• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید اختصاصی 1403 | چرا سررسید اختصاصی؟

دوشنبه, 10 آبان 1400

سررسید اختصاصی 1403 | چرا سررسید اختصاصی؟

با نزدیک شدن به سال جدید، یکی از پرطرفدارترین و محبوبترین هدایای تبلیغاتی، سالنامه یا سررسید است. بنابراین شرکت ها و مدیران بسیاری درصدد این برآمده اند که برای تبلیغ شغل، محصولات و تولیدات خود سررسید و سالنامه را سفارش بدهند و به مشتریان خود اهدا کنند. سررسید یکی از هدایا و محصولاتی است که بسیاری از افراد به خصوص کارمندان و مدیران برای یادداشت برنامه ریزی های روزانه خود از آن استفاده می کنند. بنابراین با اهدا کردن سررسید 1403 آن هم با تبلیغ لوگو و خدمات اختصاصی خود، هم تبلیغ خود را انجام داده اید و هم یکی از نیازهای مشتریان را برطرف کرده اید.

سفارش سررسید اختصاصی

با توجه به توضیحات بالا هنگامی که سررسید با تبلیغ اختصاصی شرکت و یا شغل شما باشد، با وجود معرفی برند شما و همچنین نشان دادن توضیحاتی از شغل شما، نیاز مشتریانتان را هم به سررسید و سالنامه ای برای یادداشت موارد مهم روزانه رفع می کند.

روش های اختصاصی کردن سررسید عبارتست از:

  1. چاپ طرح اختصاصی شما روی جلد
  2. درج لوگو یا برند خود روی جلد سالنامه
  3. چاپ اختصاصی در بدرقه
  4. چاپ صفحات داخلی ابتدایی سررسید به اصطلاح لت
  5. درج لوگو در صفحات داخلی سررسید اختصاصی (ترام)
  6. درج توضیحات مربوط به شرکت یا کسب و کار شما در قسمت پایین یا بالای صفحات داخلی
  7. چاپ طرح و لوگوی اختصاصی روی روبان سالنامه

سفارش سررسید اختصاصی

نحوه چاپ طرح اختصاصی روی جلد سررسید

در صورتی که جلد انتخابی برای سالنامه شما سلفون باشد، می توانید برای چاپ در قسمت پشت و روی جلد سررسید از طرح اختصاصی خود استفاده کنید. روی جلد سررسید می توان از دو نوع چاپ افست و دیجیتال بهره گرفت.

نحوه درج لوگوی اختصاصی روی جلد سررسید

اگر جلد سررسید چرم، ترمو (چرم خارجی)، گالینگور، اشبالت، مخمل، جیر و... باشد می توان از روش های چاپ داغی، چاپ طلا، لیزر و حک پلاک بسته به نوع جلد سررسید برای چاپ لوگو یا برند خود روی جلد استفاده کنید.

برای سررسیدهایی با جلد چرم ایرانی چون قابلیت چاپ داغی ندارد می توان از قرار دادن پلاک با حک لوگو روی پلاک کمک گرفت که زیبایی سررسید را دوچندان می کند. در سررسیدهایی با جلد ترمو، گالینگور و ... برای درج لوگو روی جلد سررسید از چاپ داغی و چاپ طلا می توان استفاده کرد.

 

چاپ اختصاصی در بدرقه سررسید

با چاپ تبلیغات شرکت خود در قسمت بدرقه (البته مطابق با سلیقه مشتری گاه فقط می توان لوگوی شرکت را در قسمت بدرقه تکرار کرد و گاهی طراحی خاصی برای توضیح اجمالی از شرکت برای بدرقه سررسید در نظر گرفته می شود) می توان به اختصاصی و انحصاری کردن سررسید 1403 کمک کرد.

 

چاپ صفحات گلاسه در ابتدای سررسید (لت سررسید)

علاوه بر چاپ بدرقه اختصاصی، از قرار دادن صفحات گلاسه در ابتدای سررسید که اصطلاحا به آن لت گذاری می گویند، برای شخصی سازی سالنامه می توان در نظر گرفت. در صفحات لت سررسید می توان توضیحات بسیط و جامعی در مورد تاریخچه، شکل گیری شرکت یا کارگاه، عملکرد، محصولات، تولیدات و ... درج کرد، در اینصورت مشتریان شرکت آشنایی بیشتری با توانایی های شرکت پیدا می کنند.

چاپ اختصاصی سررسید

نحوه درج لوگو در صفحات داخلی سررسید (ترام)

بعد از کارهایی که برای شخصی سازی و اختصاصی کردن سررسید انجام داده می شود، می توان از صفحات داخلی سررسید نیز برای این موضوع کمک گرفت. با چاپ ترام در صفحات داخلی سررسید، مشتریان یا افرادی که سررسید شما در دستان اوست هر روز که صفحات سالنامه را ورق می زند یا یادداشتی روی صفحات داخلی سررسید می نویسد همچنان تبلیغ شما قایب مشاهده است. بنابراین آن سررسید به طور کامل مختص شرکت می شود.

درج توضیحات مختصر در صفحات داخلی سررسید

با چاپ جملاتی مربوط به عملکرد، توانایی ها و محصولات شرکت سبب آشنایی بیشتر مشتریان با شرکت یا کارگاه و یا دفتر کار شما می شود، همچنین می توان با قرار دادن جملات انگیزشی و یا سرگرم کننده در قسمت پایین یا بالای صفحات داخلی سررسید، توجه بیشتری را به سالنامه اهدا شده جلب کرد.

چاپ طرح و لوگوی اختصاصی روی روبان سررسید

امروزه برای شخصی سازی سررسید می توان از تمام قسمت های سررسید برای این منظور بهره برد. مواردی از این دست در قسمت های قبلی توضیح داده شد به طور مثال چاپ روی جلد سالنامه، چاپ روی صفحات داخلی سررسید، چاپ داغی ییا طلاکوب روی جلد سالنامه و... . در آخر می توان به روبان سررسید اشاره کرد که می توان با چاپ لوگوی اختصاصی شما روی روبان از این قسمت هم برای اختصاصی کردن سررسید استفاده کرد.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما