• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سوالات متداول در خرید سررسید 1403

شنبه, 28 مرداد 1402

سوالات متداول در خرید سررسید 1403

در سال های اخیر که تبلیغات و هدیه تبلیغاتی جایگاه خود را در افزایش فروش و گسترش کار باز کرده است، و صاحبان مشاغل ارزش هدایای تبلیغاتی را درک کرده اند. همواره ماه های پایانی سال و نزدیک شدن به عید باستانی نوروز، درخواست هدایای تبلیغاتی افزایش می یابد. اما انتخاب هدایای تبلیغاتی که مناسب مشتریان باشد و نام صاحبان مشاغل را ماندگار کند.

ذهن کارآفرینان را به خود مشغول می کند، اما چگونه هدایای تبلیغاتی می توانند تمامی موارد مورد نیاز کار آفرینان را برآورده کند؟ در این مقاله به چندین سوال پرتکرار در مورد هدایای تبلیغاتی و انواع سررسید 1403 پاسخ خواهیم داد.

ویژگی یک هدیه تبلیغاتی مناسب چیست؟

زیبایی و خاص بودن یک هدیه تبلیغاتی از بارزترین ویژگی های آن است که باعث می شود مشتریان آن را حفظ کنند، و به مدت طولانی تری از هدیه تبلیغاتی استفاده کنند. در کنار زیبایی هدیه تبلیغاتی کاربردی بودن آن هم بسیار مهم است. در جامعه پرمشغله امروزی کاربردی بودن هر چیزی حائز اهمیت است.

آیا کیفیت در هدیه تبلیغاتی حائز اهمیت است؟

جواب این سوال پرتکرار، بله است. یادآور شویم اگر هیچ گاه از یک هدیه تبلیغاتی باکیفیت استفاده نکنید، کاملا ضدتبلیغ عمل کرده و باعث بدنامی تجارت شما خواهد شد. اما چگونه سایز هدیه تبلیغاتی را می توان در فضاهای کوچک امروزی مطابقت داد؟ اینکه چه هدیه تبلیغاتی انتخاب می کنید، در این مسئله تاثیرگذار است. اما با اختصاصی کردن یکسری از هدایای تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی و سررسید اختصاصی می توان این کار را انجام داد.

سفارش هدیه تبلیغاتی کاربردی

چه نوع هدیه تبلیغاتی می تواند پرکاربرد باشد؟

در انواع هدایای تبلیغاتی مانند سررسید اختصاصی باید به سراغ نوعی از آنها بروید که به صورت روزانه استفاده می شود. بدین گونه تبلیغات شما در هدایای تبلیغاتی به صورت روزانه در مقابل دیدگان مشتریان قرار خواهد گرفت. اما آیا می توان یک هدیه تبلیغاتی را انتخاب نمود که بتواند نیازهای اساسی مشتریان را رفع کند؟ در روزگار پرمشغله که حجم امور افزایش یافته، داشتن ابزار یا وسیله ای که می توان با آن کارهای روزانه را مدیریت کرد. می تواند یکی از مهمترین ابزارهای روزانه در نظر گرفت.

قیمت هدایای تبلیغاتی چگونه محاسبه می شود؟

در تمامی هدایای تبلیغاتی فضاهایی برای چاپ تبلیغات در نظر گرفته شده است که مشتریان می توانند برای برندینگ و تبلیغات از آن استفاده کنند. نحوه محاسبه قیمت سررسید و قیمت هدایای تبلیغاتی بدین گونه است که قیمت هدیه تبلیغاتی پیک فدک بهم همراه خدمات چاپی که برای تبلیغات انتخاب کرد اند، محاسبه می گردد.


بیشتر بخوانید: سررسید اختصاصی بهتر است یا عمومی؟


چه میزان هزیهن برای تبلیغاتی توسط هدایای تبلیغاتی لازم است؟

مجموعه پیک فدک با ارائه انواع هدایای تبلیغاتی که تعداد بالایی از آنها را خود مجموعه تولید می کند، می تواندهدایای تبلیغاتی با قیمت های متفاوت تولید شده، و می توانید تمامی نیازهای مشتریان با هر بودجه ای را رفع کند.

فرایند خرید هدایای تبلیغاتی و ارسال آن به چه صورت است؟

در نشر پیک فدک بعد از اعلام موجودی و انتخاب محصول مانند سررسید 1403، فاکتور صادر می شود. بعد از تایید کردن فاکتور، می توان طراحی فضای تبلیغاتی بر روی هدیه تبلیغاتی را شروع کرد، و بعد از تایید طرح توسط مشتری می توان کار چاپ را شروع کرد. بعد از زمان مورد نیاز با هماهنگی با مشتری محصولات برای ایشان ارسال می شود.

قیمت بهترین هدیه تبلیغاتی

7روزکاری برای تحویل کار به چه معناست؟ روزکاری در تقویم رسمی ما مختص روزهایی است که در تقویم تعطیل نباشد مانند جمعه ها، تعطلات رسمی و...

مقاله های مرتبط

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

در طی مقالات متعددی به معرفی انواع سررسید...

ادامه مطلب
سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شباهتی که جلد سررسید چرم طبیعی در بازار...

ادامه مطلب
سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

در برخی از مشاغل لازم هست که از...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما