• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید اختصاصی 1403 و نکاتی در مورد چاپ آن

چهارشنبه, 23 شهریور 1401

سررسید اختصاصی 1403 و نکاتی در مورد چاپ آن

سررسید اختصاصی همان سررسیدهای معمولی هستند که شخصی سازی شده اند. به عبارتی دیگر نام و لوگوی شرکت سفارش دهنده در جای جای سررسید چاپ شده و به عبارتی سررسید اختصاصی شده است. در این مقاله به بررسی سررسید اختصاصی و محل های قابل چاپ و شخصی سازی در سررسیدها می پردازیم.

 

سررسید اختصاصی 1403

منظور از تولید چاپ سررسید اختصاصی، لحاظ کردن تمامی موارد و خواسته های مشتریان در تمامی قسمت های سررسید اعم از جلد سررسید، حک پلاک و داغکوب جلدهای ترمو سررسید، طلاکوب، چاپ روبان سررسید اختصاصی، بدرقه اختصاصی، صفحات رنگی گلاسه (لت) و همچنین قرار دادن صفحات گلاسه در قسمت های داخلی سالنامه 1403 است که بنا به درخواست مشتری در ابتدا یا بین صفحات داخلی سررسید قرار می گیرد. قرار دادن متن و محتوای داخلی بر اساس نظر و سلیقه مشتریان عزیز می باشد. هر چقدر تعداد آیتم های سررسید اختصاصی بیشتر باشد و دقت بیشتری در اختصاصی کردن سررسید اختصاصی خود داشته باشید بالطبع تصویری ماندگارتر از برند خود در ذهن مخاطبان خواهید گذاشت.

شرکت ها و ارگان های بزرگ و صاحب برند به دنبال خاص تر بودن هدیه تبلیغاتی خود، اقدام به سفارش سررسید اختصاصی می کنند. سررسید اختصاصی تمام از فکر و ایده سفارش دهنده است و با توجه به نیازهای مشتری و صنعت مدنظر طراحی و تولید می شوند. آنچه باید در هنگام سفارش و تولید سررسید اختصاصی در نظر گرفت طراحی به روز، کیفیت بالای صحافی و مدیریت هزینه ها می باشد تا سررسید اختصاصی مدنظر به بهترین نحو تولید و ارائه شود.

در خصوص خرید سررسید 1403 آنچه که در وهله اول جلب توجه می کند جلد سررسید 1403 می باشد. برای اختصاصی کردن جلد سررسید با توجه به نوع جلد و سلیقه مشتری از چند روش زیر استفاده می شود:

سررسید اختصاصی

  • طلاکوب: با استفاده از کلیشه و به رنگ های طلایی، نقره ای، سرمه ای و... و با ایجاد کمی فرو رفتگی انجام می شود. این نوع چاپ بر روی جلدهای سررسید سلفونی و سررسید گالینگور حک می شود.

  • سیلک: چاپ تک رنگی می باشد که با توجه به رنگ زمینه انتخاب می شود. این نوع چاپ با استفاده از شابلون بر روی جلد سررسید و سالنامه انجام می شود و از جذابیت و دوام کمتری برخوردار است و البته که نسبت به سایر چاپ ها هزینه کمتری را شامل می شود.

  • پلاک: پلاک های فلزی که در ابعاد مختلف و رنگ های نقره ای و طلایی استفاده می شوند بر روی جلد سررسید چسبانده می شوند. پلاک های فلزی جلد سررسید قابلیت حک لیزر دارند و اسم، لوگو و سایر مشخصات شرکت ها روی آن حک می شوند.

  • داغکوب: با استفاده از کلیشه گرفته شده برای جلد سررسید و سالنامه، انجام می شود. سررسید هایی که قابلیت چاپ داغی دارند باید جلد ترمو داشته باشند و سطح جلد دارای شیار برجسته نباشد تا چاپ به خوبی قابل رویت باشد.

  • چاپ چهار رنگ: اگر بخواهید از تمام فضای جلد سررسید اختصاصی 1403 خود استفاده کنید بهترین روش استفاده از جلد اختصاصی سلفونی است. در این روش طرح جلد سررسید با توجه به اطلاعات و طرح مورد نظر شما طراحی و انجام می شود. این نوع چاپ چهار رنگ بوده و با استفاده از دستگاه چاپ آفست انجام می شود و برای ماندگاری و محافظت بیشتر با روکش سلفون براق یا مات پوشانده می شود. این روش در سفارش سررسید اختصاصی 1403 با تیراژ بالا بسیار مقرون به صرفه می باشد ضمن اینکه امکان استفاده از تمام فضای جلد سررسید اختصاصی را به شما می دهد. 

چاپ تبلیغات روی جلد سررسید اختصاصی

در خصوص انواع چاپ تبلیغات (لوگو، شماره و اطلاعات برند سفارش دهنده) در مقالات متعددی سخن گفتیم. و در این مبحث همواره سررسید چرم ترمو را از سایر سررسید های 1403 جدا کردیم. چرا که می توانید روی جلد سررسید چرمی ترمو با فشار و حرارت بوسیله کلیشه، فرورفتگی به طرح لوگو ایجاد کنید. اما اینکار روی سررسید گالینگور یا چرم مصنوعی قابل انجام نیست، و به نوعی جلد را می سوزاند. مرسوم ترین روش چاپ تبلیغات روی جلد های متنوع انواع سررسید ها چاپ طلاکوب و سیلک است. البته چاپ طلاکوب می تواند در رنگ های مختلفی حتی رنگ مشکی میز انجام شود. چاپ طلاکوب، نقره کوب و... نیز نیازمند ساخت کلیشه است. برای چاپ روی جلد سررسید سلفونی می توان کلیشه را با هر اندازه ای تا 15 در 15 سانتی متر چاپ کرد.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما