• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

پک تبلیغاتی سررسید | سررسید سیمی

چهارشنبه, 14 تیر 1402

پک تبلیغاتی شامل مجموعه ای از هدایای تبلیغاتی است که معرف یک برند یا شرکت هستند. اجزای یک پک تبلیغاتی می توانند شامل دو قطعه یا بیشتر باشند. اما معمولا پک مدیریتی هدایای تبلیغاتی شامل سررسید چرمی هستند. طبیعتا به جهت بودن اجزای پک تبلیغاتی باید تمامی اجزای آن از یک جنس بوده و نمای مشابه و همخوانی داشته باشند. سررسید چرم های تولید شده در پیک فدک می توانند بصورت سررسید 1403 سیمی و یا سررسید دوختی باشند. اما سررسید سیمی خود می تواند در دو مدل تولید شود که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

پک سررسید 1403

پک سررسید در واقع یک بسته بندی از مجموعه هدایای تبلیغاتی مانند سررسید و تقویم رومیزی است. پک تبلیغاتی می تواند با توجه به بودجه ای که شما برای آن در نظر دارید چیده شود. برای مثال اگر یک پک مدیریتی تبلیغاتی لاکچری می خواهید قطعا باید کمی بیشتر نیز هزینه کنید. پک سررسید لاکچری طبیعتا از نوع چرم طبیعی ساخته شده و ظاهری بسیار نفیس و ارزنده دارد. البته کیفیت و متریال سالنامه چرمی نیز مانند ظاهر آن بسیار مرغوب است. 

ما هر ساله در کاتالوگ سررسید و سالنامه 1403 پیک فدک انواع پکیج های تبلیغاتی را ارائه می دهیم. شما می توانید تغییراتی در این پک ها ایجاد کرده و تعداد هدایای آن را کم یا زیاد کنید. اما بهتر اینکه می توانید روی سررسید، تقویم رومیزی، خودکار و حتی جاسوییچی و... تبلیغات خود را چاپ کنید. می توان با استفاده از کلیشه و روش داغکوب روی سررسید چرم چاپ لوگو و اطلاعات انجام داد.

برای سفارش پک مدیریتی سررسید و تقویم رومیزی با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. همکاران واحد سفارشات شما را راهنمایی کرده و در اسرع وقت سفارش شما تولید شده و برایتان ارسال خواهد شد. در تصویر زیر نمونه ای از پک سررسید پیک فدک یا همان پک سررسید و خودکار تبلیغاتی را می بینید. این سالنامه های نفیس از جنس چرم مصنوعی یا طبیعی ساخته شده و خودکارهای تبلیغاتی فلزی نیز دارای کیفیت بالا و ظاهری شکیل هستند. در اینجا چند مدل از ست تبلیغاتی دو تکه را مشاهده می کنید. اما می توانید ست سررسید خود را با قطعات بیشتری داشته باشید. 

پک سررسید 1403

انواع سررسید سیمی یا سررسید فنری

در واقع منظور از سررسید سیمی، سررسیدی است که با کمک صحافی فنری تولید شده باشد. در این روش صحافی از فنر تک یا دوبل برای صحافی سررسید و سالنامه استفاده می شود. این روش صحافی در تولید سررسید و دفتر بسیار کاربرد دارد. اما همانطور که پیشتر گفتیم سررسید سیمی در دو مدل تولید می شود، در مدل اول فنر سررسید کاملا بیرون بوده و در معرض دید است. اما در سررسید چرمی فنری از روش دیگری نیز استفاده می شود که چرم جلد روی فنر را می گیرد.

البته در مدل های سررسید سلفونی می توان از صحافی فنری طوری استفاده کرد که نیمی از برجستگی فنر سالنامه نمایان شود. انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شما بستگی دارد. برای مثال در نشر پیک فدک برای صحافی و چاپ سررسید پزشکی یا همان سررسید نوبت دهی از صحافی فنری استفاده می کنیم. بدین ترتیب برگه زدن هر صفحه راحت تر شده و نیازی به تا زدن برگه ها نیست.

زمان چاپ سررسید سیمی معمولا از سررسید دوختی طولانی تر است چرا که کاری دشوار بوده و دقت بالایی نیاز دارد. برای خرید سررسید سیمی یا سفارش انواع سررسید اختصاصی می توانید با ما تماس بگیرید.

 

تولید سررسید اختصاصی

بهترین سررسید 1403 طبیعتا سالنامه ای است که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشد. تولید سررسید کاری نسبتا پیچیده و زمانبر است و نیاز به متخصصین چاپ دارد. نشر پیک فدک به عنوان تولید کننده سررسید همیشه تلاش کرده که بهترین ها مواد اولیه را تهیه کند تا بتواند بهترین سررسید را تقدیم نگاه شما کند. چاپ سررسید اختصاصی مانند سر رسید عمومی است، با این تفاوت که اختیارات بیشتری به خریدار سررسید می دهد. برای مثال اگر شما به عنوان مدیر یک شرکت ترجیح می دهید بجای سررسید عمومی، سررسید اختصاصی برند خود را سفارش دهید، باید تقریبا تمام مشخصات سالنامه خود را مشخص کنید.

از مواردی که باید از سمت شما مشخص شود طراحی سررسید، انتخاب قطع سررسید، نوع جلد سررسید و قالب صفحات داخلی سالنامه هستند. تولید سالنامه اختصاصی امری حرفه ای است که هر چاپخانه ای قادر به انجام آن نیست. موارد بسیاری در تولید سررسید باکیفیت دخیل هستند که مهمترین آنها صحافی سررسید 1403 است. 

اگر قصد خرید سررسید باکیفیت را دارید، بدیهی است که باید از فروشگاه های معتبر و تولید کننده سررسید اقدام به خرید سررسید نمایید. جهت خرید سررسید با کیفیت و قیمت مناسب می توانید هم اکنون از طریق سایت پیک فدک اقدام کنید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما