• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید اروپایی | سررسید ارزان 1403

یکشنبه, 25 مهر 1400

سررسید اروپایی | سررسید ارزان 1403

سررسید اروپایی قطعی از سررسید می باشد که اندازه اش 14 در 22 سانتی متر است. این سایز سررسید همانطور که از نام اروپایی آن مشخص است از اروپا الهام گرفته شده است. این سایز سررسید به دلیل ابعاد شیک و خاصی که دارد بسیار مدرن است. این سالنامه کاملا قابل سفارشی سازی و اختصاصی سازی می باشد. در ادامه مقاله به تمامی جزئیات در خصوص این سررسید ارزان و لاکچری می پردازیم.

سررسید اروپایی چیست

سررسید اروپایی به یک سایز سررسید اطلاق می شود که از لحاظ ابعاد سررسید از سررسید وزیری (24*17 سانتیمتر) کوچک تر از می باشد. سایز سررسید اروپایی 22 در 14 سانتی متر می باشد. سالنامه سایز اروپایی به دلیل ابعاد مناسب و مدرنی که دارد کاملا خوش دست بوده و بسیار پرفروش است.

سررسید های اروپایی مانند سایر سررسیدهای مختلف، از یک سری اصول و فاکتورها پیروی می کند. در واقع صفحات داخلی سررسید اروپایی با سررسید وزیری یا حتی سررسید جیبی تفاوتی ندارد. اما کاربران و مخاطبین سررسیدهای تبلیغاتی، عموما سررسید قطع اروپایی را ترجیح می دهند. دلایل زیادی برای انتخاب سررسید رقعی اروپایی وجود دارد، که مهمترین آن ها عبارتند از:

  • خوش دست و شیک بودن
  • داشتن وزنی متناسب و قابل حمل روزانه
  • داشتن فضای نوشتاری و تبلیغاتی کافی
  • تنوع سررسید1403 اروپایی

 

سررسید اروپایی چیست

سررسید اروپایی کشدار نیز همان سررسید قطع اروپایی است اما تولید کننده حین تولید آن یک کش نگهدارنده روی آن تعبیه کرده است. این مدل سررسید کشدار نیز می تواند بسیار کاربردی و شکیل باشد. فرضا شما یادداشتی مهم یا یک یادآوری را درون سررسید خود می نویسید، و می توانید کش یا ربان سررسید را در آن صفحه قرار دهید. بنابراین ربان سررسید امکان دسترسی سریعتر را به صفحه مدنظر شما فراهم می کند.

همانطور که گفتیم، این قطع از سررسید به علت اندازه خاص و جمع و جوری که دارد، سبب می شود وزن و حجم کمتری داشته باشد و بسیار شکیل و خوش دست می باشد. همین موارد باعث شده این سررسید یکی از سررسیدهای پرطرفدار نشر پیک فدک در بین مشتریان خود باشد. نشر پیک فدک این قطع از سررسید را به صورت های مختلفی از لحاظ جنس جلد (سلفونی، ترمو، چرم و گالینگور) تولید و به مشتریان ارائه می دهد.

صفحات داخلی به صورت دو رنگ (مشکی و قرمز، مشکی و نارنجی، مشکی و سبزآبی و ...) چاپ می شود که داخل صفحات تاریخ شمسی، قمری و میلادی و همچنین مناسبت های مهم هر روز در صفحه مخصوص آن روز ذکر می شود. از بین محصولاتی که برای سال 1403 تولید شده می توان به نمونه هایی از تقویم رومیزی و سررسید1403 اروپایی مانند سررسید اروپایی لارن، اروپایی سلفونی و دستیار اشاره کرد.

 

خرید سررسید اروپایی چرم

 

قیمت سررسید اروپایی چرم

سررسید چرم اروپایی 1403 بهترین و پرطرفدارترین جلد برای انواع سررسید های مختلف است. هر ساله سررسید های چرم درخواست کنندگان زیادی دارند. برای همین امکان تولید سررسید اروپایی چرم در سال 1403 نیز وجود خواهد داشت. حتی در سررسید قطع اروپایی امکان استفاده از جلد چرم ترمو (طبیعی) یا چرم مصنوعی استفاده کرد. ناگفته نماند که تنوع جلد چرم مصنوعی از نظر رنگ و بافت آن بسیار بیشتر است.

در تولید مغزی و چاپ سررسید اروپایی معمولا از کاغذ سفید یا کرم استفاده می شود. برای اینکه قیمت سررسید اروپایی مناسب تر باشد، اکثر سفارش دهندگان کاغذ 70 گرم خارجی را انتخاب می کنند. کاغذ کرمی به دلیل نفیس تر بودن و عدم انعکاس نور طرفداران بیشتری دارد ولی طبعا قیمت بالاتری نیز دارد.


بیشتر بخوانید: انواع سررسید 1402 بر اساس اندازه


قابل ذکر است که سررسید اروپایی نیز مانند سایر انواع سررسیدها از لحاظ صحافی، جلد و دیگر ویژگی ها یکسان می باشد. برای خاص تر کردن این نوع سررسید چرم اروپایی می توان جلد آن را دو تکه کرد. یا می توان لبه های کاغذ و سررسید را گرد کرد که به زیبایی آن تا حد زیادی می افزاید.

برای چاپ تبلیغات روی جلد سررسیدهای چرم باید از پلاک استفاده کرد. می توانید لوگو یا متن دلخواه خود را روی پلاک حکاکی کنید. پلاک های فلزی خود در رنگ های متنوع سفید، مشکی و طلایی تولید می شوند.

بدیهی است که قیمت سررسید های چرم طبیعی گران تر از سررسید های با چرم مصنوعی هستند. البته نکته مثبتی که در خرید سررسید های چرم مصنوعی وجود دارد تنوع بالای طرح، رنگ و بافت آن است. در تصویر بالا یک سررسید چرم مصنوعی با رنگ قرمز و بافت پوست ماری را مشاهده می کنید که بسیار چشم نواز و جذاب است.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما