخوانید: چرا سررسید تبلیغاتی 1403؟

 

سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی برای سال 1403

همانطور که در قسمت های بالا ذکر شده، در بین هدایای تبلیغاتی از قبیل تقویم رومیزی، سررسید، سالنامه 1403، تقویم دیواری، ست مدیریتی، کیف پول، جاکلیدی و... تقویم رومیزی از هدایای بسیار کاربردی می باشد. به جهت اینکه می توان از همه قسمت های آن برای چاپ تبلیغ و لوگو یا برند شرکت استفاده کرد به لحاظ هزینه قیمت تقویم رومیزی به نسبت سایر هدایا مانند سررسید (به خصوص سالنامه های چرم) و ست مدیریتی ارزان تر می باشد. البته بعد از تقویم رومیزی، سررسید از هدایای تبلیغاتی محبوب و کاربردی به شمار می رود که در ابعاد، طرح ها و جلدهای متفاوتی به چاپ می رسد و به همین سبب قیمت های متفاوتی را نیز شامل می شود. برای بازدید از تقویم رومیزی های ارزان و با کیفیت و همچنین سررسید ها می توان به منوی محصولات نشر پیک فدک مراجعه کنید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما