• salnamefadak@gmail.com
  • 025-38803030
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

سفارش سررسید تبلیغاتی ارزشمند

چهارشنبه, 08 تیر 1401

سفارش سررسید تبلیغاتی ارزشمند

چرا مدیران شرکت ها، کارخانه داران، صاحبان کارگاه ها و مشاغل از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند؟ و چرا از بین هدایای تبلیغاتی متنوع سالنامه را انتخاب می کنند؟ آیا انتخاب سررسید تبلیغاتی بعنوان یک روش تبلیغاتی اقتصادی و بصرفه است؟ دلایل بسیاری وجود دارد که سررسید را در بین هدایای تبلیغاتی متمایز می کند. برخی از این دلایل عبارتند ازقیمت، جنس، کاربرد و... که در ادامه به طور مفصل آن ها را شرح می دهیم.

سفارش هدایای تبلیغاتی و کاربرد آنها

سررسید به دلیل داشتن فضای نوشتاری می تواند مورد استفاده ی بسیاری از اقشار جامعه باشد. سررسیدها با توجه به سایزهایی که دارند مثل اروپایی، وزیری، خشتی، اروپایی فانتزی و پالتویی هریک به نوبه خود قابل استفاده برای افراد خاصی است. برای مثال قطع وزیری، خشتی، اروپایی و رحلی به دلیل داشتن فضای زیاد نوشتاری برای دانشجویان، اساتید، منشی، کارمندان، مطب دندان پزشکان و... که متن زیادی برای یادداشت های روزانه دارند، مناسب است.

قطع اروپایی و سررسید اروپایی فانتزی که نسبت سررسید وزیری قسمت نوشتاری کمتری دارند برای برخی افراد مانند مهندسین و خانم های خانه دار برای نوشتن برنامه روزانه و یا نکته برداری مناسب هستند. می دانیم که هر چه کیفیت و ظاهر سررسید بهتر باشد، مشتری آن را بیشتر نگه می دارد.

 

جنس و کیفیت هدایای تبلیغاتی

عنوان جنس مربوط به جنس جامد، جنس کاغذ صفحات داخلی سررسید می شود. جنس جامد سررسید ازتنوع بسیار مثل سلفونی، چرم طبیعی، چرم مصنوعی، ترمو(چرم خارجی)، گانیگور، جیر و... برخوردار است. هرکدام از این جلدها امروزه با بافت ها و رنگهای بسیار جذابی تولید شده است. به لحاظ قیمت جلد سلفونی نرخ پایین تری نسبت به چرم، ترمو و گالینگور دارد. این مورد می تواند یکی از مزیت های جلد سلفونی باشد و اینکه روی جلد های سلفونی می توان طرح دلخواه خود را چاپ نمود که این هم می تواند از مزیت های دیگر جلد سلفونی باشد.

البته درست است که جلدهای چرم باعث می شوند قیمت سررسید بیشتر و چند برابر جلد سلفونی شود ولی این جلدها سبب می شود سررسید و سالنامه لوکس تر و ارزشمند تر به نظر برسند. درواقع مدیران شرکت ها می توانند برای مخاطبان خاص خود سررسید چرمی و برای مخاطبان عادی شرکت از سررسیدهای جلد سلفونی و یا جلد گانیگور سفارش دهد. بعد از جلد، کاغذ بدرقه و کاغذ صفحات داخلی نیز اگر چنین مرغوب تهیه شده باشد سررسید ارزشمند تر می شود. در مجموعه پیک فدک برای برگ های داخلی از کاغذ تحریر 70 گرم خارجی استفاده می شود.

هدیه تبلیغاتی قیمت مناسببیشتر بخوانید: سفارش هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت سال ۱۴۰۲

هدیه تبلیغاتی قیمت مناسب

همانطور که پیشتر گفتیم ما در مجموعه پیک فدک انواع هدایای تبلیغاتی را عرضه می کنیم. این هدایای تبلیغاتی بیش از 40 تنوع دارند. خودکار فلزی، جاسوییچی، کیف پول، ست ابزار، ست مدیریت چرم، سررسید و سالنامه و... از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند. اما شناخته شده ترین، کاربردی ترین و به صرفه ترین هدیه تبلیغاتی، سررسید یا سالنامه است.

سررسید به نسبت برخی هدایای تبلیغاتی قیمت بسیار مناسب تری دارد، البته سررسیدها در میان خود قیمت های متفاوتی نیز دارند که تا حدودی در قسمت قبل توضیح داده شد. سررسیدهای با جلد سلفونی قیمت مناسب تری نسبت به سررسیدهای چرم و ترمو دارد البته تک رنگ و یا دورنگ بودن صفحات داخلی هم بر قیمت سررسیدها تأثیر گذار است.

 

طراحی سررسید و اصول آن

از دیگر مواردی که هنگام اهدای سررسید به مخاطب به چشم می آید، طراحی و چیدمان روزهای هفته در صفحات سررسید است. ایام هفته در سالنامه ها به صورت یک روز جمعه مشترک، یک روزه جمعه جدا، دوروزه، یک هفته در یک صفحه ترتیب بندی و طراحی می شود. اگر طراحی داخلی سررسید به گونه ای شکیل و منظم و منسجم نباشد، سررسید توسط مخاطب پس زده می شود در واقع مخاطب بعد از گرفتن سررسید، آن را کنار خواهد گذاشت، در این صورت سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی، تاثیرگذاری کمتری در بین مخاطبان خواهد داشت.

اگر قصد سفارش سررسید اختصاصی را دارید می توانید طرح سررسید را نیز انتخاب کنید. ابتدا رنگ و طرح دلخواه و مدنظر خود را به تیم طراحی ما اعلام می کنید. تیم طراحی پس از طراحی جلد سررسید و پیش از چاپ سررسید، طرح را به شما نشان داده و منتظر تایید شما خواهند ماند. 

 

مقاله های مرتبط

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

خرید سررسید ارزان یا سررسید باکیفیت؟

یکی از نیازهای روزمره افراد که هیچ گاه...

ادامه مطلب
سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

سررسید 1403 ارزان با کیفیت بالا

ما در این مقاله تصمیم داریم در خصوص...

ادامه مطلب
خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

خرید سررسید یا تبلیغات رسانه ای؟

در خرید سررسید بخصوص خرید سررسید 1403 می...

ادامه مطلب
ارتباط سریع با ما