• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

چهارشنبه, 25 مرداد 1402

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می توانید به چند نکته مهم توجه کنید که انتخابی مناسب را در هدیه تبلیغاتی را برای شکا سهل کند. در زمان خرید سررسید می توانید به قیمت سررسید و کیفیت سررسید در انواع سررسید توجه کنید که بهترین سررسید را گزینش و انتخاب کنید. در یک تقسیم بندی کلی در سررسید 1403 می توان به دو دسته سررسید اختصاصی و سالنامه عمومی اشاره کرد. 

انتخاب و خرید سررسید اقتصادی

سررسید اختصاصی به سررسید یا سالنامه ای می گویند که با نظر و سلیقه کاملمشتری و تبلیغات کامل او تولید می شود.اما در سررسید عمومی سررسید ها با توجه به نیاز بازار همراه با خلاقیت توسط تولیدکننده سررسید، تولید می شوند.

سررسید 1403 بخصوص سررسید اختصاصی، به عنوان یک وسیله کاربردی به مدت طولانی تویز افراد در صنف های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین تبلیغات شما با کمترین هزینه گسترش یافته و قطعا بازخورد بسیار مفیدی برای شما به ارمغان خواهد داشت. اما چرا باید سررسید اختصاصی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی انتخاب کرد؟

  • فضای تبلیغاتی بسیار بالا

در سررسید اختصاصی فضای کامل جلد به اندازه 41 در 28 به عنوان فضای تبلیغات سررسید در اختیار شما قرار می گیرد. با انتخاب یک طراح با سلیقه و خوش ذوق و یک طراحی جذاب جلد سررسید 1403 می توانید سررسید اختصاصی خود را برای مشتریان ماندگار کنید.

اما این تمام تبلیغات شما بر روی سررسید اختصاصی نخواهد بود و شما می توانید برند و تبلیغات خود را در تمامی صفحات سررسید اختصاصی 1403 چاپ کنید. این مسئله یک گزینه بسیار ارزشمند است چرا که این تبلیغات با جدا شدن صفحات سررسید اختصاصی هم نام و تبلیغات شما در سررسید تبلیغاتی همراه شما خواهد بود. راه دیگری در اضافه کردن تبلیغات در سررسید اختصاصی این است که می توانید گلاسه های تبلیغاتی با چاپ چهار رنگ با مضربی از 4-8 به سررسید باکیفیت خود اضافه نمائید تا معرفی محصولات و خدمات به راحتی انجام شود.

  • شبیه سازی سررسید با تم رنگی خود (هویت بصری شرکت شما)

اگر شما در حال تهیه یک پکیج از هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خود دارید و هماهنگ شدن رنگ و طرح هدایای تبلیغاتی‌تان برایتان مهم است، انتخاب سررسید اختصاصی بهترین گزینه است. می توانید رنگ جلد سررسید اختصاصی 1403 خود را با سایر هدایای تبلیغاتی 1403 خود هماهنگ کنید.

  • افزایش کیفیت سررسید اختصاصی

تمامی محصولات مجموعه پیک فدک باکیفیت بسیار بالا تولید می شود و بصورت تضمینی در دستان مشتریان قرار می گیرد. اما با احترام به اینکه نظر مشتریان برای ما بسیار حائز اهمیت است، می توانید بدرقه، صفحات داخلی و حتی رنگ چاپ سررسید را در سررسید اختصاصی تغییر دهیم، تا مشتریان با رضایت کامل از این مجموعه بزرگ خرید سررسید اختصاصی انجام دهند.

  • افزودن قابلیت های بیشتر برای افزایش زیبایی سررسید اختصاصی

در خرید سررسید 1403 بصورت عمومی شما فقط از چاپ های عمومی شامل چاپ سیلک، چاپ طلاکوب، چاپ لیزری و... می توانید استفاده کنید، و گزینه دیگری به سررسید 1403 شما اضافه نخواهد شد. اما در سرسید اختصاصی مشتریان می توانند جلد سررسید، پلاگ، گلاسه تبلیغاتی و موارد دیگر را به سررسید اختصاصی اضافه کنند و سررسید تبلیغاتی خود را انحصاری نمایند.

جلد سررسید اختصاصی

  • امکان ست کردن سررسید با تقویم رومیزی 

برای سفارش سررسید 1403 لاکچری و هدیه دادن آن به مشتریان ویژه باید دقت بیشتری به خرج دهید. چرا که مشتریان ویژه و وی آیپی از اهمیت بالاتری برخوردارند. شما می توانید ست تقویم رومیزی اختصاصی و سررسید اختصاصی را طبق یک طرح هماهنگ سفارش دهید.

ست سررسید و تقویم رومیزی 1403 یک انتخاب عالی برای پکیج هدیه تبلیغاتی 1403 هستند. می توانید هر دوی این هدایای تبلیغاتی را در قالب یک پکیج ارائه کنید. حتی می توانید خودکار تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی چرم، کیف پول چرم و... را به پکیج هدیه تبلیغاتی خود اضافه کنید. حتی می توانید یک ست مدیریت تبلیغاتی را طبق رنگ و اجزای دلخواه خود بچینید. ست های مدیریت یا همان ست تبلیغاتی مجموعه هدایای هستند که از لحاظ رنگ یا جنس با هم یکسان هستند. ست مدیریتی تبلیغاتی عموما از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی هستند، به همین دلیل جزو هدایای تبلیغاتی نفیس و لاکچری محسوب می شوند.

اجزای تشکیل دهنده ست مدیریت می تواند شامل چاپ سررسید در انواع سایزها، تقویم رومیزی، خودکار تبلیغاتی، کیف پول چرم، کمربند چرم و... باشد. برای مشاهده انواع ست مدیریتی 1403 پیک فدک به کاتالوگ ما مراجعه کنید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما