• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی سال 1403

پنجشنبه, 13 آبان 1400

سفارش تقویم رومیزی اختصاصی سال 1403

تقویم رومیزی روزشمار همانطور که از نام آن پیداست قابل قرار گیری روی میز و سطوح می باشد. با استفاده از تقویم رومیزی اداری روی میز دفتر کار، میز تحریر و... می توان به راحتی از مناسبت ها و وقایع روزانه مطلع شد. مرکز فروش تقویم رومیزی 1403 در عرصه تولید این محصول و هدایای تبلیغاتی در رقابت با هم هستند. اما همیشه بهترین برند با کیفیت ترین محصولات را تولید می کند. تقویم رومیزی فدک از بهترین های در زمینه هدیه تبلیغاتی است که در ادامه به ویژگی های آن می پردازیم.

تقویم رومیزی اختصاصی و ویژگی های آن

بطورکلی انواع تقویم رومیزی از چند جزء و بخش تشکیل شده است. اجزاء مهم آن عبارت از برگه های تقویم رومیزی گلاسه، پایه تقویم رومیزی و فنر صحافی تقویم رومیزی می باشد. ساخت تقویم رومیزی با پایه های مختلف نیز میسر می باشد مانند تقویم رومیزی با پایه چوبی یا فلزی. عموما پایه های تقویم رومیزی ارزان، مقوایی هستند. اما صحافی این تقویم ها تنها بصورت فنری انجام می شود. ارزانترین تقویم رومیزی با صحافی فنری و پایه مقوایی سلفونی می باشد.

انتشارات پیک فدک هر ساله انواع تقویم های رومیزی را با طراحی ها و پایه های مختلف تولید کرده و در کاتالوگ سالانه خود عرضه می کند. پرطرفدارترین طراحی تقویم رومیزی پیک فدک عبارتند از:

  • تقویم رومیزی اختصاصی 1403
  • تقویم رومیزی لاکچری
  • تقویم رومیزی فانتزی
  • تقویم رومیزی با موضوعاتی مثل طبیعت، ایران، تخت جمشید، گل، طرح آبرنگی و...

به جرأت می گوییم که اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی با بودجه کم و جذب مشتری بالا هستید، تقویم رومیزی فدک بهترین گزینه است. اما آیا می دانید چرا سفارش تقویم رومیزی بسیار هوشمندانه است؟ 

  1. به دلیل قیمت مناسب و ارزان خرید تقویم رومیزی
  2. کارایی بالا و مفید بودن مانند تقویم رومیزی یادداشت دار
  3. یک هدیه تبلیغاتی موثر و پربازده

پس اگر به دنبال یک هدیه قابل استفاده با کارایی بالا و البته قیمت مناسب هستید، تقویم رومیزی 1403 پیک فدک را از دست ندهید. در مجموعه پیک فدک فروش انواع سررسید 1403 و تقویم رومیزی عمده با طراحی ها، سایزها و پایه های مختلف پیش از شروع سال جدید آغاز می شود. شما نیز می توانید با ثبت سفارش تقویم رومیزی اختصاصی تاثیر بی نظیر این هدیه تبلیغاتی در کسب و کار خود را ملاحظه کنید.پیش‌تر گفتیم که تقویم رومیزی چاپ از چه قسمت هایی تشکیل شده است. اما در خصوص ویژگی ها و تفاوت های تقویم رومیزی اختصاصی 1403 نگفتیم. در ادامه به 2 تا از مهمترین بخش ها برای اختصاصی سازی تقویم رومیزی برگه ای می پردازیم.

تقویم رومیزی اختصاصی

بیشتر بخوانید: تفاوت تقویم رومیزی اختصاصی و تقویم رومیزی عمومی

برگه های تقویم رومیزی اختصاصی

برای اختصاصی کردن تقویم رومیزی می توان طرح منحصر بفرد خود را در تک تک صفحات و برگه های تقویم رومیزی چاپ نمود. برخی از مشتریان فقط صفحه اول که به عنوان جلد در نظر گرفته می شود را اختصاصی می کنند ولی برخی مشتران بنا به سلیقه و صلاحدید خود در کلیه صفحات طرح مدنظر و اختصاصی خود را چاپ می کنند. برای برگه های تقویم رومیزی از انواع کاغذها از قبیل کاغذ تحریر، گلاسه، کرافت و... می توان استفاده کرد که در مجموعه پیک فدک برگه های چاپی تقویم های رومیزی از جنس گلاسه به کار برده می شود. حتی می توانید تصاویری از محصولات و کسب و کار خود تهیه نموده و برای ما ارسال کنید تا در برگه های تقویم رومیزی چاپ شود. بنابراین امکان سفارش تقویم رومیزی با عکس دلخواه نیز در مجموعه پیک فدک وجود دارد. 

پایه تقویم رومیزی اختصاصی

برگه ها و صفحات تقویم رومیزی بدون پایه ناقص بوده و ایستایی ندارند. وجود پایه به دلیل زیبایی و کاربردی که دارد اهمیت زیادی نیز دارد. همانطور که گفتیم برای پایه تقویم رومیزی از پایه های مختلفی (پایه مقوایی با روکش سلفونی، پایه چوبی، پایه شیشه ای و ترکیبی از شیشه و چوب) استفاده می شود. اکثر شرکت های چاپ تقویم رومیزی از پایه مقوایی برای تقویم رومیزی ها استفاده می کنند.

برای سفارشی و اختصاصی سازی تقویم رومیزی می توان به روش های مختلف روی پایه تقویم رومیزی چاپ اختصاصی انجام داد. چاپ آفست چهار رنگ، چاپ داغی، طلاکوب و درج پلاک از روش های چاپ برند و لوگو شرکت سفارش دهنده تقویم رومیزی اختصاصی 1403 هستند. البته روی پایه تقویم رومیزی چوبی و حتی فلزی هم می توان چاپ و حک برند را انجام داد. 

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما