• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

آیا برای مدیران خود نیاز به یک سررسید لوکس دارید؟

پنجشنبه, 30 تیر 1401

آیا برای مدیران خود نیاز به یک سررسید لوکس دارید؟

همواره هدایای تبلیغاتی در بین کارمندان و مشاغل به عنوان یک یادبود و افزایش بازار فروش مورد استقبال همه مشاغل قرار گرفته است. بنابر موقعیت اجتماعی و سمت فرد در شرکت انتخاب هدایای تبلیغاتی می توان متفاوت باشد. سررسید لوکس چرم یک انتخاب برتر برای مدیران و صحبان مشاغل است، که می تواند در انواع متفاوتی از هدایای تبلیغاتی تولید و ارائه گردد.

انواع چرم برای تولید سررسید لاکچری

پارچه های سررسید چرم انواع متفاوتی دارد که می توان به چرم های وارداتی و چرم های تولید ایران اشاره کرد. هر کدام از این دو نوع در سطح کیفیت متفاوتی قرار دارد. سررسیدهای لوکس و نفیس با چرم وارداتی خود نیز چند دسته اند. پارچه های چرم که قابلیت داغی دارند و اصطلاحا به آنها سررسید ترمو گفته می شود و پارچه های چرم که قابلیت داغی ندارند و برای تبلیغات از انواع چاپ های دیگر بر روی آن استفاده می شود. پارچه های سررسید چرم می تواند در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید شود. اما نکته قابل توجه در انتخاب سررسید چرم این است که روکش چرم جلد سررسید نباید بعد از مدتی استفاده پوست پوست شود و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد که در طی یکسال استفاده جلد آن خراب نشود.

انواع سایز سررسید چرم

سررسید چرم با انواع سررسیدهای لاکچری نیز همانند سایر سررسیدها می تواند در سایزهای متفاوت تولید شود. سررسید چرم به سایز رحلی که می تواند اندازه کاغذ A4 باشد و فضای زیادی برای نوشتار در اختیار افراد قرار دهد. سررسید چرم به سایز وزیری که یکی از پرکاربردترین سایزهای مورد استفاده در سررسید چرمی است و اندازه آن 17*24 سانتی متر است. البته این سایز می تواند یک سانتی متر بزرگتر هم باشد.

سایز پرکاربرد بعدی، سررسید چرم به اندازه رقعی است که اندازه آن 14*22 سانتی متر می باشد. این اندازه هم بسیار خوش دست بوده و طرفداران زیادی دارد. مبحث سایز سررسید را با جزئیات بیشتری در مقاله سایز سررسید در اختیارتان قرار داده ایم.

انواع صحافی های سررسید چرم

صحافی سررسید چرم را می توان به عنوان یکی از مهمترین معیارهای انتخاب سررسید در نظر گرفت. چرا که با کیفیت سررسید ارتباط مستقیم دارد. ممکن است شما در طول یک سال استفاده از سررسید با پرِپرِ شدن صفحات سررسید و یا کنده شدن جلد سررسید، متوجه کم بودن کیفیت بعضی سررسید ها شده باشید. می توان با انتخاب مناسب روش صحافی سررسید، کیفیت مطلوب تری را در سررسید بوجود آورد. صحافی سررسید در حالت کلی به دو روش فنری و دوختی انجام می پذیرد.

انواع صحافی سررسید

  • تولید سررسید چرم به روش صحافی فنری

در این روش برای اتصال جلد سررسید چرم به مغزی داخلی آن از فنر دوبل و بدون روکش و یا با روکش رنگی استفاده می گردد. در روش صحافی فنری اگر جلد آن با مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد و یا به اندازه کافی مستحکم نباشد ممکن است جلد سررسید بعد از مدتی استفاده کنده شود. اما مجموعه پیک فدک، با برطرف کردن مشکلات این چنینی مقاومت سررسید را تا حد قابل توجهی بالا برده است. و سررسید چرم فنری خود را با کیفیت تضمینی ارائه می دهد.

  • تولید سررسید به روش دوختی و چسب گرم

باتوجه به این که سررسید یک هدیه تبلیغاتی کاربردی است و مصرف آن یکساله می باشد، نباید صحافی به روش چسب را برای این محصول انتخاب کرد. چرا که چسب گرم بعد از مدتی پِرپِر خواهد شد. صحافی به روش ته دوخت همراه با چسب گرم بهترین نوع صحافی در تولید سررسید است، که خود به چند روش انجام می پذیرد:

  1. صحافی دوختی سررسید به روش دستی
  2. صحافی سررسید با دستگاه های تمام اتوماتیک لاین

در روش اول جلدسازی سررسید با چیدن فرم های سررسید، دوخت سررسید و جلد آن همه به روش دستی انجام می شود که کاری بسیار زمانبر است و عمدتا کیفیت بالایی ندارد. همچنین از نظر زیبایی سررسید نیز نمی توان امتیاز بالایی به این نوع صحافی داد.

در روش دوم تمام جزئیات سررسید با دستگاه های لاین و بدون دخالت دست انجام می پذیرد. ساخت جلد سررسید در قسمتی از این دستگاه و چسب زنی در قسمت دیگری از این دستگاه انجام می پذیرد. در نهایت جلدریزی انجام شده و سررسید تولید می گردد. مجموعه پیک فدک علاوه بر استفاده از مواد اولیه مرغوب، با راه اندازی کارگاه صحافی تمام اتوماتیک توانسته با تولید روزانه حداقل 12000 سررسید است جایگاه برتری در تولید سررسید بیابد و در رأس تولید کنندگان سررسید قرار گیرد. ناگفته نماند که کیفیت تمامی سررسید های پیک فدک تضمین شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

انواع چاپ بر روی سررسید

 انواع چاپ بر روی سررسید چرم

هدف اصلی از خرید هدایای تبلیغاتی افزایش فروش و جذب مشتری های جدید از طریق تبلیغات روی هدایای تبلیغاتی است. سررسید چرم نیز به عنوان یک هدیه لوکس و ماندگار یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات است که با بالابردن کیفیت تولید سررسید، می توان تبلیغات یک ساله را به ارمغان آورد.

چاپ روی سررسید چرم بستگی به جنس سررسید دارد. یک سررسید چرم براساس کیفیت و نوع پارچه می تواند قابلیت چاپ داغی، چاپ سیلک، چاپ طلاکوب و یا حک لیزر را داشته باشد.

در نگاه مصرف کننده انواع سررسیدهای چرم می تواند در یک دسته قرار گیرد اما کیفیت آن در ظاهر قابل بررسی نیست. سررسید چرم ترمو که عمدتا یک پارچه وارداتی است، قابلیت چاپ داغی و چاپ طلاکوب را دارد اما پارچه های چرم تولید ایران عمدتاً برای چاپ سیلک و یا پلاک زنی و حک لیزر مورد استفاده قرار می گیرد.

  • چاپ داغی روی سررسید چرم

ماندگارترین نوع چاپ بر روی سررسید چرم چاپ داغی می باشد. برای انجام این چاپ ابتدا باید یک کلیشه از جنس فلز با طرح مشتری ساخته شود. این کلیشه در دستگاه چاپ داغی قرار گرفته و با حرارت و فشار پارچه چرم را می سوزاند و حک انجام می شود. در این نوع چاپ، نوع پارچۀ سررسید حتما باید چرم ترمو باشد.

  • چاپ طلاکوب بر روی سررسید چرم

چاپ طلاکوب همانند چاپ داغی نیاز به کلیشه دارد. بعد از نصب کلیشه در دستگاه و گرم شدن آن، ضرب کلیشه بر روی ورق طلا که روی سررسید قرار داده شده، می خورد.

ماندگاری این چاپ از چاپ داغی کمتر است اما جلوه و زیبایی بیشتری دارد. برای چاپ طلاکوب نیز باید از چرم ترمو استفاده کنید. رنگ ورق های طلا می تواند متفاوت باشد. گفتنی است این نوع چاپ بر روی پارچه های چرم داخلی جوابگو نیست و پارچه آن به خوبی سوخته نمی شود.

  • چاپ سیلک

یکی از چاپ های ارزان قیمت و مقرون به صرفه است که بر روی بیشتر هدایای تبلیغاتی قابل پیاده سازی است. 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما