• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید نوبت دهی رحلی + خرید سررسید پزشکی

شنبه, 21 آبان 1401

سررسید نوبت دهی رحلی + خرید سررسید پزشکی

پس از بررسی نیازها و درخواست های شما همراهان عزیز، مجموعه نشر پیک فدک اقدام به طراحی سررسید یک سررسید مدرن و کاربردی به نام سررسید نوبت دهی کردیم. این سررسید به نام های دیگری نیز مانند دفتر نوبت دهی، سررسید پزشکی، سالنامه نوبت دهی پزشکان و سررسید سلامت شناخته می شود.

همانطور که می دانید سررسید یا سالنامه یک دفتر است که دارای روزشمار و وقایع مهم هر روز می باشد. سررسید نوبت دهی یا سررسید پزشکی همان سالنامه 1403 است ولی امکان درج مشخصات افراد به منظور نوبت دهی در آن وجود دارد. 

کاربرد سررسید نوبت دهی

این سررسید بصورت اختصاصی و به نحوی طراحی شده که برای همه افرادی که به نحوی با نوبت دهی سر و کار دارند (مشاغلی مانند پزشکی، سالن های آرایشی و...) مناسب و کاربردی باشد. صفحات این سررسید نوبت دهی شامل نام مراجعه کننده، ساعت، مبلغ دریافتی و توضیحات است. بدین گونه تمامی اطلاعات لازم در خصوص مراجعین در ردیف مخصوص به ایشان در تاریخ همان روز درج می شود.

انتشارات پیک فدک باکیفیت ترین و بهترین سررسید پزشکی 1403 را در دو سایز سررسید پزشکی خشتی و رحلی تولید و عرضه می کند. طراحی جلد دفتر نوبت دهی عمومی بسیار شکیل و زیبا بوده و مناسب تمامی صنف ها طراحی شده و محدود به مصارف پزشکی نیست. بنابراین سررسید سلامت یا همان سررسید پزشکی (عمومی) پیک فدک یک سررسید 1403 کاربردی و مناسب برای تمامی مشاغل و اصناف مرتبط با نوبت دهی است.

در طراحی این سررسید کوشیده شده که تمامی نیازهای شما را شامل شده و بتواند نیاز شما برای یک دفتر نوبت دهی تمام عیار را رفع کند. ناگفته نماند که دفتر نوبت دهی یک انتخاب و هدیه عالی برای منشی های شرکت ها و پزشکان است. زیرا تا حد خیلی زیادی به سرعت بخشی کار منشی کمک کرده و نظم و ترتیب این سررسید میزان اشتباه را تا حد خیلی زیادی کاهش می دهد.

سررسید نوبت دهی 1402

بیشتر بخوانید: سررسید پزشکی یا دفتر نوبت دهی چیست؟

 

سررسید پزشکی اختصاصی

سررسید نوبت دهی 1403 یا همان سررسید پزشکی 1403 مانند سایر سررسیدهای پیک فدک می تواند شخصی سازی شده و طبق سفارش شما طراحی شود. به نحوی که می توانید لوگو و مشخصات کسب و کار (بیمارستان، درمانگاه، دندانپزشکی، آرایشگاه و...) خود را روی جلد سررسید پزشکی اختصاصی خود چاپ کنید. پیش از این در مقاله انواع چاپ روی سررسید و سالنامه 1403 به انواع روش های چاپ روی سررسید اختصاصی با جنس جلدهای متفاوت پرداختیم.

با توجه به بودجه و خواسته شما می توانید درون صفحات سررسید های اختصاصی پزشکی نیز لوگو و نام شرکت خود را بصورت ترام چاپ کنید. در مقالات پیشین گفتیم که چاپ ترام در انواع سررسید 1403 می تواند به صورت تک رنگ یا دو رنگ صورت گیرد.

لازم به ذکر است سررسید پزشکی خشتی پیک فدک در هر صفحه شامل 46 ردیف و سررسید نوبت دهی رحلی شامل 65 ردیف در هر صفحه است. ما ادر مجموعه پیک فدک به جهت افزایش کیفیت سررسید پزشکی علاوه بر جلد سخت و باکیفیت از صحافی فنری نیز استفاده کرده ایم، که فنر آن نیز بصورت دوبل می باشد.

متون هر سر صفحه در سالنامه سلامت 1403 بصورت کاملا خوانا و دو رنگ چاپ شده است، که این تا حد زیادی به چشم نوازی و زیبایی صفحات داخلی سررسید پزشکان می افزاید. در صورت تمایل به سفارش سررسید پزشکی اختصاصی می توانید طرح جلد سررسید، نوع صحافی آن، فرم صفحات داخلی، رنگبندی صفحات داخلی، تعداد صفحات گلاسه یا همان لت و نحوه چاپ ترام را به انتخاب خود تعیین کنید و به تیراژ دلخواه برای چاپ ارسال کنید.

اگر به تعداد محدود و اندکی از سالنامه سلامت 1403 نیاز دارید سررسید پزشکی عمومی انتخاب بهتری است. اما اگر سفارش شما بیش از 200 عدد است، چاپ سررسید نوبت دهی اختصاصی را به شما توصیه می کنیم.

سررسید پزشکی اختصاصی

چرا سررسید پزشکی بخریم؟

در بسیاری از مشاغل که با مراجعین حضوری زیادی سر و کار دارند، لازم است که مشخصات مراجعین در فرم های مرتبی ذخیره شوند. زیرا بدون شک زمان هر فردی برای خودش بسیار با ارزش است و اگر عمل نوبت دهی از سوی منشی با دقت و نظم انجام نشود نارضایتی مراجعین را به همراه خواهد داشت.

بدین جهت است که برای هر پزشک و منشی ضروری است که از یک سررسید نوبت دهی پزشکی استفاده کند. پس پیشنهاد هر ساله ما به مراکز پزشکی و درمانگاهی استفاده از سررسید پزشکی 1403 است. بدین ترتیب به راحتی می توانید مراجعین و زمان خود را مدیریت کنید و اینگونه به مراجعین خود نشان دهید که به آن ها اهمیت می دهید.

در پایان لازم به ذکر است که استفاده از سررسید نوبت دهی پزشکات برای تمامی مراکز سلامت و بهداشت یک ابزار کمکی و ضروری است. بدون شک سررسید پزشکی 1403 برای ایشان بسیار مفید بوده و می تواند یک ابزار یا هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی و هوشمندانه باشد.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما