• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تفاوت تقویم رومیزی اختصاصی و تقویم رومیزی عمومی

سه شنبه, 09 آذر 1400

تفاوت تقویم رومیزی اختصاصی و تقویم رومیزی عمومی

تقویم های رومیزی یک انتخاب عالی و ضروری برای کمک به زمانبندی، روی میز هر کارمند یا مدیری می باشد. تقویم های رومیزی نوع شکیل تر و زیباتری از تقویم های دیواری هستند. و امروزه توانسته اند محبوبیت بسیار در بین مشاغل اداری پیدا کنند. پیشنهاد ویژه و لاکچری که ما برای شما داریم سفارش سالنامه و تقویم رومیزی ست است. اینکار تا حد خیلی زیادی به زیبایی میز کار شما کمک خواهد کرد و بدان نظم خواهد بخشید. اما در این مقاله با تفاوت های انواع تقویم های رومیزی و مهمترین ویژگی های آن ها با ما همراه باشید.

 

تفاوت تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی

تقویم رومیزی از آن دست محصولات و هدایای تبلیغاتی کاربردی و ارزان قیمت می باشد که می تواند تبلیغات یک ساله شما را تضمین کند. شما می توانید تبلیغات خود را به چند صورت روی تقویم رومیزی انجام بدهید، تقویم رومیزی اختصاصی که هم پایه و هم تمامی برگه های گلاسه تقویم رومیزی به رنگ و طرح دلخواه شما چاپ می شود. نوع دیگری از تبلیغات به صورت عمومی می باشد که به عنوان تقویم رومیزی عمومی ارائه می شود. این محصولات قبلا طراحی و چاپ شده اند و تبلیغات شما فقط در قسمت پایه آن به روش هایی مانند سیلک، نقره کوب و طلاکوب چاپ می شود.

از مزایای تقویم رومیزی اختصاصی همین مورد می باشد که به جز پایه شما می توانید در تمام قسمت ها و صفحات آن تبلیغات و لوگوی خود را چاپ کنید، این مسئله سبب می شود تبلیغات شما بیشتر در ذهن مخاطب جای بگیرد. البته این امر در تیراژهای پایین اصلا به صرفه نمی باشد، و بهترین گزینه در این شرایط تقویم رومیزی های عمومی می باشد. در تیراژهای بالاتر به دلیل تقسیم شدن قیمتها بر تعداد تقویم رومیزی ها قیمت هر تقویم رومیزی کاهش پیدا خواهد کرد و به همین دلیل تقویم رومیزی اختصاصی برای تیراژهای بالا مانند 1000 و 2000 عدد به بالا به صرفه تر می باشد. 

 

تقویم رومیزی هدیه تبلیغاتی ارزان

تقویم های رومیزی یکی از پرکاربردترین انواع تقویم هستند و ما بدون شک از آن ها استفاده کرده ایم، یا به صورت تبلیغاتی آن را هدیه گرفته یا خودمان خریداری کرده ایم. تقویم های رومیزی یکی از اجزای جدا نشدنی میزکار یا میز تحریر افراد هستند، لذا می توان با استفاده از فضای تبلیغاتشان از آن در راستای تبلیغ برند و کسب و کار خود استفاده نمود. با توجه به نزدیک شدن سال جدید امکان دارد شما با هدایای تبلیغاتی مختلفی از جمله تعداد زیادی تقویم رومیزی روبرو شوید. طبیعی است که جذابیت طراحی، کیفیت بالا و مدل تقویم رومیزی می تواند در انتخاب آن بسیار تعیین کننده باشد. پس موارد بالا تعیین کننده ماندگاری تبلیغات شما در طول یکسال روی میز مخاطبین و جلوی چشم افراد است. بنابراین بطور کلی تقویم رومیزی ها 3 جزء مختلف و اصلی دارند:

  1. پایه تقویم
  2. مغزی تقویم 
  3. فنر برای متصل کردن این دو قطعه به یکدیگر

تقویم رومیزی اختصاصیبیشتر بخوانید: تقویم رومیزی چیست و اهمیت آن در بازاریابی چگونه است؟

 

پایه های تقویم رومیزی

همانطور که در جاهای مختلف می بینید امروزه تنوع زیادی از تقویم های رومیزی وجود دارد. که علاوه بر تفاوت ظاهری و چاپی، پایه تقویم ها نیز متفاوت هستند. تقویم رومیزی ها به انواع مختلفی از نظر جنس پایه تقسیم می شوند:

  1. پایه سلفون سخت
  2. پایه چوبی و ام دی اف
  3. پایه پلاستیکی و پلکسی

در انتشارات پیک فدک معمولا مغزی تقویم رومیزی ها از جنس گلاسه با کیفیت گرماژ 240 تولید می شوند. در صورت سفارش اختصاصی این محصول می توانید مغزی آن را با گرماژ بالاتر نیز سفارش دهید. البته در سفارش تقویم رومیزی اختصاصی تمام اجزاء طبق میل شما قابل تغییر خواهد بود.

 

مغزی تقویم های رومیزی

به طور معمول مغزی تقویم های رومیزی به صورت 12 برگ که هر برگ نشان دهنده یک ماه می باشد، تولید می شوند. اما می توان در ابتدا و انتهای مغزی تقویم رومیزی برگه اضافه قرار داده و آن را برای تبلیغات خود اختصاص دهید. در تقویم رومیزی ها با توجه به جنس پایه می توان از نوع چاپی که مناسب پایه تقویم رومیزی انتخابی شما باشد، برای تبلیغات برندتان بر روی تقویم رومیزی به کار برد. تقویم های رومیزی بدلیل قیمت پایین به نسبت سررسیدها، برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک مناسب تر می باشند. یا می توانید آن را در کنار سررسید به صورت ست تبلیغاتی به مخاطبین خود هدیه دهید. در صورت بالا بودن تعداد سفارش، می توانید تقویم رومیزی مورد نظرتان را به صورت اختصاصی سفارش داده و از مزایای آن برخوردار شوید.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما