• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

معرفی سررسید خوش دست و فانتزی اروپایی

چهارشنبه, 12 مرداد 1401

معرفی سررسید خوش دست و فانتزی اروپایی

آیا حمل یک سررسید بزرگ برای شما دشوار است؟ آیا وزن آن غیرقابل تحمل است؟ آیا برای یادداشت های روزانه نیازمند سررسیدی با اندازه مناسب هستید؟ یا اینکه به دنبال یک هدیه فانتزی و پرکاربرد هستید؟ شاید هم نیازمند یک هدیه تبلیغاتی خاص برای مشاغل خاص هستید؟ از آنجایی که همواره کیفیت سالنامه برای همه یک فاکتور مهم است، آیا از شرکتی که در گذشته با آن همکاری کردید راضی نبودید؟

همواره بسیاری از صاحبان مشاغل در راستای افزایش فروش خود هر ساله یک هدیه کاربردی و پرمصرف به همکاران، دوستان و صاحبان مشاغل تقدیم می کنند. ماندگاری هدایای تبلیغاتی می تواند اعتبار و بازخورد مثبت تبلیغات شما را تضمین کند. به همان اندازه کیفیت کم در هدایای تبلیغاتی به اعتبار شما لطمه می زند و در ذهن مشتریان شما را به عنوان یک شخص فاقد اعتبار و دارای محصولات بی کیفیت نشان خواهد داد. 

 

سررسید اروپایی یک هدیه مقرون به صرفه

یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی که علاوه بر استفادۀ بالا، قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد، سررسید اروپایی است. اگر شما نیز همانند بسیاری از صاحبان مشاغل نیازمند هدایای تبلیغاتی با بازخورد بالا هستید و طرفدار یک محصول خاص و مقرون به صرفه اید، سررسید اروپایی یک انتخاب مناسب برای شماست. سررسید اروپایی در کنار کامل بودن صفحات آن، وزن و حجم کمتری را اشغال می کند و عمدتا دارای جلدهای فانتزی و جذاب می باشد. سررسید 1403 اروپایی می تواند برای افراد شاغل که نیازمند جابجایی یک سررسید یا دفتر یادداشت با اندازه کوچکتر هستند، بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

 

مواد اولیه در تولید سررسید اروپایی

مجموعه پیک فدک، با تهیه متریال بسیار مرغوب و صحافی های تمام اتوماتیک، سررسید های اروپایی خود را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده است که در استفاده روزمره آسیب نپذیرد و همچنان ماندگار باشد. سررسید اروپایی مجموعۀ پیک فدک در دو سایز سررسید اروپایی رقعی و سررسید اروپایی فانتزی تولید و عرضه گشته است. سایز سررسید اروپایی رقعی 22*14 سانتی متر و سایز سررسید اروپایی فانتزی 22*12/5 سانتی متر می باشد. در تولید سررسید اروپایی عمدتا از کاغذ تحریر 80 گرم و یا کاغذ 70 گرم سفید رنگ استفاده می شود. کاغذ تحریر 70 گرمِ کرم رنگ هم نوع دیگری از کاغذهای پر استفاده در سررسید اروپایی است که ظاهر کار را بسیار نفیس تر و ارزشمندتر می کند.

 

سفارش سررسید اروپایی اختصاصی

ویژگی های برجسته سررسید اروپایی

برجسته ترین ویژگی سررسید اروپایی در مقایسه با سررسید های دیگر، اندازه آن است. کوچک تر بودن سررسید اروپایی جابجایی آن را راحت تر کرده و این سررسید را به یک سررسید پرکاربرد تبدیل کرده است.

استفاده از کاغذ مات یکی دیگر از ویژگی های برتر سررسید اروپایی می باشد که از خستگی چشم جلوگیری می کند. گوشه های سررسید اروپایی عمدتا گرد است و حالت فانتزی به این سررسید اختصاصی می بخشد. از دیگر مواردی که در سررسید اروپایی می توان به آن اشاره کرد، کش نگه دارنده یا تعبیه یک جای کارتی و یا جای خودکار در جلد آن است.

 

سفارش سررسید اختصاصی اروپایی

سررسید اروپایی به دلیل سایز ایده آل و قطع زیبای آن یک هدیه ارزشمند است که هر مصرف کننده ای تمایل به نگهداری و استفاده از سررسید دارد. مجموعه پیک فدک با توجه به اهمیت تبلیغات توانسته این قابلیت را در سررسید اروپایی ایجاد کند که مشتریان از فضای تبلیغاتی بیشتری بهره ببرند. با توجه به انتخاب نوع جلد سررسید اروپایی تبلیغات متفاوتی می توان انجام داد‌. جلد اختصاصی سررسید اروپایی می تواند به صورت جلد ساختنی که با گلاسه ۱۳۰ گرم و روکش سلفون مات ساخته شده است، باشد. 

در سررسید اختصاصی فضای ۲۴.۵ در ۳۴ از مساحت کاغذ را می توانید با طرح مورد علاقه خود طراحی کنید و به چاپ برسانید. در صورت نیاز به فضای تبلیغاتی بیشتر می توانید از گلاسه های تبلیغاتی یا اصطلاحا لت در سایز ۲۲ در ۱۴ استفاده کنید و به صورت کامل به معرفی محصولات یا خدمات خود بپردازید.

قطع سررسید اروپایی

کش نگهدارنده در سررسید اروپایی

در برخی از سررسید ها برای محکم نگه داشتن جلد و صفحات در پشت جلد یک کش تعبیه شده است که کش را بر روی جلد ابتدایی سررسید قرار می دهند و مانع از باز شدن صفحات سررسید می شود. این نوع جلد سازی علی رغم ظاهر زیبایی که دارد می تواند بعد از مدتی سررسید را بلااستفاده کند. کش استفاده شده در پشت جلد سررسید 1403 بعد از مدتی شل شده و توانایی نگهداری سررسید را ندارد و ظاهر سررسید را از بین می برد.

در ساخت جلد سررسید اروپایی با کش نگهدارنده قسمتی از کش در پشت بدرقه در جلد پشتی سررسید چسبانده می شود که از روی بدرقه قابل مشاهده است. بنابراین استفاده از کش نگهدارنده توصیه نمی شود و بهتر است از جلدسازی های ساده در جهت پرمصرف و کاربردی تر کردن سررسید استفاده کرد.

 

فضای نوشتاری در سررسید اروپایی

علی رغم سایز سررسید که اندازه آن نسبتا کوچک است اما صفحات داخلی آن به گونه ای طراحی شده که از نهایت فضای کاغذ در جهت نوشتار استفاده شود. در گوشه ای از صفحات تاریخ شمسی، تاریخ میلادی و قمری به صورت کامل قید شده و تمام مناسبت ها در انتهای صفحات نوشته شده است.

قطع سررسید اروپایی

سررسید های موجود در ایران عمدتا در قطع وزیری تولید میشد و عنوان و سایز اروپایی وجود نداشت. اولین بار این قطع سررسید در اروپا تولید شد و دلیل عنوان سررسید اروپایی نیز همین است. در واقع این سایز سررسید از کشور اروپا وارد شده است. 

 

انواع سایز سررسید اروپایی

سایز سررسید اروپایی در واقع همان سررسید رقعی است که چند سانت از عرض سررسید رقعی کم شده است. سایز سررسید رقعی 21*15 سانتی متر است و هنگامی که به سررسید اروپایی تبدیل می شود اندازه آن به 21*13.5 سانتی متر کاسته می شود. که این امر باعث شده سررسید اروپایی بسیار خوش دست تر و شکیل تر به نظر برسد و حمل آن نیز راحت تر شود. البته انتخاب نوع سررسید رقعی و سررسید اروپایی بسته به سلیقه و نیاز مشتری می باشد.

قیمت سررسید باکیفیت

چاپ صفحات داخلی سررسید اروپایی

تولید کنندگان در سررسید اروپایی معمولا از چاپ های تک رنگ، دو رنگ و حتی چهار رنگ استفاده می کنند. بسیاری از تولید کنندگان نیز در جهت کاهش هزینه ها و قیمت سررسید چاپ تک رنگ را انتخاب می نمایند، اما از آنجایی که سررسید اروپایی یک محصول فانتزی است، باید در چاپ آن دقت شود و جدای از هزینه ها به ظاهر آن توجه بیشتری نمود.

در سررسید اروپایی برای فانتزی تر کردن سررسید 1403 می توان لبه های سررسید را گرد نمود و حتی لبه صفحات سررسید لاکچری را با مرکب طلا چاپ کرد که کار را نفیس تر و شکیل تر می کند.

 

آیا سررسید اروپایی را می توان به صورت اختصاصی سفارش داد؟

باید بگوییم که جواب این سوال بله است. سررسید اروپایی نیز مانند سررسید وزیری و یا سررسید پزشکی قابلیت چاپ سررسید اختصاصی را دارد. در سررسید اروپایی نیز شما می توانید جلد سررسید را اختصاصی نموده و یا داخل صفحات سررسید لوگوی خود را چاپ کنید و برای افزایش فضای تبلیغات گلاسه های تبلیغاتی داخل آن قرار دهید.

 

ویژگی های سررسید اروپایی 1403 پیک فدک

مجموعه پیک فدک هر ساله با تیراژ میلیونی چاپ سررسید توانسته سهم بزرگی از تولید سررسید و هدایای تبلیغاتی را از آن خود کند و رمز این موفقیت استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه محصولات است که با برترین دستگاه های چاپی، و صحافی های تمام اتوماتیک، تولید و به سرتاسر ایران عرضه می گردد.

تنوع سررسید اروپایی 1403 نیز همانند سال های گذشته زیاد بوده و هر سلیقه ای با هر بودجه تبلیغاتی را در برمی گیرد. سررسید اروپایی در سالنامه پیک فدک در انواع سررسید اروپایی سلفونی، سررسید اروپایی چرم وارداتی، سررسید اروپایی چرم تولید ایران و سررسید اروپایی گالینگور و در مواقعی خاص سررسید جیر نیز تولید می گردد.

صفحات داخلی سررسید نیز با توجه به سلیقه و درخواست مشتری در دو نوع سررسید اروپایی با صفحات سفید رنگ و سررسید اروپایی با صفحات کرم رنگ تولید می شود. ما همچنان تمامی سررسید ها و تقویم رومیزی 1403 و سایر هدایای تبلیغاتی تولید این مجموعه را با کیفیت تضمینی ارائه می دهیم و معتقدیم محصول معیوب نباید در دستان مشتری قرار گیرد و باید مرجوع گردد.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما