• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

در مورد سفارش سررسید 1403 چه نکاتی باید بدانیم؟

شنبه, 02 مهر 1401

در مورد سفارش سررسید 1403 چه نکاتی باید بدانیم؟

برای خرید سررسید یا سفارش سالنامه 1403 باید به چند نکته مهم توجه کنیم تا محصولی با کیفیت و با کارایی بالا خرید کنیم. استفاده از تقویم و سررسید 1403 در طول تاریخ جزء اساسی ترین لوازم افراد بوده و هست، اکثر افراد جامعه برای حساب کردن روزهای هفته، همچنین مناسبت ها و برنامه ریزی روزانه از انواع سررسید و سالنامه استفاده می کنند. برای سفارش سررسید 1403 نکاتی را باید بدانیم که در ادامه متذکر می شویم:

باید توجه داشته باشیم که چه اندازه ای از سررسید یا سالنامه را می خواهیم سفارش دهیم، چه قیمتی و چه کیفیتی مدنظر برای سررسید اختصاصی خود داریم و از همه مهمتر از کدام شرکت خریداری کنیم و همچنین کجا تبلیغاتمان را سفارش دهیم؟ این مسئله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سررسید وزیری، سررسید یا سالنامه ای با اندازۀ استاندارد است که در بازار موجود می باشد، اندازه سررسید وزیری 17 در 24 سانتی متر است که به نسبت سررسیدهای دیگر بزگترین سایز را دارد که می توان بیشترین یادداشت را انجام داد. از دیگر موارد قابل توجه سررسید 1403، جلد سررسید و نوع صحافی سالنامه است که حتما در خرید سررسید 1403 باید دستِ کم هر روز یکبار قابل دسترسی و رؤیت می باشد، در این صورت اگر برند و اطلاعات شرکت روی آن سررسید درج شده باشد، تبلیغات شرکت درج شده روی سررسید و سالنامه ی شما هر روز توسط مخاطب رؤیت می شود و به طور مداوم جلوی چشم مشتری تکرار می شود و همین مسئله کمک بسیار بزرگی در تاثیر گذاری تبلیغات شرکت خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد صحافی سررسید یکی از مسائل مهمی است که باید به آن اهمیت داد و باید از آن به خاطر کیفیت بالایی که دارد از لحاظ قیمت نسبت به سررسیدهای دیگر گرانتر باشد ولی این خرید بسیار ارزشمندتر خواهد بود. صحافی دوختی به لحاظ قیمت گرانترین نوع صحافی می باشد که به دلیل اینکه کار سخت و هزینه بری است که هر شرکتی قادر به تولید چنین محصولی نیست. 

سفارش سررسید

سررسید وزیری باکیفیت و با بهترین نوع جلد ترمو و چرم به لحاظ قیمت از سررسید ها و سالنامه های دیگر بالاتر است. به جز صحافی دوختی که ذکر شد نوع دیگری از صحافی هم صحافی فنری است که مزایای خاص خود را دارد و همچنین در بین افراد محبوبیت خاصی دارد، این نوع صحافی نیز از انواع صحافی های بادوام و با کیفیت به شمار می رود.

معمولا شرکت های تبلیغاتی با توجه به درخواست مشتری یکی از دو نوع صحافی دوختی و فنری را برای سررسید ها استفاده می کنند. در کنار مسئلۀ صحافی سررسید 1403، کیفیت و جنس جلد سررسید 1403 هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جلدهای سررسید 1403 چرم و ترمو به نسبت جلدهای گالینگور و سلفونی هم باکیفیت تر و هم لوکس تر هستند. البته جلد سلفونی هم اگر در موسسۀ تبلیغاتی که از مهارت و تجربه بالایی برخوردار است چاپ و ساخته شود می تواند یکی از جلدهای باکیفیت به شمار آید چه بسا که در جلد سلفونی می تواند در سراسر جلد طرح اختصاصی خود را چاپ کرد و بدین صورت تبلیغات بیشتری را انجام و هدیه تبلیغاتی خود را در معرض دید مخاطب قرار داد.

این بود مواردی که بهتر است هنگام خرید یا سفارش سررسید 1403 باید به آن ها توجه کرد. البته در مقالات دیگر سایت نیز به موارد دیگری اشاره شده بود که پیشنهاد می کنیم برای داشتن سررسید و سالنامه با کیفیت و قیمت مناسب به آن ها نیز مراجعه نمایید.

اصول طراحی سررسید 1403

همانطور که پیش تر گفتیم در طراحی جلد سررسید 1403 از سبک های مختلفی (کلاسیک، فانتزی، مدرن و...) می توان استفاده کرد که انتخاب هر یک از این مدل ها به شناخت شما از مخاطبین و مشتریانتان باز می گردد. اما بهتر است تنوع محصولات بعد از کیفیت در اولویت باشد، و تنوع بالایی از محصولات را داشته باشیم تا به پسند مشتری و خرید سررسید ختم شود.

طبق 2 دهه تجربه فعالیت و برخورد با مشتری دانسته ایم که طراحی هایی با رنگ های زنده و جذاب بیش تر مورد پسند قرار می گیرند. در طراحی سالنامه اختصاصی 1403 هم عموما صاحبان سفارشات رنگ های روشن و ترکیبی از این رنگ ها را انتخاب می کنند. اما شما به عنوان کارفرما در انتخاب طرح جلد سررسید 1403 مختار هستند و می توانید طرح مدنظر خود را طراحی کرده و برای ما ارسال کنید. 

پس از هماهنگ سازی رنگ های طرح ارسالی شما با رنگ های مشابه چاپی، عملیات چاپ و روکش زنی سررسید ها آغاز می شود. یا اینکه از این امر صرف نظر کرده و یکی از 50 مدل سررسید آماده ما را (که در کاتالوگ سررسید 1403 آمده اند) انتخاب کنید. بدین ترتیب علاوه بر پرداخت هزینه کمتر، زودتر سفارش خود را دریافت خواهید نمود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما