• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

تقویم رومیزی وسیله ای کاربردی و مقرون به صرفه

شنبه, 08 آبان 1400

تقویم رومیزی وسیله ای کاربردی و مقرون به صرفه

امروزه تبلیغات جزء مهمترین بخش کارها و مشاغل دنیا می باشد. تقویم رومیزی 1403 یک محصول کاربردی و ارزان جهت تبلیغات مشاغل و اصناف می باشد. اینک یک مشتری با یک بار خرید دیگر به فروشگاه شما نیاید یک امر طبیعی است. بهترین کار و ارزان ترین کار، چاپ تقویم رومیزی 1403 با لوگو و مشخصات شرکت و فروشگاهتان می باشد. یا می توانید به صورت اختصاصی محصولات خود را روی صفحات تقویم رومیزی 1403 چاپ کنید. و آن را به مشتریان خود هدیه دهید تا خود را در ذهن مشتریانتان ماندگار کرده و جایگاه خود را در صدر حفظ کنید.

 

تقویم رومیزی، یک هدیه تبلیغاتی

تقویم رومیزی را می توان یکی از مهمترین نوع هدایای تبلیغاتی که مخاطبان خاص خود را دارد برشمرد. یکی از مهمترین خصوصیاتی که تقویم رومیزی را پر مصرف تر و خرید آن را بیشتر کرده است، قابلیت ملاحظه تقویم رومیزی در هر مکان و زمانی به راحتی است. مثلا میتوان براحتی تقویم رومیزی را روی میز قرار داد و در مواقع لزوم آن را مشاهده کرد و روزهای تعطیل و غیر تعطیل و برنامه های روزانه را به راحتی مشاهده نمود.

مجموعه پیک فدک بعد از تولید و ارائه انواع سررسید و سالنامه مانندسررسید وزیری ، اروپایی، اروپایی فانتزی، با جلدهای سلفونی، چرم، ترمو و سررسید اختصاصی توانسته در زمینه تقویم رومیزی هم محصولات متنوعی با موضوعات و طراحی منحصر بفرد از جمله تقویم رومیزی نفیس، فانتزی، تقویم رومیزی قالب دار،  پایه گالینگور، تقویم رومیزی اختصاصی و ... ارائه دهد.نشر پیک فدک در طراحی تقویم رومیزی ها توجه ویژه ای به خوانا بودن اعداد و مطالب داخل جدول تقویم رومیزی داشته است تا همه اقشار مردم جامعه بتوانند از این تقویم رومیزی ها بهره مند شوند.

تقویم رومیزی 1402بیشتر بخوانید  :تقویم رومیزی چیست و اهمیت آن در بازاریابی چگونه است؟

 

تقویم رومیزی 1403

با چاپ تقویم رومیزی 1403 چه به صورت عمومی و چه اختصاصی، می توانید محصولات جدید که هر ساله به عنوان کالکشن عرضه می کنید را در صفحات تقویم رومیزی 1403 به صورت عکس درج کنید. این عکس های تبلیغاتی می توانند در کنار جداول تاریخ و مناسبت ها قرار بگیرند. با استفاده از به تصویر کشیدن لوگو و اسم شرکت یا فروشگاه خودتان در چاپ تبلیغاتی تقویم رومیزی می توانید برند خود را به شهرت برسانید.

همیشه برای مدیران و مسئولین شرکت ها سوال است که تبلیغات را از کجا و با چه محصولی شروع کنند؟! پاسخ پیشنهادی ما این است که محصولی را انتخاب کنید که مخاطبین شما در مدت زمان زیادی به آن نیاز داشته باشد. چه بهتر از اینکه تقویم رومیزی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود برگزینید. زیرا این تقویم های رومیزی به دلیل قرار گیری روی میزکار و مشاهده چندین باره آن در طی روز، مدام در حا یادآوری تبلیغ و برند شما به مخاطب هستند.تقویم رومیزی 1403 محصولی است که در همه مشاغل و اصناف ایرانی و خارجی در حوزه تبلیغات کاربرد دارد. بنابراین تقویم رومیزی بهترین محصول برای تبلیغات در حوزه فعالیت شما هستند. بسیاری تقویم رومیزی را حتی از سررسید هم بهتر می دانند. زیرا همان کاربرد طولانی و فرهنگی را دارد، ولی هزینه خرید سررسید 1403 بیشتر از تقویم رومیزی 1403 می باشد.

تقویم رومیزی 1403 کاربردهای زیای دارد و همین آن را به بهترین محصول تبلیغاتی بدل کرده است. برای مثال وقتی مدیری بخواهد نامه ای بنویسد، حتما برای نوشتن تاریخ به تقویم رومیزی اداری  که روی میز ایشان قرار دارد نگاه می کند، و ناخودآگاه برند شما در ذهنش ماندگار می شود. یا معامله گری که می خواهد روز کاری خود را شروع کند، حتما تقویم رومیزی 1403 خود را چک کرده و سپس به یادداشت برداری و برنامه ریزی و ثبت تاریخ روز خود را شروع می کند.

حتی فروشنده ای که برای مشتریان خود فاکتور خرید صادر می کند، ابتدا با نوشتن تاریخ در بالای فاکتور و نگاه کردن به تقویم رومیزی تبلیغاتی شما ، حتما نگاهش به تبلیغات شرکت شما روی صفحات تقویم رومیزی یا حتی روی پایه تقویم رومیزی که چاپ شده می خورد.در پایان تاکید می کنیم که تقویم رومیزی محصولی است که در هر شرکت، اداره یا خانه ای دیده می شود. و این بدان معنی است که همه اقشار این هدیه تبلیغاتی را پسندیده و از آن بصورت روزانه استفاده می کنند. پس از تقویم رومیزی 1403 و انواع سالنامه اختصاصی با قیمت مناسب به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی غافل نشوید.

مقاله های مرتبط

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی 1403 اختصاصی و هدایای تبلیغاتی جدید

تقویم رومیزی از هدایای تبلیغاتی جدید محسوب نمی...

ادامه مطلب
انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

انواع تقویم های رومیزی + تقویم دیواری 1403

برای خرید تقویم رومیزی1403 با کیفیت و زیبای...

ادامه مطلب
تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم رومیزی اداری با سررسید چرمی

تقویم های رومیزی با توجه به تنوع گسترده...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما