• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سررسید چرم یا سالنامه ترمو لوکس | سررسید چرم لاکچری

شنبه, 27 فروردین 1401

سررسید چرم یا سالنامه ترمو لوکس | سررسید چرم لاکچری

همانطور که می دانید ما تنوع بسیاری از سررسید ها و سالنامه ها را در مجموعه پیک فدک داریم. اما سررسیدهای چرمی همیشه جایگاه خاصی نزد مردم داشته اند. سررسیدهای جلد چرمی تنوع رنگی و طرحی زیادی دارند. جلد سررسید چرمی مانند سررسید سلفونی نبوده و مدل های بخصوصی از چاپ روی جلد سررسیدهای چرمی قابل اجرا خواهد بود. در ادامه به انواع مدل های سررسید چرمی و انواع روش های چاپ روی سررسید چرمی می پردازیم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چرا سررسید چرم لاکچری؟

سررسید چرم جزئی از هدایای تبلیغاتی و فرهنگی محسوب می شود. جلد سررسید چرم لاکچری از نوع جلد سخت می باشد و روکش آن از دو نوع پارچه چرم و پارچۀ ترمو می باشد. پارچه ی جلد سررسید چرم مصنوعی عمدتا از نوع فوم ساخت ایران است. سررسید چرم مصنوعی قابلیت چاپ داغی دارد. اما سررسید چرم طبیعی که پارچه آن از نوع ترمو می باشد عمدتا وارداتی است و قابلیت چاپ داغی و چاپ طلاکوب دارد. کاغذ سررسید چرم وزیری از نوع تحریر 70 گرم خارجی می باشد که چاپ آن به صورت 2 رنگ و کاملا واضح و خوانا می باشد. سررسید چرمی با توجه به شیک بودن و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد.

سررسید با جلد چرم می تواند در انواع متفاوت تولید و به بازار عرضه گردد. مدل های متفاوت چرم در بازار شامل جلد چرم ترمو که مرغوب ترین نوع چرم است، سررسید جلد چرم مصنوعی که معمولا در داخل کشور تولید می گردد و به لحاظ کیفیت رتبه بندی دارد.

سررسید چرم پوست ماری که در فرم ها و رنگ های متفاوتی قراردارد و در دو نوع وارداتی و تولید ایران در بازار موجود می باشد، سررسید جیر که بافت نرم و مخملی دارد ، سررسید چرم اشبالت که شبیه به سررسید جیر ولی با پرزهای بلندتر است. انواع متفاوت تری از سررسید چرم در بازار وجود دارد که در مقالات بعدی به توضیح آن می پردازیم.

سررسید چرم لاکچریبیشتر بخوانید: سررسید سه لت | سررسید لوکس 1403 | سالنامه 1403

انواع سررسید چرم نفیس

پرطرفدارترین جلد برای انواع سررسید و سالنامه، چرمی است. سررسید های چرمی بیشترین طرفدار را در بین سفارش دهندگان دارند. جلد های چرمی سررسید به دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی یا همان چرم ترمو هستند. سررسیدهای مصنوعی در انواع رنگ ها و مدل ها وجود دارند. برای مثال سررسیدهای چرمی طرح پوست ماری یا کروکودیلی که در اینترنت می بینید، اکثرا از چرم مصنوعی هستند.

چرم مصنوعی همانطور که می دانید قیمت خیلی مناسب تری نسبت به چرم طبیعی دارد. بنابراین سررسید چرمی 1403 ترمو و طبیعی نیز نسبت به سررسید های مصنوعی و فانتزی گران تر هستند. سررسیدهای چرم طبیعی یا سررسیدهای ترمو جزو دسته سررسید لاکچری و لوکس هستند.

سررسیدهای لوکس و لاکچری انتخاب بسیار عالی به عنوان یک هدیه ارزنده برای مدیران شرکت ها هستند. یا در صورت تمایل می توانید ست مدیریت چرم را به ایشان تقدیم کنید. ست های مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی ارزنده هستند که بسیار نیز طرفدار دارند. اگر به دنبال یک سررسید لوکس و نفیس برای مشتریان ویژه VIP  خود هستید، حتما به سررسید چرم و ست مدیریتی چرمی توجه بخصوصی کنید. چون این هدایای تبلیغاتی از دسته هدایای فرهنگی هستند و همین به ارزش معنوی و کاربردی آن ها نیز می افزاید.

سررسید های لاکچری عموما سایز وزیری (17 در 24 سانتی متر) می باشند. در راستای نفیس بودن سررسید های خاص جنس جلد آن ها نیز باید خاص باشد. از این رو سررسیدهای لوکس عموما دارای جلد ترمو یا چرم های نفیس می باشند. چرم های مرغوب وارداتی که در عین دارا بودن بهترین کیفیت، از ظاهری بسیار شیک برخوردار هستند و باعث زیبایی دو چندان سالنامه شده و نظر مخاطب را جلب می نماید.

انواع سررسید چرم

سررسید ها و سالنامه های شیک و خاص معمولا دارای ویژگی های خاصی نیز هستند. این سررسیدها معمولا دارای بند، فرم مهندسی، لت عمومی و... می باشند. انواع سررسید چرم امکان شخصی سازی و سفارش سررسید اختصاصی را نیز دارند. سفارش دهندگان می توانند با استفاده از گلاسه های تبلیغاتی که معمولا در ابتدا و انتهای سررسید و سالنامه قرار می گیرند، تبلیغات برند خود را انجام دهند. این گلاسه یا لت های تبلیغاتی با توجه به صنعت شما طراحی می شوندو نقش مهمی در تبلیغات سررسیدی ایفا می کنند.

ما در مجموعه چاپ، نشر و صحافی پیک فدک در تلاشیم تا سررسید هایی لوکس و لاکچری در اندازه ها، طرح ها و جلدهای مختلف با بهترین متریال تولید کرده و در اختیار هم میهنان عزیزمان قرار دهیم.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما