• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

انتخاب سررسید 1403 ایده آل

پنجشنبه, 22 مهر 1400

انتخاب سررسید 1403 ایده آل

هدیه دادن یک امر پسندیده و موثر در جهت برقراری ارتباطی انسانی و پایدار است. هدیه دادن رسمی است که از دوران باستان مانده و چندین هزار سال قدمت دارد. جالب است بدانید هدیه دادن و گرفتن هدیه باعث ترشح هورمون "سروتونین" در مغز افراد می شود. این هورمون تنظیم کننده حالات روحی در مغز است. در این مقاله نگاهی به سررسید 1403 به عنوان یک هدیه تبلیغاتی سودمند خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

چرا سررسید؟

اگر نگاهی کوتاه به چند سال گذشته بیاندازیم متوجه خواهیم شد که طی سال های اخیر چه مقدار هدایای تبلیغاتی از شرکت ها و سازمان های گوناگون هدیه دریافت نموده ایم. عمده این هدایای تبلیغاتی را سررسیدها تشکیل می دهند.

  • اما انتخاب شما از بین سررسیدهای اهدایی کدامیک بوده است؟
  • چند درصد از سررسیدهایی که شما هدیه داده اید کاربردی بوده و مورد استفاده قرار گرفته است؟
  • آیا هدیه دادن سررسید از نظر شما فقط رفع تکلیف است یا اینکه اهدافی را بدنبال دارد؟

اگر شما هم به عنوان یک صاحب کسب و کار در سال جدید تصمیم به پخش سررسید 1403 دارید، باید ده نکته ذکر در ادامه را برای خرید سررسید در نظر داشته باشید:

  • سررسید باید کاربردی باشد

افراد زیادی گمان می کنند انتخاب سررسید امری ساده است. اما اینطور نیست و پیچیدگی هایی دارد. زیرا شما سلیقه طرف مقابل را نمی دانید. شما نمی توانید با دید اون نگاه کنید و معیارهای او را برای زیبایی سررسیدها بدانید. بهتر بهتر است که در انتخاب تمامی اجزای سررسید مانند جلد، سایز، رنگ، نوع کاغذ و... حد میانه و همه پسند را نگاه دارید. بخاطر داشته باشید که سررسید های گران لزوما بهترین نیستند. بلکه پشت فکر و اهمیت شماست که آن سررسید را گران می کند.

سفارش سررسید 1402

  • خوش طعم باشد

حتماً شما هم این تجربه را داشته اید که یک جعبه شکلات برای شما هدیه می آورند که ظاهری بسیار جذاب و گران قیمت دارد ولی اصلاً طعم خوبی ندارد و این هدیه برخلاف اینکه میتوانست خاطره ای شیرین در ذهن شما بر جا بگذارد، بدترین هدیه عمرتان محسوب شده است! انتخاب سررسیدهای گران قیمت با جلد های بسیار زیبا و وسایل و جعبه ای نفیس صرفاٌ یک هدیه مناسب و کاربردی نیست.

فردی که این سررسید را به او هدیه می دهید می خواهد یکسال بطور مدوم و روزانه از آن استفاده کند. پس انتخاب یک سررسید با طرحی جذاب با توجه به اصول روانشناسی رنگ ها، می تواند تاحد زیادی از سررسیدهای فال و شعر و... کاربردی تر و محبوب تر باشد. پس هرگز گمان نکنید که اینگونه با یک تیر چندین هدف می زنید! همیشه به خاطر داشته باشید، سررسید و هدیه خوش طعم بهتر از ظاهر زیباست!

  •  قطع یا سایز سررسید

گزینه های مختلفی برای انتخاب سایز سررسید تبلیغاتی وجود دارد. و این شما هستید که باید بررسی کنید و ببینید که کدام سایز سررسید 1403 به خواسته های شما نزدیکتر است. برای مثال اگر قصد سفارش سررسید نوبت دهی پزشکی را دارید باید بین سایز خشتی و رحلی در سررسید سفارشی خود، هر یک را که برای شما لازم و کافی است انتخاب کنید.

اما در سایر مدل های سررسید تبلیغاتی 1403 پیشنهاد می شود که سایز اروپایی یا وزیری را انتخاب کنید. فراموش نکنید که تیم طراحی و فروش پیک فدک برای ارائه مشاوره و راهنمایی در این خصوص همراه شما خواهند بود.

  • نوع و قالب تاریخ در سررسید

بطور کلی سررسیدها بر اساس چگونگی نمایش تاریخ در سالنامه 1403، نوع استفاده و کاربرد آن، میزان فضای نوشتاری و... به صورتی که در ادامه آمده دسته بندی می شوند:

  1. سررسید معمولی (روزشمار): در این مدل هر روز در یک صفحه مجزا قرار می گیرد.
  2. سررسید دو روز شمار: در این مدل هر دو 2 در یک صفحه مشترک قرار می گیرند.
  3. سالنامه سه روزه (سه روز شمار): هر سه روز درون یک صفحه مشترک هستند.
  4. سررسید هفته شمار: هر 7 روز هفته درون یک صفحه ثبت می شوند.
  5. ماه شمار: در این مدل هر ماه شمسی درون دو صفحه قرار می گیرد.
  6. ماه شمار معمولی: هر ماه درون یک صفحه تکی درج می شود.

برای انتخاب یکی از مدل های بالا، ابتدا باید تصمیم بگیرید که می خواهید فضای یادداشت زیادی داشته باشید یا اینکه سررسید اختصاصی 1403 شما باید سبکتر باشد ولی صفحات یادداشت بیشتری داشته باشد؟

خرید سررسید تبلیغاتی

  • انتخاب جلد سررسید

از نکات ضروری در انتخاب سررسید زیبا، انتخاب یک جلد شکیل و مناسب است. زیرا ظاهر سررسید اولین ویژگی جذاب در خصوص آن است. ساخت تمیز جلد سررسید 1403، استفاده از بدرقه مناسب و متریال درجه یک در تولید جلد سررسید لاکچری بسیار نقش مهمی دارند. زیرا جلد سالنامه باید خوش دست و شکیل باشد.

با توجه به خدمات و نحوه چاپ تبلیغاتی که در نظر دارید، جنس جلد سررسید 1403 متفاوت است. مثلا انتخاب چاپ داغی برای جلد سررسید سلفونی اشتباه است.

  • زیاده روی در چاپ تبلیغات

هیچ کس دوست ندارد از سررسیدی استفاده کند که همه جای آن پر از تبلیغات باشد. چاپ تبلیغات سررسید باید بصورت نامحسوس و غیر خسته کننده باشند وگرنه دیگر جذاب و کاربردی نخواهند بود. اگر این سبک سررسید تبلیغاتی 1403 شلوغ را به مردم هدیه دهید به جلوه کاری خود ضربه زده اید و گویی نظر فرد گیرنده سررسید برای شما هیچ اهمیتی نداشته است.

اگر کسی از سررسید شما استفاده کند احتمالا تنها از روی ضرورت خواهد بود. بجای سفارش سررسید 1403 پر تبلیغ و شلوغ به سالنامه هایی با تبلیغات محدود و ظاهری شکیل اکتفا کنید.

  • نوع کاغذ سررسید

معمول ترین کاغذی که در تولید و چاپ سررسید سفارشی به کار می رود کاغذ تحریر سفید 70 گرم است. البته کاغذ گلاسه بسیار شکیل تر است اما چون جوهر خودکار روی آن پخش می شود در چاپ سررسید کاربردی نیست. 

خرید سررسید اختصاصی

  • سررسید باید دقیق و قابل اعتماد باشد

پیش از هر چیز دیگری سررسید باید قابل اعتماد باشد یعنی مناسبت ها و تاریخ ها را دقیق بیان کرده باشد. در حین خرید سررسید 1403 به شماره مجوز چاپ آن دقت کنید.

  • دیر اقدام نکنید

هفته های پایانی اسفند برای ثبت سفارش سررسید تبلیغاتی کمی دیر شده و دیگر کارایی سابق را برای مخاطبین شما ممکن است نداشته باشد. زیرا عموما مردم در اواخر افند ماه برنامه کلی سال آینده خود را می چینند و از اولین سررسیدی که دریافت کنند، بدین منظور استفاده خواهند کرد.

پس تلاش کنید که پیش از شروع سال جدید سررسید سال 1403 را به مخاطبین خود هدیه دهید.

  • تفکر پشت سررسید

زمانی که شما با دقت فراوان و وسواس بهترین سررسید 1403 را انتخاب و به دست مخاطبین خود می رسانید، به ایشان حس خوب می دهید. زیرا اگر سالنامه 1403 شما طبق نیاز اکثر جامعه مخاطبتان باشد، جایگاه بالایی در نزد مخاطب داشته و برایش ارزشمند خواهد بود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما