• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش چاپ سررسید1403 تبلیغاتی بصورت آنلاین

دوشنبه, 14 آذر 1401

سفارش چاپ سررسید1403 تبلیغاتی بصورت آنلاین

امروزه با پیشرفت اینترنت و فراگیر شدن آن، تمامی شرکت ها اقدام به راه اندازی سایت تخصصی خود نموده اند. بدین ترتیب شما می توانید با مراجعه به سایت آنلاین این شرکت ها اقدام به خرید سررسید بصورت اینترنتی و غیر حضوری نمایید. خرید اینترنتی و غیر حضوری مزایای بسیاری دارد که همگی از آن ها باخبریم. تنها نکته موجود انتخاب یک شرکت چاپ سررسید قابل اعتماد است.

چگونگی سفارش اینترنتی سررسید تبلیغاتی

سررسید، سالنامه یا تقویم همگی تعابیری برای یک دفتر تقویم دار همراه هستند. تمامی افرادی که روی وقت شناسی و نظم کاری خود حساس هستند، اهمیت استفاده از سالنامه و سررسید 1402 را می دانند. بدین ترتیب با زمانبندی روزانه ای که در سررسید خود ثبت می کنند، به تمامی کارهای آن روز خود رسیده و به موفقیت نزدیک تر می شوند.

حال به دلیل مشکلات و زمانبر بودن خرید سررسید بصورت حضوری ممکن است بخواهید خرید سررسید اینترنتی را تست کنید. به دلیل اینکه در خرید اینترنتی نمی توانید نمونه های فیزیکی سررسید را در دستان خود بگیرید، بدیهی است که انتخاب سررسید 1403 برای شما کمی سخت خواهد شد. برای یک خرید اینترنتی مطمئن ابتدا باید یک فروشگاه اینترنتی سررسید و سالنامه مانند نشر پیک فدک پیدا کنید. اما دقت کنید که سابقه کاری آن شرکت، کیفیت محصولات و تنوع محصولات آن اهمیت بالایی دارد.

پس از انتخاب سایت برتر به کاتالوگ هدایای تبلیغاتی 1402 آن شرکت مراجعه کرده و سررسید های 1402 را با مشخصاتی که برای آن ها درج شده به قت بررسی کنید. با توجه به بودجه و سلیقه خود و مشتریانتان بهترین سررسید را انتخاب کرده و در خصوص آن اطلاعات بیشتری لازم و کافی را کسب کنید. 

در نظر داشته باشید که لازم نیست از بین سررسید های عموی یکی را انتخاب کنید، بلکه می توانید سفارش سررسید اختصاصی نیز با ویژگی های مدنظر خود انجام دهید. سررسید اختصاصی در تیراژ 200 عدد به بالا قابل انجام و چاپ است و امکان چاپ تکی سررسید اختصاصی وجود ندارد. زیرا به هیچ عنوان به صرفه و منطقی نیست. ضمن اینکه در چاپ سررسید اختصاصی نیز می توانید جلد سلفونی یا چرمی را انتخاب کنید، که در مقاله سررسید اختصاصی 1403 و نکاتی در مورد چاپ آن به اصول و مراحل چاپ سررسید اختصاصی پرداخته ایم.

خرید اینترنتی سررسید اختصاصی

بیشتر بخوانید: سررسید اختصاصی بهتر است یا عمومی؟

مراحل سفارش اینترنتی سررسید اختصاصی

مراحل انتخاب و سفارش سررسید اختصاصی کمی متفاوت با سررسیدس عمومی است به همین جهت لازم دانستیم به بیان مراحل ثبت سفارش آن بپردازیم. پیش از ثبت سفارش سررسید اختصاصی 1403 شما باید گفتمان و مشورت های لازم را با اعضای هیئت مدیره و رئیس شرکت خود انجام دهید. سپس به سایت نشر پیک فدک رجوع کرده و همکاران ما را از درخواست خود مطلع کنید. در صورت تمایل به درخواست راهنمایی بیشتر می توانید با شماره تلفن 38803030-025 و داخلی 120 تا 125 تماس حاصل فرمایید، همکاران ما راهنمایی های لازم را انجام می دهند. 

پس از برقراری تماس با مشاورین فروش ما، بهتر است ابتدا نیاز ها و بودجه در نظر گرفته خود را برای چاپ سررسید اختصاصی اعلام کنید. بنابراین طبق مشخصات گفته شده و تیراژ مدنظر شما، همکاران ما بهترین مورد را به شما معرفی می کنند. شما می توانید برای اختصاصی تر و نفیس تر کردن سررسید تبلیغاتی خود از امکاناتی چون لت یا گلاسه، چاپ آستر بدرقه سررسید، جلد اختصاصی و ترام استفاده کنید. 

در تصویر بالا چندین نمونه از سررسید های اختصاصی پیک فدک را مشاهده می کنید. طراحی جلد سررسید و سالنامه ها توسط شرکت سفارش دهنده انجام شده و برای ما ارسال می شود و پس از بررسی طراحان ما، برای چاپ به چاپخانه بزرگ پیک فدک ارسال می گردد. 

جلد بعضی سررسید های اختصاصی مات و بعضی براق هستند. این مورد نیز به انتخاب سفارش دهنده سررسید اختصاصی است که کدام را ترجیح دهد. اما این را نیز باید دانست که قیمت سررسید سلفونی با جلد مات 20 درصد بیشتر از جلد اختصاصی سررسید براق است. زیرا انجام جلد اختصاصی مات در سررسید ها مستلزم کار بیشتر و سلفون مخصوص است. 

پیش از ثبت سفارش بهتر است مقاله چگونه سررسید اختصاصی سفارش دهیم را مطالعه نمایید. ناگفته نماند که هزینه انجام خدمات (چاپ ترام، لت یا گلاسه تبلیغاتی، آستر بدرقه و...) بصورت مجزا محاسبه شده و روی قیمت سررسید خام یا همان مغزی سررسید اضافه می شوند. می توانید برای استعلام قیمت سررسید اختصاصی با همکاران ما تماس گرفته و ویژگی های مدنظر خویش را با ایشان در میان بگذارید تا قیمت آن را محاسبه کرده و به شما اعلام نمایند.

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما