• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چه کسانی باید سررسید و سالنامه 1403 بخرند؟

یکشنبه, 16 مرداد 1401

چه کسانی باید سررسید و سالنامه 1403 بخرند؟

اگر بدنبال بهترین روش تبلیغات کم هزینه و پربازده هستید باید حداقل یک بار سررسید تبلیغاتی را امتحان کنید. سررسیدها براساس سایز، جنس و صحافی انواع مختلفی دارند. با مطالعه مقالات ما می توانید بهترین سررسید 1403 را برای خود انتخاب کنید تا بهترین بازخورد را دریافت کنید. اما در این مقاله قصد داریم به چرایی سفارش سررسید 1403 بپردازیم.

چرا سررسید 1403 بخریم؟

به طور کلی هر کارمندی که در محیطی رسمی و اداری مشغول به فعالیت است، نیاز به نوت برداری و یادداشت های روزانه دارد. انواع سررسید و سالنامه به دلیل فرم اداری و شکلی که دارند انتخاب مناسبی برای بسیاری از اقشار جامعه به خصوص کارمندان هستند. خصوصا اگر برای شرکت در جلسات و کنفرانس ها از سالنامه ها کمک بگیرید می توانید خلاصه هر جلسه را در برگه صفحه همان روز بنویسید و فردی منضبط و هدفمند دیده شوید. بسیاری از شرکت های خلاق و جزئیات نگر، با سفارش سررسید و سالنامه های اختصاصی این ایده خوب را در ببن کارکنان خود عادی سازی می کنند.

سررسیدهای اداری علاوه بر اینکه بهترین هدیه و اکسسوری برای مدیران محسوب می شوند بلکه برای کارمندان نیز بسیار مناسب هستند. خصوصا سررسیدهای با جلد چرم، ترمو، گالینگور و در اندازه اروپایی بهترین گزینه ها برای مصارف اداری هستند. ما در مجموعه پیک فدک تنوع بسیاری از سررسید ها و سالنامه ها را ارائه می کنیم که انتخاب را برای شما ساده تر می کند. کافی است میزان بودجه خود را برای سررسید 1403 مورد نظر مشخص کرده و سپس تصمیم بگیرید آیا سررسید اختصاصی برای کسب و کار شما مناسب است یا سررسیدهای عمومی؟

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا این را نیز در نظر بگیرید که این سررسید ها را برای استفاده تبلیغاتی می خواهید یا برای استفاده همکارانتان؟ پس از تشخیص نیاز و ترجیحتان به لیست کاتالوگ پیک فدک مراجعه کرده و سررسید دلخواه خود را انتخاب کنید. هر نوع سررسید، اطلاعات درج شونده شرکت شما از قبیل نام، عملکرد، آدرس و تلفن شرکت، تیراژ، نوع و رنگ چاپ و... را با مسئول فروش شرکت در میان گذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن، باکیفیت ترین سررسید 1403 و سالنامه را در اختیار داشته باشید.

 سررسید 1402

4 نکته طلایی در انتخاب سررسید 1403

برای انتخاب یک سررسید که بتواند تمامی نیازهای شما به یک سررسید را برطرف کند، ابتدا باید نیازهای خود را شناسایی کنید و انتظار خود را از سررسید را بررسی نمایید تا با یک انتخاب هوشمندانه بتوانید بهترین نوع سررسید 1403 را برای اهدا به مشتریانتان برگزینید. 

  1. جای نوشتاری سررسید: یکی از مهمترین معیارهای انتخاب سررسید وجود فضای مناسب برای هر چه بیشتر نوشتن در سررسید است. چرا که اولین و اساسی ترین نیاز برای خرید یک سررسید نوشتن در آن است. بنابراین یک سررسید با فضای زیاد و طراحی ساده بدون شلوغی و رنگ های تکراری می تواند بهترین انتخاب برای یک سررسید باشد.

  2. کاربردی بودن: داشتن مطالب مختصر و مفید که بتواند یک سررسید را علی رغم کاربرد اساسی اش تبدیل به یک وسیلۀ مفید برای یادگیری کند. استتفاده از سررسیدهای دارای کتاب صوتی هم می تواند گزینه مناسبی باشد.

  3. کیفیت سررسید: قبل از خرید سررسید باید با خود فکر کنید آیا این هدیه ای که در اختیار مشتریان قرار می دهید قابل استفده است یا به علت کیفیت بسیار پایین سررسید هیچ فردی حاضر به استفاده از آن نیست. پس یکی از اصلی ترین عوامل استفاده از سررسید کیفیت آن است؛ آن هم به گونه ای که بتواند به مدت طولانی قابل استفاده باشد و همچنان سررسید سالمی باقی بماند. نکته مهم دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که اگر سررسید 1403 شما بعد از مدت کوتاهی خراب شود، عملا تمامی هزینه شما برای تبلیغات به هدر خواهد رفت. پس همواره قبل از تهیه سررسید به این نکته توجه کنید که سررسید با کیفیت مطلوب را از تولید کننده معتبر آن تهیه کنید.

  4. زیبایی سررسید: اگر در جایگاه یک مشتری باشید یک سررسید معمولی برای شما جذاب است یا یک سررسید زیبا و خاص؟ بله! پس به سراغ سررسیدی بروید که زیبایی آن باعث شود تبلیغات شما در بین افراد در گردش باشد. معمولا استفاده از رنگ های خاص در سررسید 1403 می تواند نام شما را در ذهن مشتریان ماندگارتر کند.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما