• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

بهترین زمان برای خرید سررسید و سالنامه

چهارشنبه, 25 آبان 1401

بهترین زمان برای خرید سررسید و سالنامه

هدایای تبلیغاتی و سررسید ها هر ساله از پرطرفداترین روش ها و استراتژی های تبلیغاتی هستند. انواع سررسید تبلیغاتی نشر پیک فدک در رنگ، سایز، جنس و طرح های متنوع به سفارش شرکت ها و برندهای مختلف تولید می شود که یادآور برند آن ها در اذهان مشتریان باشد. اگر در پی سفارش سررسید 1403 و هدایای تبلیغاتی دیگر هستید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید تا بتوانید سفارش خود را در زمان درستی ثبت کرده و در اسرع وقت آن ها را دریافت کنید.

چرا سررسید و سالنامه تبلیغاتی؟

هر ساله با رسیدن به ماه ها و روزهای پایانی و نزدیک شدن به سال جدید بازار تبلیغات داغ تر شده و اشخاص، ارگان ها، صنایع و مراکز جهت معرفی محصولات یا خدمات خود به کالاهای تبلیغاتی روی می آورند. تولید و چاپ انواع سررسید ها و سالنامه های تبلیغاتی سالهاست جزو اصلی ترین استراتژی تبلیغاتی برند ها، ارگان ها، صنایع، سازمان ها و شرکت ها می باشد. همانطور که مستحضر هستید، کیفیت در چاپ هدیه های تبلیغاتی از جمله انواع سررسید و سالنامه در جذب مشتری و ماندگار کردن برند شما بسیار موثر است. بنابراین در امر انتخاب شرکتهای چاپ سررسید باید دقت و وسواس زیادی به خرج دهید.

کاربردی و پر طرفدار بودن سررسید و سالنامه از دلایلی هستند که آن را به یک هدیه تبلیغاتی محبوب تبدیل می کنند. انواع سررسید 1403 هم نقش تقویم و هم دفتر را ایفا می کند و برای هر قشر و رده سنی مناسب است. سررسید ها می توانند توسط کارمندان در اداره مورد استفاده قرار گیرند یا یک دانشچو از آن برای جزوه نویسی بهره بگیرد، اینگونه سررسید تبلیغاتی شما در مقابل چشمان مخاطبین شما قرار خواهد گرفت.

چاپ سررسید معمولا در روزها و ما های پایانی سال جاری انجام می شود. در این مرحله، فرم های سالنامه و سررسید آماده می باشند و فقط گلاسه های تبلیغاتی یا همان لت اختصاصی سررسید را با توجه به شغل و برند شما طراحی و چاپ می کنند. چنانچه جلد سررسید شما نیز اختصاصی باشد، ابتدا باید طراحی و سپس تولید و سلفون کشی شود و برای مرحله صحافی سررسید فرستاده می شود. در مقاله نگاهی اجمالی به سررسید 1402 و جزئیات آن به مراحل تولید و چاپ سررسید 1403 پرداخته ایم که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر آن را مطالعه نمایید.

سررسید تبلیغاتی 1402

زمان مناسب سفارش سررسید 1403

از مهمترین موارد هنگام سفارش سررسید 1403 انتخاب زمان مناسب و تحویل به موقع آن است. اولین فرصت برای شروع روند سفارش سررسید 1402، سه الی 4 ماه مانده به سال جدید است. از سویی دو ماه پایانی سال خصوصا اواخر اسفند ماه اوج ترافیک کاری و سفارشات است، اما چون در این دو ماه پایانی دفاتر چاپ و انتشارات شلوغ خواهند بود، احتمالا فرصت کافی برای ثبت سفارش و یا شخصی سازی سررسید اختصاصی خود نخواهید داشت.

پس بهتر است زودتر ثبت سفارش کنید تا بتوانید به موقع و با خیال راحت سررسید تبلیغاتی خود را به دست مخاطبینتان برسانید. بنابراین بهمن و اسفند ماه زمان مناسبی برای سفارش سالنامه 1403 نخواهد بود. پروسه تولید سررسید اختصاصی 1403 زمان بر است. بنابراین باید هر چه زودتر در خصوص ویژگی های سررسید تصمیم گیری کرده و به انتشارات مد نظر اعلام کنید.

اگر سفارش خود را در زمان مناسب و پیش از ترافیک کاری انتشارات پیک فدک ثبت کنید، می توانیم زمان، دقت و خلاقیت بیشتری به طراحی سالنامه شما اختصاص داده تا نتیجه دلپذیر و خوشایندی را بتوانیم در اسرع وقت به دست شما برسانیم.

در چاپ سررسید اختصاصی با کیفیت مواد اولیه یا متریال نقش اصلی را دارند. متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش عجیب و غریب قیمت کاغذ هستیم. بطور میانگین می توان گفت که روزانه حدود 5000 تومان به قیمت یک کاغذ 70 گرم سفید با ابعاد 100 در 70 افزوده می شود.

بدین جهت قیمت سررسید ها نیز حدودی بوده و پیش از ثبت سفارش باید استعلام گرفته شود. بنابراین با توجه به گرانی که این روزها با آن دست و پنجه نرم می کنیم، سفارش هر چه سریعتر سررسید اختصاصی، تقویم رومیزی و تقویم دیواری می تواند به صرفه تر باشد. ثبت سفارش سررسید اختصاصی 1403 پیک فدک هم اکنون آغاز شده، و ما طبق رویه سال های قبل با بیش از 50 مدل سررسید در خدمت شما هستیم.

مجتمع نشر، چاپ و صحافی پیک فدک مفتخر است هر ساله با ارائه کالکشن تقویم رومیزی، سررسید و سالنامه، تقویم دیواری و سایر هدایای تبلیغاتی خود گامی بزرگ در بازار نشر و تبلیغات بردارد. ما در مجموعه پیک فدک با مدیریتی کارآمد و پرسنلی مجرب در تلاشیم تا با نظم، دقت، ظرافت و سرعت بالا پاسخگوی نیاز شما همکاران و مشتریان عزیز باشیم.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما