• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سالنامه فدک چه تولیداتی دارد؟

شنبه, 03 دی 1401

سالنامه فدک چه تولیداتی دارد؟

احتمالا می دانید که نشر پیک فدک با بیش از 2 دهه سابقه فعالیت درخشان در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی متنوع فعال بوده است. در این مقاله با استفاده از معرفی محصولات پیک فدک شما را با این مجموعه بیشتر آشنا خواهیم کرد.

سالنامه و سررسید پیک فدک

اولین و پر فروش ترین محصول برای فروش سالنامه و سررسید است و جز پرکاربردترین تولیدات پیک فدک است و در سایز های مختلف برای فروش عرضه می شود. سایز وزیری سالنامه فدک به اندازه 24 *17 در جلد های مختلف تولید می شود مثل ترمو چرم و سلفون و گالینگور و در سایز سالنامه رقعی به اندازه 14*22 می باشد که همانند سالنامه وزیری جلدهایی مختلفی را برای تولید شامل می شود. سایز سالنامه اروپایی فانتزی که سایز 21* 12/5 می باشد که اکثرا در جلد های ترمو و چرم تولید می شود. سایز های دیگر سررسید و سالنامه به صورت شومیز و خشتی و رحلی است که مختص سررسید های مشخصی است.

سالنامه شومیز برای سررسید های جیبی است که کاربری های زیادی دارد و فضای تبلیغاتی کمی دارد ولی بیشتر مردم در کیف و جیب خود همراه دارند سایز این سالنامه 16*8/5 می باشد. سالنامه سایز خشتی برای نوبت دهی بیشتر استفاده می شود که نوبت دهی مورد استفاده پزشکان رادیولوژی ها می باشد و سایز 24*23 می باشد و این سررسید در جلد سلفون تولید می شود.

سالنامه ها و سررسید های پزشکی در نشر پیک فدک در دو سایز رحلی و خشتی تولید می شوند. سایز رحلی سررسید پزشکی سایز بزرگ بوده و برای تمامی مشاغلی که با نوبت دهی سر و کار دارند مناسب است.

سالنامه و سررسید

تقویم رومیزی: دومین محصول پرفروش و پر طرفدار سالنامه پیک فدک تقویم رومیزی می باشد که در سایز های مختلف وشکل های مختلف تولید می شود سایز نفیس بزرگترین سایز تقویم رومیزی می باشد که 23*16 می باشد که در طرح های داخلی مختلف می باشد و پایه های با رنگ های مختلف تولید می شود که در تقویم رومیزی اختصاصی می توان رنگ پایه را تغییر داد و تصاویر داخل صفحات تقویم رومیزی تغییر دهید.

هدایای تبلیغاتی: سومین محصول پر فروش و پرطرفدار سالنامه پیک فدک هدایای تبلیغاتی است که شامل محصولاتی مثل ست مدیریتی،خودکار ،ست ابزار الات ،جا کلیدی و ساعت می باشد که در این مقاله هر کدام را برای توضیح بیشتر در پایین می نویسیم. ست مدیریتی که یکی از تولیدات سالنامه پیک فدک است که شامل سررسید و خودکار کیف پول و جا کارتی و جا کلیدی است که در یک جعبه شیک  بسته بندی شده و روی هر کدام از محصولات به صورت جداگانه می توان لوگو و نام شرکت تبلیغات آن را چاپ کرد.

خودکار تبلیغاتی که یکی دیگر از تولیدات سررسید پیک فدک است که به صورت پلاستیکی و فلزی قابل سفارش است اکثرا اشخاصی که به دنبال سفارش سررسید هستن خودکار هم در کنارش سفارش می دهند.

ست ابزار آلات: یکی از معدود تولیدات سالنامه پیک فدک است که به صورت خیلی محدود تولید و برای تبلیغات استفاده  می شود. جاکلیدی محصولات و تولیدات دیگر سالنامه پیک فدک است که به صورت چرم و فلزی تولید می شود و قیمت آن بستگی به نوع مواد اولیه آن دارد. ساعت که به صورت دستی و دیواری در تولیدات سالنامه پیک فدک قابل سفارش است و می توان آن را به صورت تکی و تیراژ سفارش داد.

چاپ سررسید 1402

لیست چاپ سررسید

در ادامه این مقاله در خصوص لیست چاپ سررسید صحبت خواهیم کرد و شما را با انواع چاپ و لیست چاپ سررسید و قیمت های آن صحبت خواهیم کرد دو نوع کلی چاپ سررسید داریم که چاپ عمومی و اختصاصی است که هر کدام را به صورت جزئی توضیح می دهیم و با آن آشنا می شویم.

  • لیست چاپ سررسید عمومی: سررسید عمومی به چه سررسیدی گفته می شود، سررسیدی است که به صورت کلی و با توجه به تصاویر داخل کاتالوگ چاپ می شود و برای تبلیغات یک سری چاپ های عمومی که در پایین در موردش صحبت می کنیم انجام می شود.

  • چاپ افست یا سیلک: چاپ سررسید به صورت معمولی و دستی انجام می شود که با یک پالت رنگ و یک شابلون روی سررسید سلفون و گاهی هم چرم به درخواست مشتری انجام می شود و قابلیت پاک شدن دارد و در کنار چاپ سررسید عمومی های دیگر کیفیت کمتری دارد. جلد هایی که چاپ افست می خورد جلد هایی از جنس سلفون می باشد.

  • چاپ داغی: چاپ سررسید به صورت تو رفتگی یا برآمدگی روی جلد را چاپ داغی می گویند. با وسیله ای به نام کلیشه که آهنی هم هست متن و تصویر تبلیغاتی روی آن چاپ می شود را داخل دستگاه چاپ داغی می گذارند و با حرارت مشخص شده فشار را روی جلد می گذارند و متن و تصویر تبلیغاتی چاپ می شود. جلد هایی که چاپ داغی می خورند ترمو و چرم است.

  • چاپ طلاکوب یا نقره کوب: چاپ سررسید به صورت طلایی و یا نقره ای به صورت براق روی سررسید می باشد که همانند سررسید داغی به یک کلیشه آهنی برای چاپ متن های تبلیغاتی نیاز است که به صورت ورقه ای به رنگ طلایی و نقره ای چاپ می شود. جلدهایی که چاپ سررسید به صورت طلاکوب می شود. سلفون و گالینگور و گاهی چرم ها چاپ می شود و حتما باید سطح سررسید 1402 صاف باشد.

  • چاپ لیزر: چاپ سررسید به صورت لیزری که با حرارت لیزر سوخته می شود و روی اجناس چرم و ترمو و پلاک های فلزی انجام می شود.

مقاله های مرتبط

سالنامه فدک چه تولیداتی دارد؟

سالنامه فدک چه تولیداتی دارد؟

احتمالا می دانید که نشر پیک فدک با...

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی 1403 را بشناسیم

هدایای تبلیغاتی 1403 را بشناسیم

انسان موجودی است اجتماعی و ارتباط برقرار کردن...

ادامه مطلب
نشر پیک فدک همراه همیشگی شما

نشر پیک فدک همراه همیشگی شما

در این روزهایی که ویروس کرونا به سرعت...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما