• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

ست مدیریتی و اجزای آن

سه شنبه, 15 فروردین 1402

ست مدیریتی و اجزای آن

هدایای تبلیغاتی بهترین روش برای ایجاد ارتباطی موثر و تجاری با مشتریان جامعه هدف است. شرکت های نوپا بیش از سایر شرکت ها و مجموعه ها نیاز به شناخته شدن دارند. از بین تمامی روش های تبلیغاتی فرهنگی و تجاری، استفاده از هدایای تبلیغاتی بیشترین بازخورد را دارند. زیرا دنیای محصولات تبلیغاتی بسیار گسترده است و حتی می توانید پکیجی از هدایای تبلیغاتی را مناسب با کسب و کار خود داشته باشید.

حتما برای خود شما هم پیش آمده که سررسید یا تقویم رومیزی هدیه بگیرید. و احتمال زیاد برای مدتی طولانی (حداقل یکسال) از آن استفاده کرده اید. پس می دانید که هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی و ارزنده هستند. در ضمن هدیه دادن چنین کادوی نفیس و کاربردی نشان دهنده اندیشه عمیق و ظریف شماست. دریافت بیشترین تاثیر و بازخورد از هدایای تبلیغاتی به عوامل متعدد و مهمی وابسته است.

توجه به میزان بودجه اختصاصی شما و نوع فعالیت وعلایق مخاطبین اهمیت بسیاری دارد. اما در کل میتوان به قطعیت گفت که ست های تبلیغاتی بیشترین میزان فروش را بعد از سررسید دارند. ست های مدیریتی تنوع زیادی دارند و تعداد آیتم های آن ها متفاوت بوده و طبق خواست سفارش دهنده متغیر نیز می باشند.

ست مدیریتی لاکچری

ست های تبلیغاتی یا همان ست مدیریتی از جمله هدایای نفیس و ارزنده مجموعه پیک فدک هستند. به همین جهت عموما از جنس چرم طبیعی (ترمو) یا چرم مصنوعی ساخته می شوند. ما در مجموعه پیک فدک با توجه به درخواست های شما مشتریان گرامی ست های مدیریتی را در دسته بندی های متنوعی عرضه می کنیم:

  • ست مدیریتی دوتکه
  • ست مدیریتی سه تکه
  • ست مدیریتی 4 الی 6 تکه

درون جعبه های شکیل ست های مدیریتی دوتکه، یک سالنامه و یک خودکار فلزی نفیس قرار دارند. ضمن اینکه شرکت ها و ارگان ها می توانند سفارش حک روی سررسید اختصاصی و خودکار نیز داشته باشند. اما در ست های سه تکه به بالا تنوع بیشتری داریم و اجزا این پکیج ها می توانند بصورت زیر باشند:

  1. سررسید چرم نفیس (در سایزهای مختلف)
  2. کیف پول چرم
  3. جا کارتی چرمی یا فلزی
  4. جاسوییچی چرم و فلز
  5. خودکار و روان نویس لاکچری
  6. کمربند چرم

ناگفته نماند فروش هر یک از این محصولات بصورت تکی نیز انجام می شود و حتی می توانید ترکیب دلخواه خود را برای ست مدیریتی داشته باشید. ضمن اینکه این پکیج ها بیش از ده مدل متنوع در رنگ ها و چرم های متفاوت دارند.

ست مدیریتی 1402

سفارش ست مدیریتی 1403

می دانیم که سررسید 1403 بیشترین کاربرد و البته بیشترین میزان سفارش را در میان هدایای تبلیغاتی دارد. اما ست های تبلیغاتی نیز به همان میزان مصرفی و پرفروش هستند اما گران هستند و برای همه قابل خرید تیراژ بالا نیستند. به عبارت دیگر ست های مدیریتی انتخابی فوق العاده برای مشتریان vip و مدیران شرکت های همکار هستند. هدیه دادن یک پکیج کامل از هدایای تبلیغاتی نفیس و چرم می تواند شما را در ذهن مدیران و مسئولان ماندگار کند.

هدایای تبلیغاتی برای اینکه بتوانند در بین جامعه هدف شما محبوب شوند باید این چند ویژگی را دارا باشند:

  1. باید کاربردی باشند: مطمئن باشید که اگر هدیه یا ست تبلیغاتی شما کاربردی نباشد، ارزشی در چشم مخاطب نداشته و سرمایه ای که شما هزینه کرده اید سوخته خواهد شد. این هدایای تبلیغاتی قرار است مدت ها در پیش چشم مشتری شما بوده و مورد استفاده قرار گیرند، بدین ترتیب است که سبب ماندگاری برند شما در ذهنشان خواهد شد.

  2. طول عمر بالا: این مورد مستقیما با کیفیت محصول مورد نظرتان در ارتباط است. هرگز کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید. اگر شما صرفا به جهت اینکه بخواهید کمتر هزینه کنید، محصول بی کیفیت دست مشتری بدهید به اعتبار خودتان صدمه زده اید. ضمن اینکه هر چه طول عمر و کیفیت محصول بیشتر باشد، زمان اعتبار تبلیغ شما نیز بیشتر است.

  3. متناسب با سلیقه جامعه هدف باشد: فرض می کنیم که جامعه هدف شما کارمندان هستند، بدیهی است که استفاده از رنگ های خیلی شاد و طرح های شلوغ برایشان مناسب نخواهد بود. باید هدیه تبلیغاتی 1403 شما با توجه به رده سنی، جنسیت، تحصیلات و شغل و... افراد ثبت سفارش شود.

  4. اختصاص بودجه مناسب: هیچ لزومی به خرید سنگین و زیاده روی نیست. می توانید با بودجه مورد نظر خود و مواردی که در بالا گفته شد با هزینه ای معقول بالاترین میزان بازدهی را داشته باشید.

مقاله های مرتبط

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

سررسید 20 فرمی یا 23 فرمی؟

در طی مقالات متعددی به معرفی انواع سررسید...

ادامه مطلب
سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

سررسید چرم را چطور تبلیغاتی کنیم؟

شباهتی که جلد سررسید چرم طبیعی در بازار...

ادامه مطلب
سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

سررسید نوبت دهی پزشکی 1403 چیست؟

در برخی از مشاغل لازم هست که از...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما