• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

هزینه چاپ سررسید به چه عواملی بستگی دارد؟

شنبه, 24 تیر 1402

هزینه چاپ سررسید به نوع چاپ آن، نوع جلد، تعداد صفحات سررسید، نوع صحافی سررسید و... بستگی دارد. در مقالات متعددی به بررسی نیز موارد و انواع سررسید ارزان و سررسید لاکچری پرداختیم. اما در این مقاله به بیان مختصر هر یک از این عوامل پرداخته و بهترین سررسید ارزان را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خرید سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۳

سررسید های تبلیغاتی همان سالنامه هایی هستند که هر ساله پیش از شروع سال جدید می خریم. تفاوت سررسید تبلیغاتی با سررسید معمولی تبلیغات انجام شده در آن است. سررسید اختصاصی یا همان سررسید تبلیغاتی یک روش تبلیغ و برندسازی ارزان قیمت و پربازده است. سررسید اختصاصی قابلیت ها و امکانات مختلفی برای چاپ تبلیغات و توضیحات برند سفارش دهنده است. قیمت سررسید ۱۴۰۳ به عواملی که پیش تر بیان کردیم بستگی دارد. برای مثال افزودن لت 16 صفحه ای افزایش قیمت سررسید را در پی دارد. اگر میخواهید کمتر هزینه کنید می توانید از 4 صفحه لت برای درج تبلیغات و چاپ استفاده کنید.

خرید سررسید اختصاصی ۱۴۰۳ امکانات زیادی را پیش روی شما مطرح می کند، که افزودن هریک از آنها قیمت سررسید را افزایش می دهد. اما اگر قصد دارید که کمتر خرج کنید و سررسید تبلیغاتی مقرون به صرفه ای سفارش دهید، سفارش سررسید عمومی بهتر است. منظور از سررسید و سالنامه عمومی همان خرید تقویم با ویژگی های معین است. برای اختصاصی سازی سالنامه ۱۴۰۳ می توانید روی آن چاپ طلاکوب، چاپ داغکوب و یا حک پلاک (بسته به نوع جلد سررسید) را داشته باشید.

در مقاله های قبلی به مسئله بهترین زمان برای خرید سررسید پرداختیم. حتما به این نکته دقت کنید که هر چه دیرتر سفارش خود را ثبت کنید بیشتر به ترافیک کاری چاپخانه مواجه خواهید شد. اگر می خواهید در زمان معین شده سررسید ۱۴۰۳ خود را دریافت کنید، زودتر اقدام کنید. 

بهترین زمان خرید سررسید 1403

سفارشی سازی سررسید و تقویم

در خصوص سفارشی سازی سالنامه ها در چندین مقاله سخن گفتیم و موارد زیادی را بررسی کردیم. اما اگر بخواهیم مجددا به اختصار آن را بیان کنیم، همان چاپ سررسید بصورت اختصاصی همراه با تبلیغات متعدد در جای جای سررسید است. سررسید تبلیغاتی می تواند جلد چرم، گالینگور و یا سلفونی داشته باشد. صحافی سررسید نیز به دو روش فنری و دوختی قابل انجام است و تعداد صفحات آن به نوع قالب بندی چاپ سررسید بستگی دارد. 

از امکانات ویژه سررسید اختصاصی لت تبلیغاتی و چاپ ترام سررسید هستند. در مقاله نکات انتخاب لت گلاسه سررسید به معرفی لت سالنامه و توضیحات مفصل در این باره پرداخته ایم. ضمن اینکه می توانید روی جلد سررسید نیز به روش متناسب نوع جلد، چاپ تبلیغات خود را داشته باشید.

محاسبه هزینه تولید و چاپ سررسید

هزینه چاپ سررسید ۱۴۰۳ به مواردی که بالاتر گفته شده بستگی دارد و موجب افزایش قیمت می شود. در سفارش سررسید اختصاصی اگر لت تبلیغاتی یا چاپ ترام داشته باشید، هزینه ای مازاد به فاکتور شما اضافه خواهد شد. لت های تبلیغاتی (با توجه به نوع سررسید) می توانند 2 صفحه الی 32 صفحه باشند. 

در مورد چاپ ترام نیز می توانند رنگ آن را انتخاب کنند. ترام با رنگ مشکی ارزان تر از ترام رنگی یا دو رنگ است. برای خرید و اطلاع از قیمت سررسید از طریق تولید کنندگان سررسید اقدام کنید و کاتالوگ آنها را مشاهده کنید. 

هزینه خدمات اضافی در چاپ تقویم و سررسید بصورت مجزا در فاکتور ثبت و لحاظ می شوند. روش محاسبه قیمت سررسید بدین صورت انجام می شود که، قیمت سررسید با جلد+ تعداد صفحات لت+ چاپ ترام+ چاپ روی جلد سررسید و سایر امکانات اضافی. در پایان قیمت کلی فاکتور ثبت می شود که با توجه به تیراژ سفارش سررسید ۱۴۰۳ تخفیف نیز روی آن لحاظ می شود.

خرید تقویم رومیزی نیز از سالنامه پیک فدک امکانات اضافی به شما می دهد که بتوانید تقویم رومیزی اختصاصی زیبای خود را به مشتریانتان هدیه دهید. 

 چاپ سررسید اختصاصی با بهترین قیمت

قیمت چاپ سررسید اختصاصی ۱۴۰۳

سفارش تولید و چاپ سررسید تبلیغاتی امری زمانبر است که به افراد متخصص و مجرب در صنعت چاپ و صحافی سررسید نیاز دارد. دیگر محصولات تقویم و سررسید نیز اینطور هستند و قیمت چاپ سررسید اختصاصی به عوامل معینی بستگی دارد. نوع جلد سالنامه که چرم باشد یا سلفونی یا گالینگور. و نوع قالب بندی صفحات داخلی که جمعه جدا باشد یا جمعه مشترک. این ها عواملی است که قیمت سررسید ۱۴۰۳ را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال قیمت سررسید چرم از سررسید سلفونی بیشتر است. از سویی دیگر سررسید وزیری جمعه جدا نیز نسبت به سررسید وزیری جمعه مشترک گران تر است، چرا که تعداد صفحات بیشتری دارد.

در خصوص قیمت تقویم رومیزی تبلیغاتی نیز در مقالات دیگری صحبت کرده ایم که می توانید به آن ها رجوع کنید. در پایان باید بگوییم که اگر چاپ سررسید اختصاصی ۱۴۰۳ در بهترین انتشارات و با خیالی راحت می خواهید به انجام برسانید، سالنامه پیک فدک همواره یک پیشنهاد عالی برای شماست. با دریافت مشاوره رایگان از همکاران ما در سالنامه پیک فدک، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

قیمت سررسید فانتزی

قیمت سررسید چه در قطع وزیری باشد چه در قطع های کوچک فانتزی، به متریال به کار رفته در سررسید 1403 بستگی دارد. برای چاپ سررسید توسط تولید کنندگان سررسید، نیاز به متریال و کارکنان زیادی است. تمامی اقلامی که در ادامه گفته می شود از ضروریات چاپ سررسید باکیفیت در سالنامه پیک فدک هستند:

  • کاغذ صفحات
  • مقوای جلد
  • روکش جلد (چرم، سلفون، گالینگور)
  • کاغذ بدرقه
  • چسب و لوازم صحافی سررسید باکیفیت
  • و...

باعث افتخار است که بگوییم ما در سالنامه پیک فدک با بیش از 2 دهه سابقه فعالیت در عرصه تولید هدایای تبلیغاتی، سررسید و تقویم، همواره باکیفیت ترین ها را در اختیار شما قرار داده ایم. 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما