• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سالنامه وزیری با قیمت مناسب

دوشنبه, 18 مهر 1401

سالنامه وزیری با قیمت مناسب

اکثر سررسید ها و سالنامه هایی که در مکان های مختلف می بینید در سایز بزرگی به نام سررسید وزیری تولید می شوند. این سررسید هر ساله با بیشترین استقبال مواجه می شود. و دلایل زیادی برای محبوبیت این سایز از سررسید 1403 و سالنامه وجود دارد. در ادامه به مزایای سررسید وزیری و مقایسه آن با سایر سالنامه ها خواهیم پرداخت. با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

سررسید و سالنامه با قطع وزیری

ابعاد متناسب و قیمت سالنامه وزیری باعث می شود تا آن جزو پرکاربردترین سررسید و سالنامه ها باشد. سررسید وزیری و سررسید اروپایی هر دو از بهترین و شناخته شده ترین انواع سررسید هستند. سررسید وزیری مانند سررسیدهای اروپایی از سایزهای مختلفی برخوردار است. پرکاربردترین سایل دسترس و مورد استفاده سایز 24*17 سانتی متر می باشد. که این شامل 20 فرم و 324 صفحه می شود.

سررسید وزیری با قیمت مناسب یکی از انواع مدل های سررسید است. و چون قطع پسندیده ای دارد مورد استقبال بسیاری از شرکت ها، ارگان های دولتی و... قرار گرفته و می گیرد. سررسید وزیری با توجه به قطع سررسیدهای اروپایی از فضای بیشتری برای یادداشت های روزانه برخوردار است. و به دلیل فضای بیشتر برای یادداشت، بیشتر از این سایز سررسید اسقبال می شود.

اما از دیگر نکاتی که برای خرید سررسید قیمت مناسب باید بدان توجه کرد، نوع جلد سررسید می باشد. سررسید وزیری نیز مانند دیگر سررسیدها انواع جلد های موجود را می تواند داشته باشد. اما بیشترین تنوع طرح جلد در جلد های سلفونی وجود دارد. جلدهای سلفونی سررسید با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بی نظیر در انتشارات پیک فدک تولید می شوند. بطورکلی مجموعه پیک فدک تا کنون تمام تلاش خود را کرده تا سررسید با کیفیت اعلا و قیمتی منصفانه تولید کند. سررسیدهای وزیری انواع مختلفی دارند. و ضمنا این سررسیدها با توجه به بودجه شرکت یا ارگان سفارش دهنده، بصورت عمومی و به صورت اختصاصی نیز قابل سفارش می باشند.

سررسید وزیری

بیشتر بخوانید: انواع سررسید 1402 بر اساس اندازه

بهترین جلدهای سررسید وزیری

انواع جلد سررسید با توجه به قیمت سررسید به دسته بندی های زیر تقسیم می شوند:

  1. سررسید ترمو (سررسید چرم خارجی)
  2. سررسید چرم مصنوعی مرغوب
  3. سررسید گالینگور
  4. سررسید سلفونی

اما وقتی می گوییم سررسید با قیمت مناسب، نه اینکه سررسید مذکور از لحاظ کیفیت در سطح پایینی باشد. در واقع اصلا اینطور نیست. شما می توانید حتی با کمترین هزیهن بهترین نوع سررسید را با کیفیت اعلا از مجموعه پیک فدک خریداری کنید. زیرا در مجموعه ما همیشه کیفیت حرف اول را می زند.

انواع صحافی سررسید وزیری

در خصوص صحافی سررسیدهای وزیری نیز باید گفت که این سررسیدها با صحافی دوخت و جلد سلفونی نسبت به دیگر مدل ها قیمت مناسب تری دارند. برای مثال سررسید وزیری سلفونی با صحافی فنری قیمت بالتری نسبت به صحافی دوختی دارد. حتی می توان این نوع سررسید را با سررسید جلد چرم خارجی و ایرانی نیز مقایسه کرد. چون کیفیت آن همانند سررسید چرم یا ترمو خواهد بود اما قیمت به مراتب مناسب تری نیز خواهد داشت.

اما اگر باز هم می خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید، به شما سررسید اروپایی را پیشنهاد می دهیم. شما بابت تبلیغات از طریق سررسید اروپایی با توجه به اینکه ابعاد کوچکتری دارد، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. ابعاد و سایز سررسید اروپایی 22 در 14 سانتی متر می باشد. سررسید اروپایی با جلد سلفونی و صحافی دوختی حتی ارزان تر نیز تمام خواهد شد.

اما در کل اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار هستید، سررسید وزیری را مدنظر خود قرار دهید. زیرا همانطور که پیشتر نیز گفتیم، سایز بزرگتری داشته و طبعا فضای تبلیغاتی بیشتری خواهید داشت. در سالنامه های وزیری شما می توانید لوگو و برند خود را با سایز بزرگتری روی جلد و داخل صفحات چاپ کنید. و همچنین فضای یادداشت بیشتری به مشتری خود خواهید داد. بدین ترتیب مشتری بیشتر آن سررسید را نگه داشته و از آن استفاده می کند. هر چه بیشتر سررسید تبلیغاتی در دستان مشتریان شما باشد، تبلیغات شما ادامه دار خواهد بود.

چاپ سررسید وزیری

بیشتر بخوانید: انواع چاپ روی سررسید و سالنامه 1403

انواع چاپ سررسید وزیری

ما در مجموعه پیک فدک مدل های زیبا و متنوعی از سررسیدهای وزیری با طرح عمومی داریم. سررسیدهای عمومی قابلیت چاپ روی جلد را دارند. چاپ رایجی که روی جلدهای سلفونی انجام می شود، چاپ سیلک و طلاکوب هستند. شما می توانید طرح موردنظر خود را به طراحان ما ابلاغ کنید تا بصورت دلخواه شما روی سررسید چاپ شود.

مغزی سررسیدها نیز در سررسید وزیری معمولا از کاغذ 70 گرم خارجی و در دو رنگ چاپ و تولید می شوند. چاپ طلاکوب در سررسید وزیری نیز به ساخت کلیشه دارد. در واقع کلیشه یک قطعه فلزی ضروری در چاپ طلاکوب است. بهتر اینکه در چاپ طلاکوب انواع سررسید، می توان از رنگ طلایی یا نقره ای استفاده کرد. سفارش دهنده با توجه به هزینه ای که می خواهد برای تبلیغات سررسید اختصاصی مصرف کند می تواند نوع چاپ، نوع صحافی سررسید و نوع جلد سررسید را انتخاب کند.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما