• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

همه چیز درباره سررسید اروپایی فانتزی

دوشنبه, 19 دی 1401

همه چیز درباره سررسید اروپایی فانتزی

شروع هر سال جدید زمان سفارش سررسید اختصاصی مطابق با خواسته های مشتریان است. همانطور که بارها گفته ایم، سررسید ها قطع ها، جلد ها و قالب بندی های متفاوتی دارند. سررسید اروپایی فانتزی یک قطع بسیار شکیل و خوش دست از سررسید و سالنامه است. سررسید اروپایی فانتزی از لحاظ طول و عرض کمی از سررسید اروپایی کوچکتر است. 

در سال های اخیر سررسیدی به نام سررسید اروپایی در ایران به شدت محبوب شد. سررسید اروپایی به نام رقعی نیز بعضا شناخته می شد. این سایز از سررسید اولین بار در اروپا تولید و چاپ شد و به همین خاطر آن را سررسید اروپایی می نامند. سررسید اروپایی فانتزی با تقلید از سررسید اروپایی تولید شد، اما ابعاد کوچکتری دارد. در این مقاله به سررسید اروپایی فانتزی و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

سررسید اروپایی فانتزی یا پالتویی؟

سررسید اروپایی فانتزی یک قطع مدرن و نفیس از انواع سررسید 1403 پیک فدک است. این سررسید به پالتویی بزرگ یا کشیده نیز معروف است. ابعاد سررسید اروپایی فانتزی 12 در 21 سانتی متر است. اما در واقع نمی توان سررسید پالتویی را با اروپایی فانتزی یکسان دانست. سررسید پالتویی از سالنامه اروپایی فانتزی کوچک تر بوده و مختص فضای جیب پالتو طراحی شده است. سررسید پالتویی در هر صفحه شامل یک هفته است و ما در پیک فدک نوع یک روزه آن را نداریم.

اما سررسید اروپایی فانتزی در قالب یک روزه و بصورت جمعه مشترک بیشتر طرفدار دارد. سررسید اروپایی فانتزی می تواند دارای جلد های رایج و متنوعی باشد. اما گفتنی است که ما در مجموعه پیک فدک این سررسید فانتزی را بصورت اختصاصی و با جلد سخت سلفونی چاپ نمی کنیم، و نوع چرمی آن رایج تر و محبوب تر است.

سالنامه پیک فدک هر ساله تنوع زیادی از سررسید های اروپایی فانتزی را در کاتالوگ خود عرضه می کنند. سررسید چرم اروپایی فانتزی اگر از نوع چرم مصنوعی باشد، در یک از گوشه های جلد آن یک پلاک فلزی نصب می شود. این پلاک فلزی امکان حک لیزری لوگو یا برند شما را به شما می دهد. و بدین ترتیب می توانید سررسید خود را اختصاصی و شرکتی کنید.

اما اگر سررسید اروپایی فانتزی از جنس ترمو یا چرم وارداتی اعلا باشد، قابلیت چاپ داغکوب را دارد. بهرحال روی هر سررسیدی به روش های بخصوصی می توانید تبلیغات شرکت خود را انجام دهید. ضمن اینکه لبه های این سررسید نیز مانند دیگر مدل های سررسید تبلیغاتی لب گرد هستند.

سررسید اروپایی فانتزی

کیفیت سررسید 1403 را چگونه بشناسیم؟

یک سررسید با کیفیت ویژگی های زیر را دارد:

  1. استفاده از مقوای با کیفیت و چند لایه در جلد سالنامه
  2. استفاده از کاغذ ۷۰ گرم خارجی با کیفیت در صفحات داخلی سررسید 1403

مهمترین ویژگی یک سررسید با کیفیت صحافی آن است،سالنامه های تولید شده در مجموعه پیک فدک با صحافی تضمینی و در دستگاهای تمام اتوماتیک لاین عرضه می شود که این کار کیفیت سررسید را دوچندان می کند. صحافی فنری و دوختی هر دو کیفیت یکسانی دارند.

چسب استفاده شده در سررسید ها هم یکی از دلایل با کیفیت دانستن سررسید 1403 می باشد چسب گرم برای چسباندن مقوا و جلد چرم و ترمو روی هم مورد استفاده قرار می گیرد که در طی سال و استفاده مداوم از سررسید به هیچ عنوان حباب یا تاب بر نمی دارد. اگر در سررسیدی این مورد را مشاهده کردید حتما بدانید که این سررسید از مواد بی کیفیت ساخته و بدست شما رسیده است. سررسید 1403 را در موقع خرید حتما با دودست از دوطرف بکشید و در سررسید های دوختی وسط سالنامه را تا کنید که از کیفیت جلد آن مطمئن شوید.

وقتی مدیر یک شرکت یا کارخانه هستید مهم ترین کاری که برای پیشرفت و گسترش فعالیت خود باید کنید تبلیغات است. زیرا هم می توانید خود را در ذهن مشتریان ثابت ماندگار کنید هم مشتریان جدیدی از این طریق جذب کنید. از ابتدای تولید سررسید و سالنامه در بین عموم جهت تبلیغات جا افتاده که سفارش و چاپ سررسید بهترین گزینه برای تبلیغات می باشد.

کیفیت سررسید ۱۴۰۲

 پس حتما در سال 1403 سفارش سررسید را در برنامه کاری خود داشته باشید زیرا هم ۱ سال تبلیغات شمارا به همراه دارد هم نسبت به تبلیغات دیگر بازدهی عالی دارد و نسبت به کارایی آن قیمت بسیار مناسبی دارد و هر شرکتی با هر بودجه و سرمایه ای می تواند سررسید 1403 سفارش دهید.

نکته دیگر که در خرید سررسید 1403 در این مقاله به آن می پردازیم چاپ عمومی هر سررسید می باشد زیرا هر سالنامه روی جلدش چاپ متفاوتی می شود. چاپ روی پلاک فلزی چاپ روی جلد سلفون و چاپ روی سررسید ترمو و چرم حتما قبل از سفارش سررسید 1403 به این نکته توجه کنید که هر سالنامه ای که سفارش می دهید قبلش از نوع چاپ آن سوال کنید.

نکته ای دیگر که در خرید سررسید 1403 مهم است قیمت آن می باشد به هر حال هر شرکتی با توجه به سرمایه و بودجه خود سفارش می دهد. حتما بعد از دیدن سررسید 1403 از مدیر فروش بخواهید قیمت محصولات را در اختیاران بگذارد.

علاوه بر قیمت سررسید 1403 خدمات چاپی و خدمات دیگر هم شامل هزینه جدا می باشد به عنوان مثال یک سررسید ترمو پلاک دار شامل هزینه چاپ داغی یا طلاکوب هزینه ساخت کلیشه و چاپ لیزر روی پلاک را شامل می شود پس حتما این نکته را درخصوص سررسید 1403 در نظر داشته باشید.

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما