• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

انواع سررسید بر اساس نوع رنگ چاپ | سررسید 1403 | سالنامه 1403

چهارشنبه, 21 مهر 1400

انواع سررسید بر اساس نوع رنگ چاپ | سررسید 1403 | سالنامه 1403

سررسید ها و سالنامه ها بر اساس عوامل مختلفی دسته بندی و تقسیم می شوند که تنوع رنگ چاپ نیز یکی از آنها است. مفهوم رنگ چاپ سررسید 1403 یک عبارت کلی بوده و منظور ما از جلد تا ترام داخل صفحات سالنامه را شامل می شود. در ادامه به رنگبندی های مختلف در سررسید اختصاصی و سالنامه عمومی می پردازیم.

رنگبندی صفحات داخلی سررسید 1403

  • سررسید تک رنگ

در سررسیدهای تک رنگ تمامی المان های صفحات داخلی سررسید (منظور نوشته های روی صفحات داخلی سالنامه هست که عبارت است از تاریخ شمسی، قمری و میلادی، مناسبت های روز، در برخی موارد شعر یا سخنان بزرگان و...) با یک رنگ طراحی شده و چاپ می شوند؛ به طور مثال یک سررسید اختصاصی یا عمومی با رنگبندی داخلی نارنجی، می تواند از طیف نارنجی پر رنگ تا کم رنگ را در صفحات خود داشته باشد.

  •  سررسید دو رنگ

در زمان چاپ سررسید ها به صورت دو رنگ، رنگ ها با یکدیگر ترکیب نشده و در کنار هم قرار می گیرند. یعنی در یک سررسید 1403 که صفحات داخلی آن سالنامه 2 رنگ می باشد، ماه های سال به رنگ مشکی بوده و مناسبت های تعطیل رسمی به رنگ قرمز هستند. البته می توان رنگ های دیگری را هم مانند مشکی و نارنجی انتخاب کرد. البته اگر سفارش سررسید اختصاصی بدهید می توانید رنگ صفحات داخلی آن را عوض کنید. در سالنامه های عمومی رنگ صفحات داخلی به دلخواه شما قابل تغییر نخواهد بود.

در صفحات داخلی سررسید اختصاصی و عمومی به ندرت از چاپ چند رنگ استفاده می شود. و چون این امر کاری بیهوده، زمان بر و هزینه بردار است در پیک فدک انجام داده نمی شود. زیرا چاپ دو رنگ صفحات سالنامه به اندازه کافی به زیبایی بصری سررسید 1403 می افزاید و نیازی به افزودن رنگ سوم و چهارم نیست.

صفحات داخلی سررسید 1402

ترام سررسید اختصاصی و رنگبندی آن

منظور از چاپ ترام سررسید همان لوگوی برند سفارش دهنده سررسید اختصاصی است که در صفحات سررسید چاپ می شود. شرکت درخواست کننده سررسید اختصاصی لوگوی شرکت خود را برای ما ارسال می کند و ما آن را در تمامی صفحات سررسید با نظم و بصورت تک رنگ و چند رنگ چاپ می کنیم.

انتخاب تک رنگ یا چند رنگ بودن چاپ ترام در انواع سررسید 1403 به انتخاب ایشان می باشد. زیرا طبیعتا هزینه چاپ دو رنگ بیشتر از چاپ تک رنگ بوده و ممکن است شرکتی نخواهد هزینه مازاد برای چاپ دو رنگ بدهد.

البته منظور ما از چاپ تک رنگ ترام سررسید تنها رنگ مشکی نیست، یعنی می توانید به خواست خود ترام را بصورت قرمز تک رنگ چاپ کنید. ناگفته نماند که چاپ تک رنگ رنگی از چاپ تک رنگ مشکی در انواع سررسید و سالنامه کمی گران تر خواهد بود. اما اگر تاثیر بی نظیر تبلیغات ترام در سررسید اختصاصی را بدانید حتما از این ویژگی در سررسید اختصاصی خود استفاده خواهید کرد.

مهمترین ویژگی ترام سررسید و سالنامه تداوم در تکرار صفحه به صفحه آن است. یعنی با هر بار برگ زدن سررسید چشم شما بصورت ناخودآگاه با ترام (لوگوی برند سفارش دهنده) برخورد کرده و به مرور ملکه ذهن شما خواهد شد. پس این یک برد و موفقیت برای آن شرکت سفارش دهنده محسوب می شود. بنابراین اگر روزی به فعالیت در حوزه آن شرکت نیاز پیدا کنید، به سبب تصویری که از آن برند در ذهن شما ثبت شده است به سراغ آن شرکت خواهید رفت.

این از مزایای بی نظیر و ناگفته هدایای تبلیغاتی خصوصا سالنامه، سررسید 1403 و تقویم رومیزی است. اگر قصد سفارش سررسید اختصاصی را دارید دو مورد را به شما پیشنهاد می کنیم:

  1. چاپ صفحات داخلی دو رنگ (مشکی قرمز یا مشکی نارنجی)
  2. چاپ ترام تک رنگ مشکی یا تک رنگ رنگی

این دو مورد با وجود اینکه در نگاه اول به چشم بسیاری از افراد نیامده و جلب توجه نمی کنند، اما بسیار کاربردی و چشم نواز خواهند بود.

لت سررسید اختصاصی

البته لت های سررسید اختصاصی نیز از دیگر تزئینات نفیس در صفحات سررسید اختصاصی هستند که در تعداد صفحات زوج می توانید سفارش دهید. لت ها می تواند محل های متفاوتی در سررسید قرار بگیرند اما عمومی در صفحه اول، اخر از لت های گلاسه سررسید 1403 استفاده می شود. در تصویر بالا لت سررسید اختصاصی با طرح شهریار را در صفحه اول سالنامه 1403 مشاهده می کنید.

این را نیز پیش از اتمام مقاله بگوییم که لت های گلاسه از نظر گرماژ از کاغذهای سفید معمولی بالاتر بوده و قیمت بالاتری نیز دارند. و طبعا هزینه سفارش 2 برگ لت (به عبارتی 4 صفحه) با هزینه سفارش لت 16 صفحه ای بسیار متفاوت خواهد بود. اگر توان سفارش سررسید اختصاصی با 16 صفحه لت را ندارید، می توانید لت 4 صفحه ای را انتخاب کنید.

در کاتالوگ سررسید 1403 پیک فدک لیست انواع سررسید و هزینه انجام خدمات مختلف بصورت مجزا درج شده است. اگر خود در محاسبه هزینه نهایی سررسید اختصاصی به مشکل می خورید با ما تماس بگیرید. 

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما