• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

جلد سررسید مات یا براق؟

سه شنبه, 06 تیر 1402

جلد سررسید مات یا براق؟

در صورتی که مشتریان ما قصد سفارش سررسید اختصاصی داشته باشند، باید ویژگی‌های سررسید تبلیغاتی خود را مشخص کنند. برای مثال باید قطع سررسید، نوع جلد سررسید، انتخاب تعداد صفحات لت و ترام نیز باید توسط مشتری تصمیم‌ گیری شود. اما یک نکته دیگر نیز وجود دارد که اگر ترجیح شما سررسید اختصاصی سلفونی است، باید نوع سلفون آن را نیز معین کنید. سلفون سررسید اختصاصی می‌تواند به صورت مات یا براق باشد که هر دو زیبا و جذاب هستند. 

در اصل هزینه چاپ سلفون مات یا براق روی جلد سررسید یکسان است. و انتخاب نوع سلفون بیشتری به سلیقه شما و رنگبندی سررسید اختصاصی شما بستگی دارد. در این مقاله به بررسی مزایا و مشخصات هر دو مدل مات و براق می‌پردازیم.

سلفون سررسید را مات انتخاب کنیم یا براق؟

یکی از سوالات پرتکرار سررسید اختصاصی انتخاب سلفون آن است، که به صورت مات یا براق انجام می‌شود. به عنوان یک تولید کننده با سابقه کاری طولانی پیشنهاد ما به مشتریان انتخاب سلفون براق است، چرا که سلفون براق علاوه بر بهتر نشان دادن طرح جلد، مقاومت و حالت کشسانی بیشتری نسبت به مات دارد. سلفونو براق می‌تواند عکس‌های روی سررسید را زنده‌تر نمایش دهد.

مجموعۀ پیک فدک همواره از سلفونی چسبی استفاده نموده تا بتواند کیفیت و طول عمر سالنامه را افزایش دهد. این نوع سلفون سررسید در دستگاه‌های لاین حالت سکنندگی ندارد، و می‌تواند مقاومت جلد را افزایش دهد. از این رو ما استفاده از سلفون حرارتی را متوقف کرده و مسئولیت استفاده از سلفون حرارتی در سررسید به عهده مشتری می‌باشد. نکته دیگر در انتخاب سلفون سررسید این است که در جلد سررسید با رنگ‌های تیره سلفون براق و در رنگ‌های روشن، سلفون مات گزینه مناسب‌تری است. لازم به ذکر است که قیمت سررسید با سلفون مات یا براق یکسان است و زمان یکسانی نیز برای تولید نیار دارند.

سلفون جلد سررسید

 

چاپ جلد سررسید

در این بخش قصد داریم اشاره کوتاهی به خرید سررسید، سفارش سررسید اختصاصی و طراحی جلد آن نماییم. در مقاله طراحی جلد سررسید به این موضوع اشاره کردیم که اگر سررسید تبلیغاتی شما از نوع سلفونی باشد، امکان طراحی جلد اختصاصی خود را خواهید داشت. پیشتر این را نیز بیان کردیم که طراحی جلد و لت باید از سمت شما صورت گیرد. اما متناسب با سررسید مدنظر شما ابعاد و اصول طراحی جلد را به شما اطلاع می‌دهیم. بنابراین شما باید با در نظر داشتن این موارد طراحی جلد سررسید خود را انجام دهید. 

پس از طراحی جلد سررسید باید فایل طراحی را بصورت یک عکس با کیفیت برای همکاران واحد سررسید اختصاصی پیک فدک ارسال کنید. همکاران ما در اسرع وقت فایل شما را بررسی می کنند و نتیجه را به شما اعلام می کنند. بررسی فنی بدین صورت خواهد بود که فایل شما را به فتوشاپ ایمپورت کرده و تمامی نکاتی که بالا گفتیم را چک می کنند. 

اما یک نکته دیگر نیز وجود دارد: اگر از نوشته های مشکی روی جلد سررسید استفاده می کنید، باید تک رنگ و مولتی پلی باشند. یعنی اینکه در قسمت تعیین رنگ متن مشکی باید مقدار ها به این صورت باشند: c=0, M=0, Y=0, k=100 و مود متن را بهتر است مولتی پلی بگذارید تا پس از چاپ نوشته ها واضح تر باشند.

در پایان همکاران واحد اختصاصی اصلاحات فایل را به شما اعلام می کنند. اما اگر مشکلی نیز وجود نداشته باشد تاییدیه طرح را دریافت می کنید و جلد شما برای چاپ ارسال می شود. پروسه چاپ سررسید تنها با جلد اختصاصی در اوج ترافیک کاری حدود 12 الی 14 روز کاری زمان می‌برد.

اما اگر سررسید اختصاصی شما علاوه بر جلد اختصاصی، لت تبلیغاتی نیز داشته باشد زمان چاپ آن 15 الی 19 روز کاری خواهد بود. پس از آماده سازی سررسید اختصاصی همکاران ما با شما تماس حاصل می کنند تا حساب خود را تسویه کنید و بار سررسید خود را در محل مورد نظر خویش دریافت کنید. دقت کنید که هر چه زودتر فایل طراحی جلد سررسید و لت ها را زودتر ارسال کنید، عملیات چاپ سررسید زودتر آغاز خواهد شد. و از سویی دیگر نیز هر چه زودتر تسویه حساب انجام دهید کار شما در اسرع وقت ترخیص شده و برایتان ارسال خواهد شد.

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما