• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

خرید سررسید مدیریتی + سررسید تبلیغاتی ارزان

پنجشنبه, 12 مرداد 1402

خرید سررسید مدیریتی + سررسید تبلیغاتی ارزان

سررسید مدیریتی در واقع یک سررسید کاربردی با فضای نوشتاری زیادی است. که به جهت جلد سررسید لاکچری و زیبایی ظاهری آن را سررسید مدیریتی می نامند. انواع سررسید 1403 در مجموعه پیک فدک طیف گسترده ای از نیازها و انتخاب های سررسید ارزان و سررسید لاکچری مشتریان را شامل می شود. 

خرید سررسید 1403 و انواع هدایای تبلیغاتی بصورت عمده و تکی از طریق سالنامه پیک فدک میسر است. اما توصیه می شود پیش از خرید سررسید 1403 برای دریافت قیمت سررسید 1403 و مشاوره با ما تماس بگیرید.

خرید سررسید وزیری عمده

انواع سالنامه 1403 پیک فدک در تیراژ های بالا قابلیت چاپ سررسید عمومی و چاپ سررسید اختصاصی را دارند. اگر قصد خرید سررسید باکیفیت و کارامد را دارید قطعا باید فاکتور کیفیت را در اولویت لیست خرید سررسید خود قرار دهید. بدیهی است که پیش از خرید سررسید 1403 باید نیازهای شرکت و کمپانی خود را برآورد کنید. سپس بودجه ای را به جهت چاپ سررسید اختصاصی در نظر بگیرید.

 

پس از این مرحله باید تخمین بزنید که حدودا تیراژ خرید عمده سررسید شما چقدر است. با توجه به بودجه و تیراژ خرید سررسید 1403 ما در پیک فدک پیشنهاد هایی را به شما اعلام می کنیم. برای مثال می توانیم در تیراژ 500 عدد با بودجه ای متناسب به آن سررسید وزیری سلفونی را به شما پیشنهاد کنیم. 

سررسید وزیری چه از نوع سررسید چرم باشد و چه سلفونی همیشه پرطرفدارترین بوده است. چرا که در سررسید وزیری فضای نوشتاری بیشتری وجود دارد و قدرت عمل بیشتری برای نوشتن برنامه روزمره می دهد.

از انجایی که بسیاری از افراد از سررسید 1403 به عنوان پلنر بهره می گیرند، سررسید وزیری یا سررسید رقعی انتخاب های مناسبی برای خرید سالنامه هستند. خوشبختانه با خرید سررسید از پیک فدک قدرت عمل و انتخاب های زیادی از انواع سررسید ارزان و سررسید باکیفیت پیش روی شما خواهد بود.

به نکته باکیفیت بودن سررسید مداوما تکرار می ورزیم چرا که بیش از آن که فکر می کنید کیفیت سررسید 1403 در محبوبیت آن نقش دارد. اگر از یک سررسید ارزان و بی کیفیت در تیراژ عمده خرید سررسید انجام دهید، شک نکنید که پول شما سوخته است.

بخاطر کمی افزایش قیمت سررسید 1403 باکیفیت صرفه جویی اشتباه نکرده و همیشه سررسید باکیفیت را انتخاب کنید. ما در این مجموعه بزرگ نشر و چاپ سررسید همواره کیفیت سررسید و سالنامه را در اولویت عملکرد خود قرار می دهیم. به همین جهت است که می توانید با خیال راحت از کیفیت سررسید سفارش خرید سررسید عمده خود را ثبت نمایید.

 قیمت سررسید 1403 باکیفیت

انواع سررسید و سالنامه 1403

همانطور که می دانید نشر پیک فدک تولیدکننده سررسید و انواع هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی در سال 1403 نیز چندماه پیش از آغاز سال جدید عرضه می شوند. می توانید انواع هدایای تبلیغاتی 1403 را که با بهترین کیفیت در سالنامه پیک فدک تولید می شود سفارش دهید.

سفارش سررسید 1403 در انواع مختلفی میسر گشته و می توانید خرید سررسید خود را با مشاهده انواع سررسید ها انجام دهید. سررسید 1403 پیک فدک شامل مدل های سررسید چرم، سررسید سلفونی و سررسید نوبت دهی خواهد بود. در خصوص سررسید نوبت دهی یا همان سررسید پزشکی در مقاله خرید سررسید پزشکی صحبت کردیم که بهتر است آن را مطالعه کنید.

اما سایز و ابعاد سررسید ها نیز متفاوت هستند مانند سررسید وزیری، سررسید رقعی، سررسید اروپایی و سررسید فانتزی و... . برای سفارش سررسید 1403 بصورت عمومی باید با واحد سفارشات پیک فدک تماس حاصل کنید. اما اگر خرید سررسید اختصاصی را ترجیح می دهید، با واحد سررسید اختصاصی پیک فدک تماس بگیرید.

همکاران ما در واحد سررسید اختصاصی 1403 با توجه به خواسته شما پیشنهادها و نکاتی را به شما می گویند که حتما در تصمیم گیری و خرید سررسید 1403 مفید خواهد بود. اما همانطور که حتما می دانید هدایای تبلیغاتی تنها به سررسید و سالنامه محدود نیستند.

از جمله هدایای تبلیغاتی محبوب پس از سررسید 1403 می توان تقویم رومیزی 1403، تقویم دیواری، خودکار تبلیغاتی و... را نام برد. بسیار پیش آمده که مشتری قصد خرید سررسید را داشته اما بودجه کافی برای آن نداشته باشد. با توجه به نکات مدنظر مشتری خرید تقویم رومیزی 1403 را به ایشان پیشنهاد کردیم. 

چرا که سفارش چاپ تقویم رومیزی اختصاصی نیز در نشر پیک فدک پذیرفته می شود. می توانید خرید تقویم رومیزی عمده را نیز به ما بسپارید و با مناسبترین قیمت تقویم رومیزی 1403 را خریداری کنید. ضمن اینکه مدت زمان آماده سازی سررسید 1403 و تقویم رومیزی اختصاصی بین 10 الی 20 روز کاری است.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما