• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

آنچه درباره سررسید اختصاصی 1403 باید بدانید | سررسید 1403

چهارشنبه, 01 دی 1400

آنچه درباره سررسید اختصاصی 1403 باید بدانید | سررسید 1403

از دلایل مهمی که سبب می شود مشتریان به سفارش سررسید اختصاصی روی بیاورند. مهمترین این است که سررسید اختصاصی در دراز مدت تاثیر به سزایی در به خاطر ماندن برند شرکت در ذهن مخاطب دارد. به همین دلیل بازدهی سررسید نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی بیشتر است. چرا که با اطلاعاتی شرکت سفارش دهنده در جلد سالنامه، آستر بدرقه، صفحات گلاسه ی سررسید و همچنین در برخی موارد لوگو و مطالبی که در صفحات داخلی چاپ می شود. با مشاهدۀ مکرر آن برند شناخت مخاطب از لوگو و برند شرکت افزایش یافته و به خوبی نام و مشخصات شرکت اهدا کننده را به یاد می سپارد. در ادامه به انواع قطع سررسید 1403 برای سفارش سررسید اختصاصی خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

 

قطع سررسید اختصاصی

هر ساله موسسات چاپ و تولید تقویم و سررسید، سالنامه را به دو صورت عمومی و اختصاصی طراحی و چاپ می کنند. معمولا سررسیدهای عمومی با طرح های متنوع برای هر قشر و صنفی از جامعه به تولید انبوه ( تیراژ یک میلیون عدد به بالا) می رسند و تنها خدماتی که می توان روی آنها انجام داد، چاپ سیلک و داغی، طلاکوب روی جلد سررسید و لیزر پلاک می باشد. توصیه می شود برای سفارشات پایین تر از همین سررسیدهای عمومی استفاده شود تا هزینه ها به صرفه تر باشند.

نوع دیگر سفارش سالنامه، سررسید اختصاصی است. این مدل سفارش را می توان با توجه به نیاز و سلیقه سفارش دهنده، طراحی، چاپ و تولید نمود البته لازم به ذکر است که تیراژ سررسید اختصاصی باید تعداد قابل توجهی باشد در واقع بهتر است سررسید اختصاصی را در تیراژ بیشتر از 1000 عدد سفارش داد به دلیل اینکه پایینتر از این تعداد به صرفه نیست. در سالنامه اختصاصی، جلد، صفحات داخلی، آستر بدرقه، نوع صحافی، روبان، پلاک و ... امکان اختصاصی کردن دارند.

سالنامه 1403 در ابعاد و اندازه های مختلفی چاپ می شوند، همین امر سبب می شود اقدامی برای اختصاصی کردن اندازه سررسید نشود. در ادامه به انواع ابعاد سررسیدها اشاره می کنیم:

  1. سررسید وزیری: این سایز یکی از رایج ترین اندازه های سررسید می باشد که 17 در 24 سانتی متر است.
  2. سررسید اروپایی: سالنامه اروپایی کمی از سایز وزیری کوچکتر هست و اندازه زیبا و خوش دستی دارد که 14 در 22 سانتی متر است.
  3. سررسید اروپایی فانتزی: این سررسید ابعاد 12.5 در 21 سانتی متر است.
  4. سررسید خشتی: 24 در 23 سانتی متر است.
  5. سررسید رحلی: اندازه برگه های سررسید رحلی مانند کاغذ A4 یعنی 21 در 29 است.
  6. سررسید پالتویی: 8.5 در 16 سانتی متر اندازه صفحات داخلی این محصول می باشد.
  7. سررسید یک هشتم: قطعی از سررسید می باشد که از سایز جیبی بزرگتر و از اروپایی فانتزی کوچکتر هست و اندازه اش 12 در 17 سانتی متر است.

قطع سررسید اختصاصی

بیشتر بخوانید: انواع سررسید 1402 بر اساس اندازه

جلد سررسید اختصاصی 

جلد از مهم ترین قسمت های سررسید می باشد که در نظر اول، مخاطب را متوجه خود می کند. اگر سررسید را سلفونی انتخاب کنید می توانید روی کل جلد، طرح اختصاصی خود را چاپ نموده و در اینصورت مخاطب در سطح گسترده تری (روی جلد، پشت و عطف سررسید) تبلیغ شما را خواهد دید و توجهش بیشتر جلب می شود.

البته اگر بخواهید یک سررسید لاکچری به مشتریان و مخاطبین خاص خود ارائه بدهید بهتر است که از جلدهای چرم با بافت های زیبا و چشم نوازی انتخاب کنید در اینصورت وقتی شخصی این هدیه نفیس را دریافت کند آن را به جای اینکه به گوشه ای پرتاب کند و یا به شخص دیگری بدهد، در محلی مناسب در معرض دید برای استفاده روزمره اش قرار خواهد داد. راه های دیگری برای چاپ اختصاصی روی جلد سررسید هست، برای مثال چاپ سیلک، داغی، طلاکوب، پلاک و حک پلاک، که نسبت به سایر راههای شخصی سازی جلد ارزانتر و به صرفه تر است.

 

بدرقه اختصاصی

آستر بدرقه کاغذی است که جلد را به صفحات داخلی سررسید متصل می کند. کاغذ بدرقه ای که به طور معمول استفاده می شود کاغذ فانتزی یا تحریر با گرم بالا است. در بدرقه اختصاصی می توان تبلیغ یا لوگوی خود را چاپ رنگی هم انجام داد و یا طرح خاصی را توسط لیزر روی کاغذ بدرقه در آورد. بدرقه اختصاصی زیبایی سررسید را دوچندان می کند.

 

لت اختصاصی

یکی از رایج ترین روش های اختصاصی کردن سررسید چاپ طرح اختصاصی روی برگه های گلاسه ابتدا، انتها و یا حتی بین صفحات سررسید است. در برخی موارد بین فصول سالنامه نیز از برگه های گلاسه چاپ شده استفاده می شود. گلاسه به کار رفته در چاپ لت سررسید معمولا 130 گرم 100 در 70 یا 60 در 90 هست.

سررسید اختصاصی بیشتر بخوانید: سررسید اختصاصی 1403 و نکاتی در مورد چاپ آن

ترام

بعد از اختصاصی کردن جلد، آستر بدرقه و لت سررسید، برای اینکه سررسید تاثیرگذارتر باشد، می توان لوگوی شرکت یا متن مهمی را به صورت تک رنگ یا دو رنگ و یا حتی چهاررنگ در تمام صفحات سررسید 1403 چاپ نمود. این امر باعث می شود مخاطب هر روز وادار شود لوگوی شما را ببیند و تبلیغ شما در خاطرش ثبت شود.

 

روبان اختصاصی

برای شیک تر و زیباتر جلوه کردن سررسید 1403 توصیه می شود از روبان اختصاصی و همچنین روبان پلاک دار که لوگو و برندتان روی آن چاپ شده است استفاده کنید. بعد از همه ی این موارد باید به زمان سفارش سررسید اختصاصی نیز توجه نمود. چون سررسید اختصاصی احتیاج به طراحی اختصاصی نیز دارد و به دلیل اینکه زمانبر نیز هست، بنابراین باید در نیمه دوم سال به بررسی و تحقیق در مورد موسسات چاپ پرداخت و بعد از انتخاب تولید کننده موردنظر، سررسید اختصاصی خود را سفارش دهید.

اگر سفارش خود را به روزهای پایانی سال موکول کنید با توجه به شلوغی چاپخانه ها در آن موقع از سال، امکان خطای بیشتری وجود دارد و در اینصورت به خاطر عجله در کار و انبوه سفارشات یک موضوع دیگری که در پایان سال اتفاق می افتد افزایش قیمت مواد اولیه می باشد. اگر قصد سفارش سررسید 1403 را دارید همین حالا اقدام کنید و با کارشناسان فروش و واحد اختصاصی مجموعه پیک فدک تماس بگیرید و سفارشات خود را به ثبت برسانید.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما