• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چرا سررسید سلفونی تبلیغاتی؟

چهارشنبه, 05 مرداد 1401

چرا سررسید سلفونی تبلیغاتی؟

سررسید 1402 یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار در امر تبلیغات است. علت اینکه صفت «ارزشمند» به سررسید داده شده این است که این محصول به دلیل داشتن فضای نوشتاری (البته با توجه به سایز آن سررسید، این فضای نوشتاری کم و زیاد می شود) یک محصول کاربردی محسوب می شود. 

 

سررسید سلفونی و تبلیغات آن

سالنامه ها علاوه بر داشتن قسمت نوشتن، قسمت های مفید دیگری مانند اشعار، سخنان بزرگان علم و هنر، گاهاَ ادعیه و زیارات، داستان های عبرت آموز کوتاه، نقشه ایران و جهان، تلفن های ضروری و... دارند.

بعد از موارد ذکر شده در مورد کاربردهای سررسید، می توان متذکر شد که سالنامه در بحث تبلیغات نقش بسزایی را ایفا می کند. به خصوص اگر سررسید با جلد سلفونی باشد بسیار می تواند به پیشرفت در حوزه ی تبلیغات کمک کند. در ادامه مقاله به چرایی این مسئله اشاره خواهیم کرد:

سررسید سلفونی از اجزای جلد، بدرقه و صفحات داخلی آن تشکیل شده است. برای درج تبلیغات در سررسید، می توان در صفحات داخلی سالنامه، به صورت تک رنگ، دو رنگ و چهار رنگ چاپ ترام انجام داد.

همچنین در قسمت لت های سررسید برای تبلیغات می توان توضیحات جامعی از عملکرد و محصولات شرکت، کارگاه یا کارخانه درج کرد. این صفحات لت را می توان روی گلاسه 115 یا 130 گرم چاپ کرد. روی گلاسه های گرم بالاتر هم می توان این چاپ را گرفت ولی هم سررسید سنگین می شود و هم ورق زدن این برگه ها کمی دشوار می شود. البته لت با کاغذ تحریر هم امکان چاپ دارد همچنین در رنگ چاپی هم می توان تنوع به خرج داد یعنی می توان آن ها را تک رنگ، دو رنگ و چهار رنگ چاپ کرد.

صفحات لت سررسید 1403 چهار صفحه ای هستند و به صورت 4، 8، 12 و 16 صفحه و به همین ترتیب (با همین مضرب) می توان چاپ کرد. داخل این صفحات بسیاری از اطلاعات مربوط به کسب و کار مورد نظر را درج کرد تا وقتی مخاطب این صفحات را ورق می زند کاملا با کار و عملکرد و تولیدات شما آشنا شود.

سررسید سلفونی

بعد از گزینه لت، داخل بدرقه هم می توان چاپ اختصاصی گرفت، معمولا در این بخش اطلاعات کوتاهی مانند اسم و لوگوی شرکت آورده می شود. قسمت بدرقه می تواند جذابیت خاصی به سررسید بدهد. بدرقه به خودی خود یکی از مواردی است که به سررسید اختصاصی زیبایی و شخصیت دوچندان می بخشد.

یک سری از اجزای سررسید که به اختصاصی شدن سالنامه کمک می کند با توضیحات گفته شد، اما مهمترین بخشی که در ابتدا مخاطب را به خود جلب می کند و می تواند بسیار در بحث تاثیرگذاری تبلیغات مفید باشد، جلد سررسید است.

 

اگر جلد سررسید، سلفونی باشد، هم می توان از جلدهای سلفونی عمومی شرکت ها و موسسات چاپ و نشر تقویم و سررسید استفاده کرد و هم می توان جلد را به صورت اختصاصی چاپ کرد.

جلدهای سلفونی عمومی معمولا به صورتی طراحی می شوند که موضوعات به کاربرده شده عموم پسند باشند و اینکه طراحی به گونه ای باشد که فضای خالی برای چاپ تبلیغات مشتریان و مخاطبان را داشته باشد. معمولا روی سررسید سلفونی عمومی با استفاده از چاپ سیلک و طلاکوب می توان تبلیغ مشتری را روی جلد سررسید آورد.

البته قسمت خالی روی جلد سررسید عمومی سلفونی کمی محدود است و تنها می توان متن یا لوگوی شرکت و یا کسب و کار مورد نظر را چاپ نمود گاهی این قسمت در اندازه ۵×۵ یا ۱۰×۱۰ و یا بسته به طراحی جلد ممکن است بیشتر باشد، این محدود بودن فضای تبلیغات روی جلد خود یکی از معایب سررسید جلد عمومی می باشد اما به لحاظ هزینه سررسید های عمومی در تیراژ های پایین بسیار مقرون به صرفه هستند. البته سررسید عمومی سلفونی چون از پیش تولید شده، سریع تر از حالت اختصاصی آماده تحویل به مشتری است. 

برای سفارش سررسید در تیراژ های بالاتر از ۱۰۰۰ عدد توصیه می شود که سررسید و به خصوص جلد سررسید به صورت اختصاصی چاپ شود؛ زیرا برای تیراژهای بالاتر هزینه چاپ اختصاصی به صرفه تر می شود.

جلد سررسید سلفونی اختصاصی

جلد سلفون اختصاصی

طراحی جلد سررسید اختصاصی 1402 نیازبه خلاقیت، معارت و همچنین داشتن اطلاعات کافی طراح از مراحل چاپ و صحافی سررسید اختصاصی دارد، طراحان سررسید 1402 با به کارگیری نرم افزارهای گرافیکی بروز مانند فتوشاپ، ایلوستریتور، کورل و... و از همه مهمتر با رعایت نکات و اصول چاپ، یک جلد سررسید بسیار تاثیرگذار و یک اثر جذاب و خلاقانه را می تواند ارائه دهد.

در واقع جلد سررسید اختصاصی را می توان به صورتی طراحی کرد که هم زیبا و شکیل باشد و هم اطلاعات شرکت به صورت مفید روی جلد آورده شود و همچنین درنگاه اول یک تصویر جذاب از شرکت را در ذهن مخاطب ثبت کند.

طراحی جلد سررسید می تواند بسیار مفهومی و خلاقانه باشد و مشخصات شرکت را با المان ها و لوگوها به تصویر بکشد، و یا نه طوری طراحی شود که با آوردن تصاویر شرکت و مشخصات آن از قبیل اسم شرکت، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و... به راحتی اطلاعات شرکت را به مخاطب انتقال دهد.

بعد از طراحی جلد سررسید 1402 و پس از چاپ می توان روکش های متفاوتی مانند سلفون مات، سلفون براق، بافت دار و... برای روی گلاسه ی جلد سررسید 1402 استفاده کرد. روی سلفون جلد برای زیباتر شدن و داشتن جلوه بیشتر یووی موضعی نیز قابل استفاده است. بنابراین سررسید 1402 با جلدهای سلفونی با توضیحاتی که داده شده می تواند تاثیرگذاری بسیار بالایی در ثبت تبلیغات شما در ذهن مخاطب داشته باشد.

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما