• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید لاکچری بهتر است یا معمولی؟

چهارشنبه, 09 آذر 1401

سررسید لاکچری بهتر است یا معمولی؟

سررسید لاکچری و شیک جزو سررسیدهایی می باشند که طرفداران خاص خود را دارد. سررسید لاکچری باید به طور کامل متفاوت از سررسید های معمولی باشد (البته نه از لحاظ مغزی و تقویم). البته چون سررسیدهای لاکچری مانند سررسید ترمو گران نیز هستند، به صورت میلادی نیز چاپ می شوند.

سررسید لاکچری جزو سررسید هایی هستند که افراد خاص پسند یا پولدار یا با شغل های متفاوت به سمت این نوع سررسید ها می آیند. سررسید لاکچری دارای جعبه های خاص می باشند و هم چنین این سررسیدها از جلد چرم خارجی یا همان چرم ترمو متفاوت و بسیار زیبا استفاده می کنند. این سررسیدها در غالب سایز اروپایی یا وزیری تولید میشوند  و بابندهایی زیبا و متفاوت طراحی و تولید میشوند. یک سررسید لاکچری شیک، باید متفاوت از سایر سررسیدهای معمولی باشد.

سررسید اروپایی همراه با جعبه، سررسیدهای ارگانایزر، سررسید های کلاسوری، سررسید های مدیران میتواند جزو سررسیدهایی باشند که به صورت لاکچری میتوان تولید کرد و متمایز از همه سررسیدها باشند. سررسید لاکچری یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که می توان آن را به مخاطبین خود هدیه کرد، دلیل اینکه این نوع سررسید ها را لاکچری می نامیم خاص بودن طراحی و کیفیت بالای مواد اولیه آن می باشد.

سررسید لاکچری 1402

استفاده از سررسید لاکچری در تبلیغات

مهمترین دلیل استفاده از سررسید لاکچری تاثیر زیاد آن در تبلیغات می باشد. مشخصات یک سررسید لاکچری کیفیت بالای جلد آن، طراحی قوی و به روز آن، استفاده از کاغذ با کیفیت و صحافی با به روزترین دستگاه های لاین و... می باشد.

به طور معمول برای جلد سررسید لاکچری از انواع چرم مصنوعی یا ترمو استفاده می شود که زیبایی سررسید لاکچری را دو چندان می کند. سررسید لاکچری هدیه ای خاص و زیبا برای مدیران وکارمندان مجموعه شما می باشد. برای اینکه سررسید لاکچری و خاص خودتان را داشته باشید می توانید سررسید لوکس را به صورت اختصاصی به همراه لت و ترام و متناسب با مخاطبان خود سفارش دهید. بهترین زمان سفارش برای یک سررسید لاکچری و با کیفیت به صورت اختصاصی در ماه های آذر و دی ماه می باشد زیرا در ماه های پایانی سال ترافیک کاری بسیار بالا می باشد.

در نیمه دوم سال و با نزدیک شدن به سال نو معمولا کارمندان و مدیران تعداد زیادی هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند که در بین آن سررسید نیز می باشد. کارمندان عموما از سررسید تبلیغاتی برای قراردادن روی میز کارشان استفاده می کنند و بهترین و لاکچری ترین هدیه که دریافت کرده اند را انتخاب می کنند.


برای مشاهده انواع سررسید 1403 کلیک کنید.


برای اینکه سررسید شما انتخاب شود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی باید یک سررسید لاکچری و خاص داشته باشید. سررسید لاکچری باید دارای کیفیت بالایی از هر نظر باشد تا در طول حداقل یک سال هیچ گونه آسیبی ندیده و کیفیت آن کمترین تغییر را داشته باشد. در این صورت مخاطب به طور متداول در طول یک سال از سررسید لاکچری شما استفاده کرده و با کمترین هزینه، تبلیغاتتان بیشترین و بهترین بازده را خواهد داشت.

سررسید لاکچری را می توان در قطع های متفاوتی تولید کرد ولی مناسب ترین و متداول ترین قطع برای سررسید لاکچری قطع وزیری و اروپایی می باشد، که با توجه به مشتریان خود باید قطع سررسید لاکچری مناسب مخاطبانشان را انتخاب کنند.

سررسید لاکچری و شیک از همه لحاظ با سررسید معمولی متفاوت است از لحاظ نوع جلد، بسته بندی، طراحی، زیبایی و حتی سایز. همان طور که از نام این سررسید مشخص هست از لحاظ قیمت سررسید گران تر از سررسید ارزان دیگر بوده و سررسیدهای لاکچری و شیک برای زیباتر دیده شدن و هدیه دادن به مدیران ارشد داخل جعبه های گران قیمتی قرار می گیرند. این جعبه ها که معمولا جنس مقوا مرغوب یا چوبی هستند که روی آن تذهیب کارشده که بسیار جذاب و زیبا هستند که و بسیار فاخر هستند.

بهترین هدیه تبلیغاتی

سررسید لاکچری بهترین هدیه تبلیغاتی برای مدیران

سررسید لاکچری همان طور که از اسمش پیداست مخصوص آدم های خاص، باسلیقه و شیک پسند هست. این نوع سررسید به نحوی طراحی شده که علاوه بر کاربردی بودن سررسید به شیک بودن سررسید هم اهمیت ویژه ای می دهد. اکثرا جلد این نوع سررسید لاکچری می تواند از جلد چرم مصنوعی یا چرم طبیعی باشد که چرم براق جذابیت بیشتری نسبت جلد چرم های مصنوعی دیگر دارد.

در سررسید های لاکچری و شیک که عموما سایزی وزیری می باشند (سایز 24*17 سانتی متر) علاوه بر اینکه کاربردی هست می توانید یادداشت برداری روزمره خود را ثبت کنید و برای نفیس تر بودن آن سررسید مدنظر، از یک سررسید لاکچری و شیک استفاده کنید.

معمولا کاغذ سررسید های لاکچری و شیک از کاغذ کرم 70 گرم خارجی اندوزی است که بسیار با کیفیت، سبک و نرم با بافت ریز و منحصر به فرد هستند. صحافی این نوع سررسیدها می تواند دوخت یا فنر باشد ک هردو از لحاظ صحافی بهترین نوع صحافی هستند ک با دستگاه های پیشرفته و بروز انجام می شود.

زمان خرید سررسید لاکچری و شیک بیشتر در آخرین ماه های سال است که اکثر شرکت ها، ارگان ها، کارخانجات و... برای هدیه دادن به کارمندان و همکاران خریداری می کنند. اکثر اینان در خرید سررسید حساسیت خاصی دارند و سعی دارند که بهترین و با کیفیت ترین سررسید لاکچری و شیک را خریداری کنند که هم از لحاظ ظاهری زیبا و هم هدیه ای درخور باشد.

سررسید لوکس و نفیس برای مشتریان ویژه VIP جزو آن دسته سررسید هایی است ک طرفدران خود را دارد و جزو سررسیدهای مدیریتی ب شمار می آید که هرساله نیز بسیار از آن استقبال می شود. اگر شما نیز از آن دسته مشتریان ویژه دارید که قصد خرید هدیه تبلیغاتی برای ایشان دارید، با پیک فدک تماس بگیرید. همکاران ما همه روزه و تا مرحله پایانی سفارش سررسید تبلیغاتی لاکچری همراه شما خواهند بود.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما