• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

آیا دوران سررسید به سر رسیده؟

چهارشنبه, 04 آبان 1401

آیا دوران سررسید به سر رسیده؟

زیاد شنیده ایم که می گویند دوره سررسید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و مناسبتی به سر رسیده است و دیگر کسی سررسید و تقویم رومیزی استفاده نمی کند. آیا هنوز کسی سررسید به دست می گیرد؟ شاید بگویید که خیر، دیگر موبایل و کامپیوتر جای همه چیز را گرفته اند. این روزها این قبیل سخنان را از افراد متعدد و متفاوتی می شنویم، ولی آیا حقیقت دارد؟

اما اینطور نیست، سررسید همچنان در کنار دیگر هدایای تبلیغاتی جایگاه خود را حفظ کرده است. گواه این مطلب بی شمار سررسیدی است که هر ساله از سمت شرکت های دولتی و خصوصی به مشتریان، صاحبان کسب و کارها، نمایندگان فروش و افراد طرف قرارداد اهدا می شود. هر کاسب و تاجری برای ثبت روزنگاره ها، حساب و کتاب های روزانه، یادداشت های اضطراری ... همچنان در کنار گوشی همراه و رایانه، به یک سررسید همراه نیاز دارد.

علاوه بر این شرکت ها ناچارند که برای بسیاری از همکاران سیار خود (مانند رانندگان، سرویس کاران، خدمات پس از فروش و...) که دسترسی به کامپیوتر ندارند، یک سررسید به عنوان وسیله ای یادآور یا دفتر یادداشت کاربردی تهیه کنند. 

تقریبا در هر شرکتی سالیانه دو یا چند سررسید بر روی میز کارمندان برای یادداشت مسائل مهم و برنامه های روزانه و یادداشت برداری از جلسات مختلف شرکت تهیه می کند. در نتیجه این گفته می توان گفت که دوره سررسید به سر نرسیده است و در دنیای دیجیتال همچنان هم سررسید کارایی خود را دارد و چاپ سررسید اختصاصی ادامه خواهد داشت. چرا که هر چیزی جای خود را دارد.

می خواهید سررسید هدیه بدهید؟

برای انتخاب سررسید به عنوان یک هدیه فرهنگی و اداری ابتدا حتما به نکاتی که در ادامه می گوییم دقت کنید. با توجه به تنوع و گوناگونی هدایای سالانه، هنوز هم سررسید ارزش و جایگاه خود را به عنوان یک هدیه برتر و نفیس حفظ کرده است. هر شخصی از هر قشری که باشد، به ناچار در طول سال به یک سررسید نیاز پیدا کرده و یکی از سررسید 1403 را همواره همراه خود دارد. سررسید برای ثبت وعده ها، قرار ها، پرداخت ها، چک ها و مناسبت های مهم شخصی و عمومی کاربرد دارد.

سفارش سررسید1402

بیشتر بخوانید: آیا برای مدیران خود نیاز به یک سررسید لوکس دارید؟

اما باید دقت کنید یک فرد به جز شما ممکن است از چندین نفر و شرکت دیگر نیز سررسید هدیه بگیرد. شخص هدیه گیرنده از میان انواع هدایای تبلیغاتی که دریافت کرده، یک یا چند مورد سررسید 1403 را دست چین کرده و در ماشین، خانه و دفتر کار خود نگه داری می کند. سررسیدی که همیشه همراه فرد و در دفتر کار او بر روی میز کارش قرار دارد، قطعا دارای ویژگی های زیر است:

  1. طراحی سررسید و زیبایی جلد آن: جلد سررسید خوب دارای تنوع، نوآوری و زیبایی در طراحی بیرونی و صفحات داخلی می باشد.
  2. کارایی و طول عمر بالای سررسید: مشخصه یک سررسید لوکس چاپ باکیفیت و با دوام (از نظر مرکب و دستگاه های چاپ و اپراتورهای تولید سررسید) و قابلیت استفاده طولانی مدت می باشد.
  3. کیفیت سررسید، کاربرد و استحکام: در جلد سازی سررسید کیفیت آن وابسته به مواد اولیه استفاده شده، اعم از جنس جلد، مقوا و چسب است. البته رعایت نکاتی ظریف در مرحله جلدسازی و جلد ریزی نیز وجود دارد که موجب استحکام صحافی سررسید، مغزی و قیمت سررسید و طول عمر جلد سررسید می شود.
  4. صفحات داخلی مناسب و پرهیز از شلوغی در صفحات داخلی سررسید: صفحات داخلی سررسید علاوه بر زیبایی باید خلوت باشند. امروزه بر خلاف گذشته شلوغ بودن صفحات داخلی سررسید و سالنامه دیگر مورد پسند نمی باشد. دیگر در صفحات داخلی سررسید به جز روز شمار و مناسبت های مهم و گاهی جملات کوتاه قصار، چیزی درج نمی شود. 

موبایل جایگزین سررسید شده است؟

از یاد نبرید که با پیدا شدن تلفن همراه هوشمند هر کسی گالری تصاویر پر و پیمان و متنوعی از عکس و فیلم دارد که در طول سال آن را بارها مشاهده می کند ولی حتی تقویم های دیجیتال و مجازی نیز نمی توانند جای یک سررسید یادداشت همراه را بگیرند. ضمنا به همراه داشتن یک سررسید لاکچری برای کارمندان و مدیران شرکت ها می تواند ظاهری بسیار اداری و رسمی ایجاد کند. 

اگر در فکر دارید که به یک دوست یا همکار کارمند خود یک هدیه نفیس، ارزنده و در عین حال قیمت مناسب هدیه بدهید باید روی انواع سالنامه 1403 بصورت جدی فکر کنید. سررسیدها هرگز محبوبیت خود را بین افراد شاغل و مدیران از دست نمی دهند. 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما