• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش تقویم رومیزی یا سررسید تبلیغاتی؟

دوشنبه, 09 آبان 1401

سفارش تقویم رومیزی یا سررسید تبلیغاتی؟

از هدایای شاخص و پر بازده بین هدایای تبلیغاتی برتر، تقویم رومیزی سفارشی و سررسیدها هستند. اما بطور کلی سررسید و تقویم رومیزی اختصاصی هم بازخورد بهتری در تبلیغات داشته و هم مزایای بیشتری برای معرفی کسب و کار تبلیغ دهنده دارند. امروز در این مقاله می‌خواهیم به تمامی سوالات شما در این خصوص پاسخ دهیم که سفارش تقویم رومیزی بهتر است یا سفارش سررسید 1403؟ این سوالی است که در ذهن تمامی افرادی که قصد سفارش سررسید اروپایی و تقویم رومیزی را دارند وجود دارد، اما واقعا آیا سررسید بهتر است یا تقویم رومیزی سفارشی؟ تا پایان با ما همراه باشید.

تقویم رومیزی چیست

تقویم های رومیزی حاوی یک جدول می‌باشند که در آن تاریخ میلادی، شمسی و قمری هر روز درج شده است. تقویم رومیزی 1403 انواع مختلفی داشته که در تعداد برگه ها هم تفاوت دارد. در بعضی از تقویم ها تعداد صفحات 7 برگه و در بعضی دیگر 12 برگ می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مهم در سفارش تقویم رومیزی چاپ بصورت اختصاصی یا عمومی آن است. 

در دو طرف تقویم رومیزی‌های پیک فدک تاریخ و رویدادها نوشته می‌شود که این مورد به اضافه بزرگ بودن جداول در تقویم‌ها، از مزایای تقویم رومیزی فدک است. تقویم های رومیزی لوکس فدک در سایزها و نام‌های مختلفی مانند تقویم رومیزی فانتزی، تقویم رومیزی مکعبی (خشتی)، تقویم رومیزی مدرن و... تولید می‌شوند. نوع کاغذ تقویم رومیزی‌ها از جنس گلاسه 250 گرم بوده که با استفاده از روکش یووی محکم‌تر نیز می‌شوند. 

تقویم رومیزی یا سررسید

تقویم رومیزی بهتر است یا سررسید؟

فضای نوشتاری و تبلیغات در سررسیدهای عمومی محدود است و فقط می‌توان روی جلد سررسید لوگو یا برند را به روش‌های مختلف (طلاکوب، نقره کوب، سیلک و حک پلاک) چاپ کرد. اما در سررسید اختصاصی می‌توان از تمامی قسمت‌های سررسید برای تبلیغات استفاده کرد.

بطور مثال می‌توان روی جلد طراحی اختصاصی شرکت را چاپ کرد و همچنین در قسمت بدرقه و لت (صفحات گلاسه ابتدای سررسید)، صفحات داخلی، حتی روزی ربان نیز می‌توان چاپ اختصاصی برند سفارش دهنده سررسید را انجام داد. بطور کلی با تکرار مداوم لوگو یا برند شرکت در انواع سررسید و تقویم رومیزی سفارشی می‌توان به جلب نظر مشتری بیشتر کمک کرده و در ذهن ایشان ماندگار خواهد شد.

در پاسخ به سوال آیا سررسید بهتر است یا تقویم رومیزی، ابتدا باید به خواسته‌ها و بودجه شخص سفارش دهنده توجه کرد. و این بدان معنی است که هیچ جواب قطعی و محکمی وجود ندارد که بالاخره خرید سررسید بهتر است یا تقویم رومیزی. ابتدا شما باید استراتژی تبلیغاتی خود را معین کنید و طبق آن تصمیم بگیرید که سررسید را به عنوان هدیه تبلیغاتی در سال 1403 انتخاب کنید یا تقویم رومیزی؟!

بسیاری از مراکز و اصناف سررسیدها را ترجیح داده و تقریبا هر ساله ثبت سفارش سررسید از سوی ایشان انجام می‌شود. از سویی طرفداران تقویم رومیزی سفارشی نیز کم نبوده و هر ساله چاپ تقویم رومیزی در مدل‌های مختلف و تیراژ های بالا صورت می‌گیرد.

اما برای ایجاد یک مقایسه ساده و کوچک همین کافیست که سررسیدهای تبلیغاتی فضای تبلیغات بیشتری دارند و تقویم‌های رومیزی ارزان‌تر بوده و اقتصادی‌تر هستند. البته خبر خوش این است که هر دوی این هدایا جایگاه خاصی نزد مخاطبین شما خواهند داشت، زیرا هر دو از هدایای تبلیغاتی اداری و فرهنگی بوده و بسیار کاربردی هستند.

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

چاپ تقویم رومیزی

همانطور که در بالا گفته شد، تقویم رومیزی هم مانند سررسید1403 به صورت عمومی و اختصاصی چاپ و ثبت سفارش می‌شود. برای تقویم رومیزی هم چاپ صفحات و هم پایه تقویم رومیزی به صورت سفارشی و اختصاصی قابل انجام است. درست است که سررسیدهای تبلیغاتی فضای تبلیغاتی بیشتری نیز دارند، اما فضای تقویم رومیزی سفارشی نیز کم نبوده و حتی روی پایه آن هم میتوان چاپ برند مورد نظر را انجام داد. 

حتی می‌توانید از محصولات و خدمات خود عکس‌هایی با کیفیت تهیه کرده و به ما ارسال کنید تا در صفحات تقویم رومیزی سفارشی شما از آن ها به زیبایی استفاده شود. چاپ تقویم رومیزی عموما به شکل های اداری و تبلیغاتی رایج است اما امروزه شاهده چاپ تقویم های رومیزی با عکس دلخواه مانند عکس‌های کودکان دلبندمان نیز هستیم. چاپ تقویم رومیزی اختصاصی امکاناتی را به شما می‌دهد که در تقویم رومیزی معمولی نخواهید داشت. برای سفارش عمده تقویم رومیزی اختصاصی باید با واحد مربوطه آن در پیک فدک با داخلی 106 تماس بگیرید.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما