• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

چاپ سالنامه اختصاصی 1403 و بررسی نکات شخصی سازی سررسید

سه شنبه, 11 آبان 1400

چاپ سالنامه اختصاصی 1403 و بررسی نکات شخصی سازی سررسید

سررسید ابزاری به صورت کتاب یا دفتر می باشد که چون تاریخ روز، وقایع مهم تارخی و مذهبی، در برخی سررسیدها جملات کوتاهی از بزرگان و دانشمندان آورده شده، همچنین برخی سالنامه ها دارای فال حافظ یا پند حکیمان و ائمه می باشد. سررسید و سالنامه در اندازه های مختلفی چاپ می شود برای مثال سررسید وزیری، سررسید اروپایی، اروپایی فانتزی، رقعی، یک هشتم، پالتویی، سررسید خشتی و رحلی. برخی از سررسیدها به علت دارا بودن فضای مناسب جهت نوشتن، مانند سررسیدهای وزیری و اروپایی معمولا در بین دانشجویان و یا مدیران برای یادداشت کردن موارد مهم روز، طرفدار دارد.

سررسیدها و سالنامه های چاپ شده معمولا از مزایای بسیاری همچون نقشه ایران و جهان، راه ها، متروها، اطلاعات مهندسی، کد و شماره تلفن های داخلی و خارجی، تلفن های ضروری و ... برخوردار هستند.

بررسی سررسید اختصاصی ارزان

سررسید را می توان با کمترین هزینه ای اختصاصی و منحصر به شرکت سفارش دهنده کرد. برای مثال با صرف نشر از چاپ لت سررسید (برگه های گلاسه ابتدا و انتهای سررسید)، ترام صفحات داخلی سررسید و چاپ روی روبان سررسید می توان هزینه های سررسید اختصاصی را به حداقل رساند.

قطع سررسید

  • وزیری:

قطع وزیری از رایج ترین قطع ها در بین مشتریان برای سررسید می باشد، چرا که فضای زیادی برای یادداشت کردن موارد و یا رویدادهای روزانه دارد که می تواند بهترین گزینه برای جزوه دانش آموزان و دانشجویان باشد. قطع سررسید وزیری در ابعاد 17 در 24 سانتی متر می باشد.

قطع سررسید

  • رقعی:

سررسید رقعی در ابعاد 15 در 21 سانتی متر می باشد.

  • اروپایی:

سررسید اروپایی کمی از سررسید رقعی کوچکتر است و ابعاد آن 14 در 22 سانتی متر می باشد که از سررسید وزیری خوش دست تر است و مناسب برای افرادی است که سررسید جمع و جور و کم حجم می خواهند.

  • اروپایی فانتزی:

سررسید اروپایی فانتزی کوچکتر از سررسید اروپایی است و بسیار اندازه شیک و جمع و جوری هست که همین مورد باعث محبوبیت این سررسید و سالنامه در بین اشخاص شیک پسند به خصوص مدیران باشد. ابعاد سررسید اروپایی فانتزی 12.5 در 21 می باشد.

  • یک هشتم:

این ابعاد از سررسید ظاهرا به اندازه نصف سررسید وزیری به نظر می رسد، در واقع ابعاد آن 12 در 17 می باشد. سررسید یک هشتم چون فضای کمتری نسبت به سررسیدهایی که در بالا ذکر شد دارد، برای اشخاصی مناسب می باشد که هم احتیاج به تاریخ روز و فضایی نه چندان بزرگ برای یادداشت های روزانه، قرار ملاقات ها و ... دارند.

  • خشتی:

ابعاد سالنامه خشتی 24 در 23 می باشد که در مجموعه پیک فدک این قطع برای سررسید پزشکی (سررسید نوبت دهی) به کار برده می شود.

  • رحلی:

سررسید رحلی که اکثرا برای سررسیدهای نوبت دهی استفاده می شود در ابعاد 21 در 30 می باشد، این سررسید هم شامل تاریخ روزانه و جدولی برای ثبت نوبت مراجعه کنندگان است و به نسبت سررسید نوبت دهی خشتی تعداد ردیف های بیشتری برای نوبت دهی دارد.

انواع جلد سررسیدبیشتر بخوانید: در مورد سفارش سررسید چه نکاتی را باید بدانیم؟

انواع جلد سررسید

  1. جلد چرم: این جلد برای سررسید بسیار زیبا و همه پسند می باشد، ولی با توجه به اینکه موضوع مقاله سفارش سررسید اختصاصی ارزان می باشد. این جلد نسبت به جلدهای دیگر هزینه بیشتری برجا می گذارد و در عوض زیبایی کار را دوچندان می کند و یک محصول بسیار لوکس تولید می شود.
  2. جلد ترمو(چرم خارجی): جلد ترمو یا چرم خارجی همانند توضیحاتی که در قسمت قبلی برای جلد چرم گفته شد. یکی از جلدهای لوکس و زیبای سررسید می باشد که از طریق چاپ داغی، طلاکوب و درج پلاک روی سررسید می توان یک سالنامه اختصاصی تولید کرد. البته تفاوت جلد چرم خارجی و جلد چرم ایرانی برای سررسید این هست که جلد چرم ایرانی قابلیت داغی و طلاکوب را ندارد. فقط می توان از طریق درج پلاک روی جلد سررسید چرم ایرانی آن را اختصاصی کرد.
  3. جلد سلفونی: برای سفارش سررسید اختصاصی چاپ طرح اختصاصی شرکت به صورت افست یا دیجیتال روی جلد سلفونی یکی از روشهای مقرون به صرفه در مقابل جلدهای چرم جهت شخصی سازی می تواند باشد.
  4. جلد گالینگور: این جلد هم با تنوع بالا و قیمت مناسبی که دارد می تواند جایگزین جلد چرم برای سالنامه باشد. بنابراین برای سفارش سررسید اختصاصی اقتصادی یک گزینه کاربردی می باشد.
  5. جلد جیر یا اشبالت: جیر یا اشبالت برای سررسید 1403 نیز از دیگر مواردی است که قیمت بالایی نسبت به جلد گالینگور دارد. و مقاومت سررسید با جلد جیر و یا اشبالت در مقایسه با جلد های چرم یا ترمو کمتر می باشد.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما