• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم رومیزی 1403 هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی

پنجشنبه, 31 شهریور 1401

تقویم رومیزی 1403 هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی تقویم رومیزی بوده که از رایج ترین و کاربردی ترین انواع سالنامه است، می توان با داشتن خلاقیت انواع مختلف آن را تولید کرد. تقویم رومیزی یا سالنامه رومیزی به این دلیل که همیشه روی میز کار و یا میز تحریر قرار میگیرد و در طول سال به صورت مکرر در معرض دید کاربران قرار میگیرد، امروزه تقویم رومیزی یک نیاز بر روی میز کار اشخاص است، به همین دلیل برای تبلیغات برند شما بسیار مناسب و کم هزینه و پربازدید می باشد.

تقویم رومیزی اداری و خرید آن

برای خرید تقویم رومیزی اداری با کیفیت بسیار بالا توصیه می کنیم مجموعۀ انتشارات پیک فدک را برای تبلیغ خود انتخاب کنید. تقویم رومیزی ابزاری است که اتفاقات و رویدادها را در یک سال نشان می دهد. همۀ ما نیاز به داشتن یک تقویم رومیزی در محل کار یا منزلمان داریم تا تاریخ تولد، قرار با همکار، دوست یا خانواده را یادآور شود. تقویم رومیزی باید فضای مناسب برای تبلیغات برند را داشته باشد.

تقویم رومیزی ها باید از انواع جنس بادوام و مقاوم باشد تا بر روی میز ایستایی لازم را داشته باشد و بتوان صفحات آن را به راحتی ورق زد. تقویم رومیزی، از جمله بهترین نوع تبلیغاتی می باشد که همواره با قیمت مناسب در جلوی چشمان افراد می تواند قرار بگیرد. تقویم رومیزی 1403 انواع مختلفی دارد که پرفروش ترین تقویم شامل تقویم رومیزی 3 گوش می باشد که به شکل مستطیل و مربع می توان تولید کرد. انتشارات پیک فدک جزو برترین و بهترین تولید کنندگان در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی مثل تقویم رومیزی اداری، سررسید، و... می باشد.

تقویم رومیزی

تقویم رومیزی سه گوش از جمله پرطرفدارترین تقویم در طرح ایران می باشد. تقویم رومیزی 1403 حتما باید جدول های درشت و زیبا داشته باشد که اگر شخصی خواست چیزی برای خود یادآور بگذارد بتواند به راحتی و به وضوح مشاهده کند. تقویم رومیزی را می توان بصورت اختصاصی نیز تولید کرد. برای تقویم رومیزی اختصاصی می توان مغزی یا پایه یا هر دو را به صورت اختصاصی با رنگ و طرح دلخواه به همراه تبلیغات یووی موضعی سفارش دهید. ابعاد تقویم رومیزی بسیار متنوع بوده و در انتشارات پیک فدک در سایزهای نفیس، فانتزی و مدرن تولید می شود و نوعی از تقویم رومیزی با نام تقویم رومیزی مدیریتی که سایز، جنس و ابعاد متفاوتی دارد.

انواع جنس تقویم رومیزی مدیریتی می تواند چوبی، چرمی، فلزی یا پلاستیکی باشد که باید مزایای دیگری به نسبت تقویم رومیزی عمومی داشته باشد به این صورت که دارای پایه خودکار، فضای برگه یادداشت، جای کارت ویزیت و مواد دیگر می باشد. که این نوع تقویم رومیزی بسیار نفیس تر از تقویم رومیزی های عمومی است. در تقویم رومیزی عمومی برای اتصال مغزی به پایه معمولا از فنر استفاده می شود که در انتشارات پیک فدک فنر دوبل و با کیفیت برای اینکار مورد استفاده قرار می گیرد.

مغزی تقویم رومیزی ها معمولا از جنس گلاسه با گرماژ متفاوت تولید می شود. گرماژ گلاسه مغزی های تقویم رومیزی های انتشارات پیک فدک 250 گرم می باشد که در سفارشات تقویم رومیزی اختصاصی می توان آن را تغییر داد. در طراحی تقویم رومیزی انتشارات پیک فدک از جدول هایی با سایز بزرگ و مناسب استفاده می شود تا بدون نیاز به در دست گرفتن و از روی صندلی نیز دیده شود. 

در رنگبندی پایه های تقویم رومیزی بهتر است که از رنگ های زنده و شاد و متفاوت استفاده شود. البته در تقویم رومیزی اختصاصی می توان رنگ پایه را با رنگ سازمانی یا رنگ لوگو ست کرد. طرح های مورد استفاده در مغزی های تقویم رومیزی معمولا عکس هایی از طبیعت، گل ها، مشاهیر، مکان های مقدس یا باستانی، خودرو، نقاشی های معروف دنیا بوده، و در سفارشات تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی برای معرفی بهتر می توان به جای آن از عکس های محصول یا شرکت و سازمان شما استفاده کرد. تقویم رومیزی ها در انواع پایه های مختلف مانند پایه سلفونی، پایه گالینگور، و چوبی یا ام دی اف تولید می شود.

پایه تقویم رومیزی 1402

  • پایه سلفونی: این پایه تقویم رومیزی 1403 بصورت گلاسه چاپ شده و سلفون کشیده شده بر روی مقوا چسبانده می شود که می توان با طرح و رنگ و بصورت دلخواه این تقویم را سفارش داد. 
  • پایه گالینگور: به جای استفاده از کاغذ گلاسه از گالینگور برای روکش مقوا در بعضی تقویم رومیزی ها استفاده می شود.
  • پایه چوبی: از انواع ام دی اف یا چوب برای پایه تقویم رومیزی استفاده می شود.

معمولا تقویم رومیزی ها 12 برگ دارند و برگ سیزدهم نیز به عنوان آستر یا کاور پایه اضافه می شود. برای چاپ روی پایه تقویم رومیزی 1403 در تیراژهای پایین بر روی پایه های سلفونی و گالینگور می توان از چاپ طلاکوب، نقره کوب و سیلک و برای تقویم رومیزی با پایه های چوبی از حکاکی لیزر یا چسباندن پلاک استفاده کرد.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما