• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

توضیح اجمالی در مورد سررسید 1403

سه شنبه, 15 شهریور 1401

توضیح اجمالی در مورد سررسید 1403

سررسید، دفتر یا کتابی است که در مورد رویدادهای اتفاق افتاده در طی یک سال اطلاعاتی می دهد. سررسید می تواند شامل فهرست مناسبت های تقویم باشد تا یاد و خاطر حوادث، اتفاقات یا انسان های نام آور را زنده نگه دارد. اگر از طرفداران هدایای تبلیغاتی باشید بازخورد مثبت آنها بخصوص سررسید ها را می دانید. در ادامه این مقاله به انواع خصوصیات و جزئیات سررسیدها می پردازیم.

 

همه چیز در مورد سررسید 1403

قدیمی ترین تقویم ایرانی تقویم فرمی 365 روزه با مبدا سال 5025 قبل از میلاد است که با تقویم باستانی مشابه بوده است. تقویم جلالی ایرانی دقیق ترین تقویم در احتساب کسر دقیق سال است و امروزه تقویم هجری خورشیدی برگرفته و ادامه تقویم جلالی، دقیق ترین تقویم جهان است. تقویم مسلمانان نیز تقویم قمری است که از بدو پیدایش دین اسلام بوجود آمده است.

سررسیدها جزو بهترین گزینه ها به عنوان هدایای تبلیغاتی هستند، شرکت ها می تولنند با صرف هزینه کاملا مقرون به صرفه، برای مدت یکسال، تبلیغات محصول و برند خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند. بدین صورت که در هربار مراجعه و به تعداد روزهای سال برند شما در ذهن مخاطب تکرار می شود. با توجه به نیاز روزانه ما برای ثبت اطلاعات، قرار ها و پیگیری رویدادها، سررسیدها بهترین انتخاب برای استفاده در این زمینه هستند، و به دلیل داشتن تاریخ امکان برنامه ریزی دقیق و یادداشت روزانه را به ما می دهند. بارزترین مزیت سررسیدها نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر، متنوع بودن آن می باشد.

انواع سررسید 1403

سررسیدهای عمومی به دلیل تولید در تیراژ بالا بسیار مقرون به صرفه بوده و مناسب اشخاص و کسب و کارهای کوچکی که تعداد محدودی نیاز دارند می باشند. سررسیدهای عمومی به نسبت سررسید اختصاصی از طراحی متفاوتی برخوردار نیستند و تنها نام شرکت و یا برند و اطلاعات تماس آنها بر روی جلد نمایش داده می شود. اما سررسیدهای اختصاصی به دلیل آنکه منحصرا برای یک شرکت یا برند طراحی می شوند می توانند بر اساس سلیقه و انتخاب شما از نظر قطع، رنگ چاپ، جنس کاغذ، نوع جلد، تعداد فرم های صفحات داخلی و لت های تبلیغاتی همچنین نوع صحافی، طراحی و تولید شوند.

با توجه به اینکه بهترین زمان هدیه دادن سررسید 1403 توسط شرکت ها و برندها روزهای پایانی سال و قبل از اتمام سال جاری می باشد و به دلیل زمان بر بودن پروسۀ طراحی و تولید سررسیدهای اختصاصی در کمترین زمان آن 2 هفته کاری می باشد، و برای اجتناب از ترافیک کاری ماه های پایانی سال بهترین زمان سفارش سررسید فصل پاییز است. سررسید ها با توجه به نیاز شما می توانند در طرح، رنگ، فرم بندی، قطع، نوع صحافی و نوع جلد متنوع باشند. دسته بندی سررسید 1403 از نظر سایز سررسید، نوع جلد سالنامه 1403، فرم داخلی سررسید و نوع صحافی سررسید را در ادامه خواهیم آورد:

1- قطع یا سایز سررسید

با توجه به ابعاد کاغذ و برای جلوگیری از هدر رفت آن سررسیدها در سایزهای شخصی تولید می شوند تا حداقل دور ریز کاغذ را داشته باشیم.

  • سررسید وزیری 24*17 سانتی متر
  • سررسید اروپایی 22*14 سانتی متر
  • سررسید رحلی 21*29.7 سانتی متر
  • سررسید خشتی
  • سررسید یک هشتم
  • سررسید پالتویی

سایز سررسید

2- نوع جلد:

  • سررسید سلفونی 1403: این نوع سررسید 1403 دارای جلد گلاسه بوده که می تواند مات، براق یا UV دار باشد. چاپ روی این نوع جلد سیلک و طلاکوب می باشد. 
  • سررسید ترمو: نوعی چرم مصنوعی با کیفیت بالا است که قابلیت داغکوب شدن را دارد.
  • سررسید چرم: نوعی چرم مصنوعی با کیفیت پایین تر از چرم ترمو است که به همین دلیل قابلیت داغکوب شدن ندارد. 
  • گالینگور: مواد تشکیل دهنده این نوع جلد کاغذ، مواد پلاستیکی و رنگ می باشد، به همین دلیل دارای تنوع بالایی از رنگ، طرح و بافت است.

3- فرم:

  • سررسیدهای روزانه: که در نوع جمعه جدا و یا پنج شنبه و جمعه مشترک قرار می گیرد.
  • سررسیدهای دو روزه: به صورت سطری یا ستونی بصورت 2 روز در هر صفحه چاپ می شوند.
  • سررسید هفتگی: بصورت 2 صفحه ای است که هر هفته در دو صفحه چاپ می شود.
  • سررسید دستیار: بصورت هر هفته در یک صفحه طراحی می شود و معمولا در انتها تعدادی برگه سفید نیز وجود دارد.

4- نوع صحافی:

  • صحافی ته دوخت: در این نوع صحافی از دوخت و چسب استفاده می شود که فرم های سررسید پس از ترتیب شدن توسط دستگاه دوخته شده و در نهایت برای محکم شدن برگه های سررسید 1403 چسب کشی می شوند.
  • صحافی فنر: در این نوع از صحافی فرم های سررسید 1403 پس از ترتیب شدن از یک طرف پانچ شده و سپس از سوراخ های پانچ شده فنر رد می شود. مزیت این نوع صحافی سررسید 1403 نسبت به صحافی ته دوخت سهولت در ورق خوردن آن می باشد.

 

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما