• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

انواع سررسید 1403 تبلیغاتی بر اساس اندازه

دوشنبه, 21 شهریور 1401

انواع سررسید 1403 تبلیغاتی بر اساس اندازه

همگی مدل ها و سایزهای مختلفی از سررسیدها را در بازار و در دست عموم مردم دیده ایم. می دانیم که سررسیدهای سایز بزرگ و کوچک دارند و هر کدام مزایا و معایب بخصوصی دارد. و بر اساس سلیقه مختف افراد هر فردی از یک سایز خوشش آمده و آن را ترجیح می دهد. اما طبق سابقه دو دهه فعالیتی که ما در مجموعه پیک فدک به عنوان یک شرکت چاپ هدایای تبلیغاتی داریم، سررسید های وزیری و پالتویی بیشترین طرفدار را دارند. در ادامه به معرفی قطع های متفاوت سررسید ارزان و جزئیات آن ها خواهیم پرداخت.

دسته بندی سررسید ها بر اساس اندازه

امروزه با توجه به افزایش تقاضای هدایای تبلیغاتی و تنوع در سلیقه ها، سررسید ها نیز در اندازه های گوناگونی موجود می باشند. عموم سررسید ها از نظر اندازه از یک الگوی مشخص پیروی می کنند. اندازه سررسید و سالنامه را اصطلاحا قطع سررسید می نامند و با توجه به اندازه طول و عرض سررسید نامگذاری می شوند. زمان سفارش و خرید سررسید 1403 باید با توجه به نیازتان به سررسید انتخاب کرده و سفارش بدهید.

مطمئنا زمان سفارش سررسید 1403، دفتر یا هر محصولی که با کاغذ تولید می شود به این موضوع برخورده کرده اید که چه اندازه ای می خواهید و قطع مورد نظرتان چه نامی دارد. ما در این مقاله شما را راهنمایی کرده تا براحتی قطع مورد نظر خود را بشناسید. اینکه شما چه قطع سررسیدی را مورد استفاده دارید یا برای سفارش شرکت و کسب و کار خود یا بعنوان هدیه تبلیغاتی چه اندازه ای می پسندید سلیقه ای می باشد. البته مسلما زمان انتخاب سررسید 1403 تنها سایز آن ملاک نیست و باید با توجه به بودجه خود، نوع جلد سررسید و سالنامه، صفحات داخلی سررسید و... اقدام به خرید نمایید. سررسیدها و سالنامه ها به طور کلی از نظر قطع و اندازه به انواع مختلفی تقسیم می شوند از جمله: سالنامه وزیری، سررسید رقعی، سررسید جیبی یا پالتویی، سررسید خشتی، سررسید اروپایی و...

قطع سررسید بیشتر بخوانید: انتخاب سررسید 1403 ایده آل

سایزهای فوق سایزهای رایج و متداول بازار سررسید و دفتر است که همه ساله تولید می شود. اگر شما می خواهیم سررسید و سالنامه 1403 متفاوتی از لحاظ سایز داشته باشید می توانید با سفارش سررسید اختصاصی 1403 اندازه دلخواه و مورد نیاز خود را از تولید کننده بخواهید. که البته باید حداقل تیراژ را رعایت نمایید.

زمان انتخاب سررسید و سالنامه توجه داشته باشید تا قطع مناسب خود را انتخاب کرده تا زمان استفاده از سررسید، دفتر یا کتاب خود به بهترین نحو و البته به راحتی بتوانید استفاده نمایید. زمانی که میزان استفاده شما از سررسید کم بوده و نیازی به فضای بیشتر برای حجم بالا نوشتار ندارید بهمراه داشتن و استفاده از سررسید قطع بزرگ مشکل می باشد، اما در صورتی که احتیاج به فضای نوشتار بیشتری دارید انتخاب قطع وزیری یا رحلی گزینه بسیار مناسبی برای شماست تا پاسخگوی نیاز شما باشد. سررسید های قطع کوچکتر فضای نوشتاری کمتری دارند و مزیتی که دارند این است که به راحتی قابل حمل می باشد و در کیف شما، کشوی میز کارتان یا روی میز تحریرتان براحتی جای می گیرد. در مقالات دیگر سایت بصورت مجزا و مفصل به انواع قطع سررسید و سالنامه پرداخته شده است.

قطع وزیری بهترین سایز سررسید

تقریبا بیش از نیمی از مشتریان ثابت چاپ سررسید سلفونی سایزی وزیری را انتخاب می کنند زیرا هم پرکاربرد بوده و هم فضای نوشتاری زیادی برای تبلیغات دارد. از دیگر دلایل پرفروشی سررسید وزیری به عنوان بهترین سالنامه 1403 میتوان تنوع جلدی که برای این نوع سررسید استفاده می شود را نام برد.

بهترین سایز سررسید

سایز این سررسید 17*24 سانتی متر بوده و شامل جلدهای ترمو چرم، سررسید سلفونی، گالینگور می باشد. این سایز سررسید در دو مدل صحافی فنری و دوختی تولید می شود. حال اگر از نظر صحافی بخواهیم بررسی کنیم می بینیم که سررسید تبلیغاتی با صحافی فنری قیمت بیشتری به سررسید دوختی دارد. زیرا هزینه فنر در تولید سررسید بسیار بالا بوده و کیفیت و ماندگاری بالاتری نیز در سررسید ایجاد می کند. و میتوان سال ها بدون نگرانی از جدا شدن جلد از سررسید لوکس خود می توانید از آن استفاده کنید.

ضمنا چاپ هایی که روی جلد انجام می شود نیز به جنس آن بستگی دارد. از آنجایی که تنوع جلد در سررسید و سالنامه وزیری بسیار بالاست می توان گفت که روش چاپی که مورد پسند شما باشد قابل اجراست. جلد سلفونی بهترین انتخاب برای سررسید اختصاصی وزیری است و متعاقبا چاپ مناسب روی آن چاپ طلاکوب، نقره کوب و حتی چاپ سیلک می باشد. سفارش عمده سررسید 1403 سلفونی با قطع وزیری نیز بصورت تیراژ بالا برای سفارش های اختصاصی سازی میسر می باشد. سررسید وزیری را میتوان با فرم های داخلی متنوعی سفارش داد مانند سررسید جمعه جدا و جمعه مشترک. سررسید دو روز در یک صفحه هم بدین صورت است که در هر صفحه دو روز با هم مشارکتا چاپ شده و این سررسید تعداد صفحات کمتری دارد.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما