• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

مقایسه سررسید و تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی

شنبه, 24 اردیبهشت 1401

مقایسه سررسید و تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی

سررسید و تقویم رومیزی هر دو از برترین های تبلیغاتی هستند. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند اما سررسید و تقویم اهمیت و جایگاه بالاتری دارند. بسیاری از شرکت های سفارش دهنده، سررسید و تقویم رومیزی را بصورت ست سفارش می دهند. ست سررسید و تقویم رومیزی یک انتخاب لوکس و لاکچری در ادامه به توضیح امکانات و ویژگی های این دو هدیه تبلیغاتی پرطرفدار خواهیم پرداخت.

ست تقویم و سررسید تبلیغاتی 

تقویم رومیزی و سررسید هر یک به عنوان یک هدیه تبلیغاتی از مزایا و معایبی برخوردار هستند. در ادامه به ترتیب مزایا و معایب این دو محصول را بر می شماریم. مزایای تقویم رومیزی نسبت به سررسید عبارتند از:

  1. تقویم رومیزی از لحاظ مکانی ، فضای کمتری را اشغال می کند.
  2.  این محصول به لحاظ هزینه قیمت های پایینتری نسبت به سررسید دارد.
  3. در تقویم رومیزی فضای نوشتاری کمی در نظر گرفته شده است که برای یادداشت های کوچک و نشانه گذاری بسیار مناسب است. اما سررسید جای نوشتاری بسیار بالایی دارد و همین امر باعث شده از سررسید 1402 در مکان های اداری و آموزشی به جهت یادداشت های طولانی روزانه و تنظیم قرار ملاقات ها، همچنین نوت برداری دانشجویان، اساتید و معلمان مورد استفاده قرار بگیرد.
  4. در تقویم رومیزی تمام تاریخ های یک ماه در یک نگاه قابل مشاهده است. 
  5. تقویم رومیزی نسبت به سررسید وزن کمتر و دسترسی بیشتری دارد، البته سررسید در ابعاد کوچکتر مانند اروپایی رقعی و اروپایی فانتزی و همچنین سررسید یک هشتم نیز کم وزن و در حمل و نقل سهولت دارد.
  6. تقویم رومیزی بعد از اتمام یک سال دیگر قابل مصرف نمی باشد ولی سررسید را سال ها می توان نگه داشت و در صورت لزوم مطالب مورد نظر را یادداشت کرد.
  7. تقویم رومیزی و سررسید هر دو قابلیت اختصاصی شدن دارند. تقویم رومیزی هم برگه ها و هم پایه را می توان اختصاصی چاپ نمود، سررسید نیز تمام قسمت هایش قابلیت شخصی سازی دارد. 
  8. از برتری های سررسید بر تقویم رومیزی این است که تنوع بسیاری در جلد و نوع تولیدش دارد، برای جلد سالنامه می توان از انواع پارچه های چرم، ترمو، گالینگور، جیر، اشبالت، کتان و... استفاده کرد. سررسید را می توان به صورت های مختلف دوخت، فنری و کلاسوری صحافی و تولید کرد.

ست تقویم و سررسید تبلیغاتیبیشتر بخوانید: ست تقویم رومیزی و سررسید | تقویم و سررسید 1402

انواع تقویم های رومیزی

در مقالات بسیاری به بررسی دسته بندی ها و تنوع سررسیدهای تبلیغاتی پرداختیم. اما در خصوص تقویم های رومیزی نیز این تنوع بالا وجود دارد. تقویم های رومیزی سایز های مختلفی دارند. اکثرا شاهد تقویم های رومیزی مستطیلی با پایه های مقوایی و کارتنی در مراکز هستیم. اما سایزهای فانتزی، خشتی، مستطیلی کشیده، نیم دایره و... نیز وجود دارند. 

بنا به درخواست سفارش دهندگان می توان سایزهای و اشکال مختلفی برای تقویم های رومیزی درنظر گرفت. امروزه طرح های برش خورده مدرنی مانند طرح دایره، گل و... نیز وارد بازار شده و جایگاه خوبی یافته اند. اما پایه های تقویم ها نیز قابل تغییر و اختصاصی سازی هستند. هر چند اصولا لوگو یا برند روی پایه تقویم چاپ نمی شود. اما با تغییر رنگ پایه متناسب با تم رنگ تقویم می توان زیبایی آن را دو چندان کرد.

پایه های تقویم رومیزی از جنس های مختلفی تولید می شود. مانند تقویم های رومیزی مقوای، تقویم رومیزی با پایه چوبی و ام دی اف و... . البته ضرورتی در مدل های مدرن و امروزی بیشتر شاهد حذف شکل کلاسیک تقویم رومیزی هستیم. اما بدیهی است راحتی و زیبایی که سررسیدهای کلاسیک و همه پسند دارد، تقویم های مدرن ندارند و صرفا به ظواهر آن ها توجه می شود.

انواع سررسید تبلیغاتی

سررسیدهای تبلیغاتی نیز طرفداران پرو پاقرص و خاص خود را دارند. هزینه سفارش سررسیدهای تبلیغاتی همیشه بالاتر از تقویم های رومیزی است. اما مزایا و کاربردهایی دارد که به این اختلاف و افزایش قیمت می ارزد. یکی از نکات بسیار مثبت سررسیدهای تبلیغاتی، داشتن فضای نوشتاری است.

شما می توانید انواع سررسیدهای 1402 را همیشه همراه خود داشته باشید. آنها به راحتی درون کیف و یا جیب شما جا شده و می توانند به عنوان یک دفتر یادداشت در کنار شما باشند. سررسیدها از سایز های بزرگ مانند سررسید رحلی تا سایز های خیلی کوچک مانند سررسید جیبی تنوع دارند. اما اگر به دنبال یک سررسید مناسب هستید که هر روز همراه خود حمل کنید، بهتر است از سررسید اروپایی یا پالتویی استفاده کنید.

پیش از این در مقالات بسیاری به معرفی انواع سررسیدهای 1402، ویژگی ها و شرایط اختصاصی سازی سررسیدها سخن گفتیم. اگر تمایل به سفارش عمده سررسید دارید حتما به مقاله های سررسیدهای اختصاصی مراجعه نمایید.

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما