• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید ارگانایزر چیست؟

سه شنبه, 27 اردیبهشت 1401

سررسید ارگانایزر چیست؟

ارگانایزر نوعی سررسید لوکس است که با عنوان های سررسید مدیریتی یا سررسید مدیران هم شناخته شده است. ارگانایزر یک هدیه تبلیغاتی نفیس است که جنس جلد آن چرم مصنوعی یا چرم ترمو می باشد. صحافی این سررسید به صورت کلاسوری است و کاغذ استفاده شده در آن بسیار مرغوب و غالباً کاغذ کرم است.

 

ارگانایزر چیست؟

این نوع سررسید، نوعی نفیس از هدایای تبلیغاتی است که جلد چرم آن از سایز کتاب داخلی یک سانتی متر بزرگتر می باشد. اندازه این محصول 18 در 25 است ولی کتاب آن 17 در 24 می باشد، یعنی سایز نرمال سررسید وزیری است. مزیت صحافی کلاسوری ارگانایزر این است که هر سال شما می توانید تاب یا مغزی سررسید را عوض کنید و سررسید سال بعدی را در آن قرار دهید. 

 

آیا می توان سررسید ارگانایزر را به صورت اختصاصی تولید کرد؟

سررسید ارگانایزر هم مانند سررسیدهای دیگر قابلیت سفارشی سازی دارد. شما می توانید لوگوی خود را در تمامی صفحات آن چاپ کنید و گلاسه های تبلیغاتی و اختصاصی (لت) را در ابتدای آن قرار دهید. جلد سررسید ارگانایزر هم به علت چرم بودن قابلیت چاپ داغی، چاپ طلاکوب، چاپ سیلک و حتی نصب پلاک و حک آن را انجام دهید.

علاوه بر این جلد سررسید ارگانایزر دارای امکانات متفاوتی از جمله جاکارتی، جای برگه یادداشت و وسایل ضروری اداری می باشد. این محصول بی نظیر با قیمت مناسب در مجموعه پیک فدک ارائه می گردد.

سررسید ارگانایزر تبلیغاتی

انواع کاغذ برای سررسید ارگانایزر

مناسب ترین کاغذ برای سررسید ارگانایزر کاغذ کرم رنگ است که جلوه ی خاصی به این سررسید می دهد و یکی از دلایل اصلی نفیس بودن آن، استفاده از کاغذ کرم است. علاوه بر این کاغذ سفید مرغوب هم می تواند جایگزین مناسبی برای کاغذ گرم باشد.

مهم ترین نکته در انتخاب کاغذ در سررسید ارگانایزر این است که کاغذ آن باید بسیار مرغوب باشد تا جوهر آن به پشت صفحه برنگردد و در هنگام ورق زدن کیفیت آن لمس شود. متاسفانه بعضی از همکاران به جای استفاده از کاغذ 80 گرم یا 70 گرم مرغوب، بدون اطلاع مشتری از کاغذ 60 گرم استفاده می نماید که همین امر باعث می شود تبلیغات شما نتیجه ی مطلوبی نداشته باشد. مجموعه پیک فدک همواره بر کیفیت محصولاتش تاکید کرده و شعار اصلی مجموعه نموده است.

شما می توانید با خیالی آسوده از کیفیت سررسیدهای پیک فدک این محصول را سفارش دهید و خود را در ذهن مشتریانتان ماندگار کنید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما