• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

جلد ترمو (چرم مصنوعی) | سررسید ترمو لاکچری

سه شنبه, 27 مهر 1400

جلد ترمو (چرم مصنوعی) | سررسید ترمو لاکچری

هدایای تبلیغاتی فرهنگی طیف وسیعی دارند که هر ساله پیش از شروع سال جدید با استقبال خوبی نیز مواجه می شوند. از میان انواع هدایای تبلیغاتی تقویم رومیزی و سررسید بیشترین میزان سفارش را دارند. چرا که سررسید و تقویم رومیزی کاربردی تر و همگانی تر هستند. تمامی افراد جامعه بدون توجه به نوع کسب و کاری که دارند به این هدایای تبلیغاتی نیاز پیدا می کنند و به همین دلیل سررسید و سالنامه هر ساله محبوبیت بیشتری می یابد.

سررسید و سالنامه دسته بندی ها و اقسام مختلفی داشته که هر یک طرفداران خاص خود را دارند. در مقاله های پیشین به بررسی انواع قطع سررسید و انواع جلد های سررسید پرداختیم. و گفتیم که ما در مجموعه پیک فدک انواع سررسید ها با جلد سلفونی، چرمی و گالینگور را عرضه می کنیم. اما در این مقاله قصد داریم به سررسید چرم نفیس یا همان سررسید ترمو بپردازیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چرم ترمو چیست؟

چرم ها کاربرد های متفاوتی در صنایع دارند، و توانسته اند جایگاه خود را در صنعت لوازم تحریر و هدایای تبلیغاتی نیز باز کند. امروزه سررسید های چرم بسیار محبوب تر از سایر مدل های سالنامه هستند و بهترین گزینه برای هدیه دادن هستند. سررسید های چرمی می توانند از چرم های مختلفی ساخته شوند برای مثال می توان از چرم ترمو یا همان چرم خارجی وارداتی در تولید این دفاتر استفاده کرد. چرم های وارداتی طبیعتا کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به نمونه های داخلی دارند ولی ظاهر شیک تر و نفیس تری نیز دارند. 

چرم ترمو از لحاظ ظاهری تفاوتی با چرم های باکیفیت ایرانی ندارند، تنها تفاوت این دو چرم وجود قابلیت داغکوب در چرم ترمو است. اگر نمی دانید داغکوب سررسید ترمو چیست می توانید به مقاله انواع چاپ برای تبلیغات در سررسید مراجعه کنید. سررسید های ترمو نیز رنگبندی ها و بافت های مختلفی دارند که در کاتالوگ هر ساله پیک فدک می توانید چندین مدل از سررسید ترمو 1403 را ببینید.

سررسید چرم لاکچری

سررسید چرم لاکچری

سررسید های ترمو به جهت زیبایی و نوع جلد خاصی که دارند بسیار نفیس و ارزنده هستند. این سررسید ها جزئی اصلی انواع ست های مدیریتی تبلیغاتی هستند. زیرا از آنجا که در کاتالوگ 1403 پیک فدک مشاهده می کنید، انواع ست های تبلیغاتی با چرم های مختلف عرضه شده اند. ست های تبلیغاتی همانطور که می دانید جزو هدایای تبلیغاتی ویژه و گرانی هستند که بهترین انتخاب برای مدیران و مشتریان vip هستند. 

با مراجعه به ست های تبلیغاتی می بینید که همگی از جنس چرم بوده و تعداد اجزای هر ست متفاوت است. برای مثال ست های تبلیغاتی سررسید چرم ترمو و خودکار فلزی تبلیغاتی پرفروش ترین نوع این ست ها هستند. ضمن اینکه مغزی و قالب صفحات سررسید 1403 ترمو مشابه با دیگر انواع سالنامه 1403 است. یعنی می تواند بصورت جمعه مشترک با 320 صفحه یا جمعه جدا و 368 صفحه باشد.

سررسید چرمی همیشه طرفداران زیادی داشته و پرفروش ترین نوع سالنامه بوده است. طبیعتا دلایل زیادی علاوه بر زیبایی سررسید چرمی برای این انتخاب وجود دارد. از جمله این دلایل این که ماندگاری این سررسید بالاست و برای کاربرد های اداری و هدیه دادن ببه کارمندان و همکاران بسیار مناسب است. 

قیمت سررسید چرم

قیمت سررسید چرم

همانطور که می دانید سررسید های ترمو از جنس چرم های وارداتی هستند و کیفیت بالایی دارند، طبیعتا قیمت بالایی نیز دارند. البته با توجه به سررسید سلفونی می توان گفت که سررسید های ترمو گران هستند. در غیر اینصورت با توجه به کیفیت اعلا و ظاهر لاکچری که دارند قیمت سررسید ترمو پیک فدک مناسب است. طبیعتا سررسید های چرم وزیری نسبت به سررسید های ترمو اروپایی و یا اروپایی فانتزی کمی گران تر هستند. اما اگر سررسید ها را در تیراژ بالا و بصورت عمده سفارش دهید قیمت تمام شده برای شما مناسب تر خواهد بود.

شما حتی می توانید سررسید اختصاصی خود را با جلد چرم ترمو سفارش دهید و در ابتدای یا انتهای سررسید از صفحات لت یا گلاسه تبلیغاتی بهره بگیرید. همچنین می توانید از چاپ ترام لوگو یا برند خود در صفحات سررسید به شکل های مختلف استفاده کنید. برای اختصاصی و تبلیغاتی کردن جلد سررسید ترمو خود نیز می توانید از چاپ داغکوب استفاده کنید. لازم به ذکر است که چاپ داغی تنها روی سررسید های چرم ترمو ممکن است و اگر روی سررسید های چرم بی کیفیت و نامرغوب چاپ داغی انجام شود، جلد دچار سوختگی یا مچاله شدن می شود. 

در مقالات قبلی به چگونه سررسید اختصاصی سفارش دهیم پرداختیم و نحوه و مراحل سفارش سررسید اختصاصی را به تفصیل بیان کردیم. البته می توانید سررسید ترمو را بصورت عمومی نیز داشته باشید و فقط روی جلد آن داغکوب داشته باشید. پرواضح است که در صورت حذف هزینه خدمات لت گذاری و چاپ ترام قیمت سررسید ارزان تر خواهد بود.

مقاله های مرتبط

مشخصات یک سررسید باکیفیت

مشخصات یک سررسید باکیفیت

یکی از دغدغه های مدیران در انتهای سال...

ادامه مطلب
چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه یک سررسید چرم مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سررسید ایده آل بهتر است...

ادامه مطلب
چاپ روی جلد سررسید

چاپ روی جلد سررسید

ایجاد جلوه های بصری در سررسید 1403 احتمالا...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما