• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید پزشکی یا دفتر نوبت دهی چیست؟

پنجشنبه, 18 فروردین 1401

سررسید پزشکی یا دفتر نوبت دهی چیست؟

پس از بررسی نیازهای مردم و بازار، سررسیدهایی به نام سررسید نوبت دهی، سالنامه سلامت یا همان سررسید پزشکی تولید شدند. این سررسیدها بسیار کاربردی هستند و می توان در بسیار از کسب و کارها و مراکز که با نوبت دهی سروکار دارد از این سررسیدها بهره گرفت. صفحات داخلی سررسید پزشکی شامل ستون هایی هستند که شامل نام مراجعه کننده، و زمان مراجعه است. البته سررسیدهای نوبت دهی پیک فدک محدود به مصارف پزشکی نبوده و به نحوی طراحی شده که مناسب بسیاری از مشاغل باشد.

 

سررسید نوبت دهی یا سالنامه پزشکی چیست؟

سررسید پزشکی یا دفتر نوبت دهی یکی ازمحصــولات کاربردی مجموعه پیک فدک می باشد. سررسید پزشکی به نام های سالنامه سلامت، سررسید وقت دهی، سالنامه پزشکان و سررسید نوبت دهی نیز خوانده می شود. این سالنامه می تـوانـد برای مطب پزشکان و دندانپزشکان، داروخانه ها، رادیولوژی ها، عینک سازی ها، آزمایشگاه ها، سایر مــراکز درمانی و آتلیه ها، انستیتو زیبایی و... مورد استفاده قرار بگیرد. مجموعه پیک فدک این سررسید را در دو قطع خشتی و رحلی تولید و عرضه می کند. قطع خشتی در اندازه ی 24 در 23 و قطع رحلی در اندازه 21 در 29 چاپ و صحافی می شود.

جلد سررسید پزشکی از مقوای سخت با روکش سلفون مات ساخته می شــود، می توان از پارچه های چرم و یا گالینگور نیز استفاده کرد ولی جلد سلفونی می تواند فضای تبلیغات بیشتری را دراختیار مخاطــبان قــرار دهـد. حتی می توان روی کل قسمت رو و پشت جلد سلفونی طرح اختصاصی مخاطب را چاپ نمود و از حداکثر فضا استفــاده کرد. صفحات سررسید نوبت دهی رحلی علاوه بر اینکه دارای روزشــمار و مناسبتهای روز هست تا حدی که فضای خالی دارد جدول بندی شــده است، قطع خشتی در صـفحات 46 ردیف و قطع رحلی 65 ردیف دارد.

جدول های سررسید پزشکی دارای ستون های نام و نام خانوادگی، ساعت، مبلغ دریافتی و توضیحات است، برخی شرکت ها در ستون اول نام بیمار قرار می دهند که این سبب می شود سررسید به اقشار محـــدودی از جامعــه تعلــق بگیرد، در واقع این سررسید نوبت دهی را فقط برای مــراکز درمانی می توان اســتفاده کرد، در صورتی که با قراردادن عنوان نام در ســتون اول جدول، مشاغل مختلف و بیشتری می توانند از سررسید استفاده کنند. دفنر نوبت دهی معمولا به صورت فنری صحافی می شـود، البته می توان به صورت ته دوخت نیز صحافی نمود ولی فنری بودن باعث می شود ورق زدن سررسید سریع تر و آسان تر شود. محصول سررسید نوبت دهی در مجموعه پیک فدک به بهترین نحو و بالاترین کیفیت تولید و به بازار فروش عرضه شده است.

سررسید نوبت دهیبیشتر بخوانید: سررسید پزشکی (نوبت دهی) خشتی

طراحی اختصاصی سررسید پزشکی

علاوه بر سررسیدهای اختصاصی معمولی که همه جا شاهد آن ها هستیم، امکان اختصاصی سازی سررسید نوبت دهی نیز وجود دارد. درمانگاه ها و مراکز سلامت می توانند با پرداخت هزینه ای معقول و مناسب تعداد زیادی از سالنامه های پزشکی را بصورت اختصاصی سفارش دهند. سررسید پزشکی اختصاصی می تواند کاملا طبق سلیقه و نیاز درمانگاه ها شخصی سازی شود.

روی جلد سررسید نوبت دهی لوگوی شما به همراه نام درمانگاه، آدرس و تلفن قید خواهد شد. در صفحه اول سررسید نیز می توانید اطلاعات تکمیلی در خصوص درمانگاه خود را داشته باشید. در صفحات داخلی نیز بهتر است که لوگوی خود را بصورت تک رنگ یا دو رنگ چاپ کنید تا نام شما دائما در برابر چشمان مشتریان شما باشد. سررسید نوبت دهی اختصاصی بهترین هدیه از سمت یک مرکز سلامت به مطب ها و مراکز دیگر است.

 در سفارش سررسید اختصاصی پزشکی نوع صحافی نیز قابل تعیین است. مرکز سفارش دهنده می تواند سررسید وقت دهی مذکور را با صحافی فنری و دوختی سفارش دهد. قطع سررسید یا همان سایز سررسید نیز متغیر است و می توان انواع سایز مرسوم سررسید را برای دفتر نوبت دهی نیز در نظر گرفت. اما رایج ترین قطع سررسید نوبت دهی، سایز خشتی و رحلی است.

این سررسید ها 40 فرمی بوده و عموما گرماژ کاغذ آن ها 70 گرم است. این یک استاندارد رایج برای سررسید وقت دهی است که بیشتر دیده می شود. ناگفته نماند که جلد سررسید پزشکی نیز از نوع سلفونی می باشد زیرا در این صورت می توان تنوع زیادی در طراحی جلد به خرج داد. و تمامی روش های چاپ روی آن قابل اعمال خواهد بود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما