• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید یک هشتم | سررسید ارزان | سررسید 1403

دوشنبه, 26 مهر 1400

سررسید یک هشتم | سررسید ارزان | سررسید 1403

سالنامه یک هشتم ، سررسید چرم یک هشتم ، سررسید ترمو یک هشتم ، سررسید گالینگور یک هشتم در ابعاد 12 در 17 سانتی متر، یک سایز بسیار کم جا، سبک و کاربردی برای یادداشت کارهای روزانه می باشد و به دلیل سایزی که دارد همیشه می تواند همراه شخص باشد.

این محصول یک از تولیدات انتشارات پیک فدک هست که در چند سال اخیر با جلد ترمو نفیس (چرم خارجی) با تنوع رنگی و همچنین با جلد گالینگور تولید و در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته است. صفحات داخلی این سررسید (سالنامه) دورنگ چاپ می شود، که این دورنگ به طور معمول یکی از رنگهای مشکی و قرمز، مشکی و نارنجی، مشکی و سبز آبی و ... می باشد.

جنس کاغذ به کار رفته داخل سررسید ، تحریر 70 گرم خارجی و تعداد صفحات داخلی 320 صفحه شامل تمام روزهای یک سال با تاریخ شمسی، قمری و میلادی می باشد .صحافی سررسید یک هشتم به صورت دوخت، با کیفیت و تضمینی است. جلد به کاربرده شده برای این سالنامه قابلیت چاپ داغی و یا حک پلاک دارد و در نوع گالینگور با چاپ سیلک و طلاکوب می توان روی جلد سررسید تبلیغات مخاطب را چاپ نمود. در ادامه مقاله به نکات سفارش سررسید با کیفیت و ارزان خواهیم پرداخت.

سررسید ارزان و مرغوب چه ویژگی هایی دارد

همانطور که می دانید سررسید یا سالنامه دفتری است شامل یادداشت های روزانه، که تاریخ و وقایع مهم سال را شامل می شود. بسیاری از افراد برای تنظیم برنامه روزانه خود از سررسیدها استفاده زیادی می کنند، بنابراین تهیه یک سررسید مناسب دارای اهمیت می باد. وقتی می گوییم سررسید ارزان دلیل بر بی کیفیت بودن سررسید نیست،. پیک فدک سعی کرده همه نوع قیمتی سررسید تولید کند با بهترین کیفیت و هر فردی با توجه به بودجه خود سررسید موردنظر خود را خریداری کند.

برای تهیه سررسید ارزان و مرغوب یک نکته حائز اهمیت است و از همه جهات مهم است و آن کیفیت سررسید یا سالنامه است. اگر به دنبال آن هستید که سررسید ارزان قیمت و کیفیت خوب تهیه کنید سررسیدهای با قطع اروپایی و کوچکتر با جلد سلفونی بهترین گزینه برای خرید ارزان شماست. باید توجه داشته باشید یک سررسید با سالنامه حداقل یک سال برای شما کار می کند و باید جلدی با دوام داشته باشد. حتی طرحی که روی جلد سررسید چاپ می شود نیز اهمیت زیادی دارد زیرا در اثرگذاری تبلیغات شما موثر خواهد بود و بصورت مداوم جلوی دید مشتری خواهد بود.

خرید سررسید ارزان

بیشتر بخوانید: نکاتی مناسب برای چاپ سررسید اختصاصی ارزان

سررسید خوب چگونه سررسیدی است

برای تشخیص سررسید یا سالنامه خوب و با کیفیت معیارهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. از جمله این نکات می توان به نوع و کیفیت جلد، نوع کاغذ، نوع صحافی و... اشاره کرد. یکی از معیارهای تشهیص سررسید یا سالنامه خوب، کیفیت و نوع جنس جلد می باشد. جلد سررسید انواع مختلفی مانند سررسید چرم 1403، گالینگور، سلفون، چرم مصنوعی، ترمو و... دارد. هر کدام از این جلد سررسید ها تفاوت و مزایایی نسبت به یکدیگر دارند.

در هنگام خرید سررسید حتما به تمیزی و کیفیت صاحفی دوختی یا فنری سررسید توجه کنید. زیرا در هنگام به دست گرفتن سررسید اولین موردی که دیده می شود، کیفیت جلد سررسید می باشد. مورد بعدی کیفیت کاغذ سررسید 1403 است که معمولا از کاغذ تحریر 70 گرم خارجی استفاده می شود. البته کاغذ کرم هم طرفداران خود را در بین خریداران دارند. اما به دلیل اختلاف قیمتی بالایی که با کاغذ سفید دارد، کاغذ کرم رنگ در سررسید های لاکچری و نفیس بکار برده می شود.

مورد بعدی کیفیت صحافی سررسید است. صحافی از مهمترین نکات در تشخیص یک سررسید یا سالنامه خوب و با کیفیت است. یکی از بدترین اتفاق هایی که برای سررسید خریداری شده شما می تواند اتفاق بیافتد از بین رفتن صحافی و جدا شدن کاغذ ها از جلد می باشد. در این صورت سررسید غیرقابل استفاده شده و هزینه شما بر باد می رود. برای اینکه چنین اتفاقی در طول سال برای سررسید یا سالنامه شما نیافتد، حتما هنگام سفارش سررسیدهای تولیدی شرکت تولید کننده موردنظر را بررسی کنید. حتی در صورت لزوم با مشتریان سابق آن شرکت تبلیغاتی گفتگو کرده و از کیفیت سررسیدها سوال کنید. زیرا کیفیت صحافی عالی برابر با یک سررسید لاکچری و بادوام خواهد بود.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما